Morgen om 20:15 de voorbeschouwing op N3quote:De Europese voetbalbond (UEFA) heeft Mark Clattenburg aangesteld als arbiter voor het Champions League-duel tussen Real Madrid en Ajax, dat dinsdag wordt gespeeld. Dit heeft de bond vandaag bekend gemaakt.
Als je geen Nederlands kunt ook nietquote:Op maandag 26 september 2011 08:31 schreef Gravedigger het volgende:
Hoe is erbij?? Als je gen Duits kent, moet je het niet proberen te schrijven
Ik had al gezien dat er gen stondquote:Op maandag 26 september 2011 08:54 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Als je geen Nederlands kunt ook niet
Zou ook niet gepast zijn tegen Ajax.quote:Op maandag 26 september 2011 23:11 schreef Paul-89 het volgende:
Real is niet compleet en ik denk niet dat ze vol gas gaan geven. 2/3-0.
Tsjonge, tsjonge.quote:Op maandag 26 september 2011 23:32 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou ook niet gepast zijn tegen Ajax.
idd, kansloze missiequote:Op maandag 26 september 2011 23:00 schreef sjeppert het volgende:
dit wordt gewoon een dikke verlies partij voor ajax
Bij de. Laatste ontmoeting vielen er idd 2 rode kaarten. Wellicht ben je vergeten dat deze rode kaarten bewust zijn gepakt? Real hoeft zich werkelijk nergens zorgen over te maken.quote:Op maandag 26 september 2011 21:18 schreef TheFatLady het volgende:
Normaal gesproken wordt dit 3-0 / 4-0.
Bij Real vallen er echter vooral de laatste tijd veel (rode) kaarten, bij de laatste ontmoeting met Ajax vielen er ook nog 2 rode kaarten aan Real kant. Je weet het dus nooit, een heel slechte dag van Real en een dag waarop alles meezit bij Ajax kan echt wel een puntje opleveren.
quote:
Huh, bewust ?quote:Op dinsdag 27 september 2011 10:55 schreef Quantic het volgende:
[..]
Bij de. Laatste ontmoeting vielen er idd 2 rode kaarten. Wellicht ben je vergeten dat deze rode kaarten bewust zijn gepakt? Real hoeft zich werkelijk nergens zorgen over te maken.
quote:Op maandag 26 september 2011 09:06 schreef JaimyLee het volgende:
Ik hoop op een vernedering voor ajax.
Dit hoop ik ook van harte, in het belang van het Nederlands voetbal natuurlijk het laatstequote:Op dinsdag 27 september 2011 16:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Ik teken voor een slachting óf een resultaat. Ik ga niet kijken naar een spartelend Ajax als Real vervolgens maar twee keer scoort. Dus: 10-0 of 1-1. Daar ga ik me mee vermaken.
Een spannende match verdient zeker de voorkeur. Ik ben het wel met Johan D. eens: kijken naar Barca is niet echt leuk; ik heb het weleens op de achtergrond aanstaan, en dan kijk ik de herhalingen van de acties van Messi, maar je weet dat Barca 9 van de 10 keer dik wint. Ergens is dat niet interessant om te kijken.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:01 schreef StraatSoldaat het volgende:
Had liever dat Bayern - City uitgezonden werd. Is tenminste nog spannend
Ik zou me vanaf de eerste minuut concentreren op de drank.quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:06 schreef Karina het volgende:
Ik hoop op een kleine overwinning voor Ajax, maar ik vrees het ergste eerlijk gezegd. Ik zou al tekenen voor een 0-0![]()
Maar goed, de drank en het vreten staan klaar.
toch een kleine glimlach. Bedankt.quote:
Bulykinquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:29 schreef Doublepain het volgende:
ronaldo gaat minimaal 3 goals scoren
waarom real dan verliest van levantequote:Op dinsdag 27 september 2011 18:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
alsof ajax bij de goal komt van real
Maar niet van Ajaxquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarom real dan verliest van levante
Waarom speelt ajax gelijk tegen VVV?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarom real dan verliest van levante
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zou me vanaf de eerste minuut concentreren op de drank.
ik schat Levante lager in dan Ajax. Ajax heeft met Eriksen en Sigthorsson gevaarlijke namen. Janssen die een goede scherpe vrije trap heeft.quote:
Sightorsson, daar schikt idd elke verdediging vanquote:Op dinsdag 27 september 2011 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik schat Levante lager in dan Ajax. Ajax heeft met Eriksen en Sigthorsson gevaarlijke namen. Janssen die een goede scherpe vrije trap heeft.
Zou Ramos dan moeten schrikken van Mertens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |