just saying.quote:Voordat je reageert
Een paar regels voor de goede orde:
* Houd het netjes.
* Geen offtopic / bagger plaatjes posten.
* Geen tussenstanden van andere wedstrijden posten, daar is dit topic voor
Fijne wedstrijd!
Dan kun je de wedstrijd administratief afdoen.quote:
nou je kan je tissues alvast klaarzetten:quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Benzema het gaat doen. Ik hoop dat hij speelt.²
quote:Benzema terug in de basis tegen Ajax
en Real supporters dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef Happel het volgende:
Psv supporters en andere geliëerd aan een andere club dan Ajax hoeven niet met voorspellingen te komen. Zijn niet gewenst.
Feyenoorder die ff opkomt voor Ajaxquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:39 schreef Happel het volgende:
Psv supporters en andere geliëerd aan een andere club dan Ajax hoeven niet met voorspellingen te komen. Zijn niet gewenst.
Jij niet dan?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent voor iedereen die tegen Ajax moet spelen.
Mijn 'functie' verplicht mij neutraal te zijn en derhalve allerlei misstanden hier te voorkomen.quote:
Jij en neutraal?quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn 'functie' verplicht mij neutraal te zijn en derhalve allerlei misstanden hier te voorkomen.
Helemaal niet. Ben altijd al voor Real geweest, mag toch vinden dat mijn lievelingsclubje uit Spanje van Ajax wint. Ook al speelde ze tegen Feyenoord. of is het verplicht: Speelt een NL club europees dan moet je altijd voor de NL club zijn.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent voor iedereen die tegen Ajax moet spelen. Ook niet dus.
WEl beter voor de punten ja.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ben altijd al voor Real geweest, mag toch vinden dat mijn lievelingsclubje uit Spanje van Ajax wint. Ook al speelde ze tegen Feyenoord. of is het verplicht: Speelt een NL club europees dan moet je altijd voor de NL club zijn.
Hehehe.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn 'functie' verplicht mij neutraal te zijn en derhalve allerlei misstanden hier te voorkomen.
Ik viel zowat van mijn stoel toen ik dit lasquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:43 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik mis deze regelquote:Een paar regels voor de goede orde:
* Houd het netjes.
* Je bent voor Ajax
Je moet ook realistisch zijn. Een kleine nederlaag is gewoon een goed resultaat.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:20 schreef Borizzz het volgende:
Wat een zwartkijkers hiero.
0-1 wordt het door Eriksen.
quote:* Houd het netjes.
* Geen Doublepain
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Happel het volgende:
Topic kan ook gewoon op slot natuurlijk. Posten alleen Jojoortje en de andere blauwen erin.
Dan daalt het niveau nog harderquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Happel het volgende:
Topic kan ook gewoon op slot natuurlijk. Posten alleen Jojoortje en de andere blauwen erin.
Toe maar.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Happel het volgende:
zozoquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Happel het volgende:
Jij bent zeker lijp.quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Happel het volgende:
Kun je dan meteen jezelf bannenquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:49 schreef Happel het volgende:
ib ninjaeditquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet zo lijp als jou natuurlijk. Kan ik niet bij jou in de leer?
quote:Op dinsdag 27 september 2011 19:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet zo lijp als jij natuurlijk. Kan ik niet bij jou in de leer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |