De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:Squote:Op zondag 25 september 2011 19:26 schreef Beach het volgende:
ik ben saai niemand vindt mij aardig in het echt
Is hetzelfdequote:
Same here, ik kijk altijd beetje stoer om me heen zodat mensen me niet aanspreken zodat ik angst uitzaaiquote:Op zondag 25 september 2011 19:26 schreef Beach het volgende:
Ik heb een keer een fokster uit de brand geholpen (jongen had haar laten zitten toen ze gingen daten en ze was naar de andere kant van Nederland voor hem gegaan en kon niet naar huis) vervolgens heeft ze de hele avond op haar mobiel zitten fokken. Dat snap ik dan echt niet.quote:Op zondag 25 september 2011 19:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik was wel sarcastisch trouwens![]()
Volgens mij ben ik kut om mee te praten, ben heel erg druk, praat snel.
ik ben ook heel saaiquote:Op zondag 25 september 2011 19:26 schreef Beach het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2011 19:26 schreef FreezePop het volgende:
Ik denk niet dat mensen het met mij zullen vinden. Deze SC dan.
Dat klopt.quote:Op zondag 25 september 2011 19:24 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben supergezellig. Vraag maar aan Spaghettivreter. haha
Gelukkig.quote:Op zondag 25 september 2011 19:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Iedereen mag jou.
Komt door je chronische glimlach!
hahahahaquote:Op zondag 25 september 2011 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Same here, ik kijk altijd beetje stoer om me heen zodat mensen me niet aanspreken zodat ik angst uitzaai
Heb ik nu al hoorquote:Op zondag 25 september 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
Toch ga ik nog eens Merel in de Beurs tegenkomen. Ik voel het aan mijn water, en dan ben ik dronken en heeft ze gelijk een slechte indruk van me:![]()
En dan denkt ze, wat een stomme, aandachttrekkende pastertje ben je...
je vergeet de slaapzakquote:Op zondag 25 september 2011 19:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb een keer een fokster uit de brand geholpen (jongen had haar laten zitten toen ze gingen daten en ze was naar de andere kant van Nederland voor hem gegaan en kon niet naar huis) vervolgens heeft ze de hele avond op haar mobiel zitten fokken. Dat snap ik dan echt niet.
En ze lustte geen broccoli en pasta.
CC en Zeroquote:Op zondag 25 september 2011 19:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb een keer een fokster uit de brand geholpen (jongen had haar laten zitten toen ze gingen daten en ze was naar de andere kant van Nederland voor hem gegaan en kon niet naar huis) vervolgens heeft ze de hele avond op haar mobiel zitten fokken. Dat snap ik dan echt niet.
Klopt.quote:Op zondag 25 september 2011 19:27 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga nog wel bier drinken met sharr.
Haha wat? Hoe dat danquote:Op zondag 25 september 2011 19:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Is toch algemeen bekend datquote:Op zondag 25 september 2011 19:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah
[..]
Ja ik dacht, noem maar geen namen
Wat voor indruk? Dat ik een patsertje ben?quote:
Ik denk wel dat wij elkaar zouden mogen. Ragboer ook bijvoorbeeld, hij is ook tof.quote:Op zondag 25 september 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
Ik denk dat zeer weinig mensen mij in het echt mogen in deze SC.
Dankje.quote:Op zondag 25 september 2011 19:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hoi mevrouw. Je ziet er superleuk uit. Hoe oud?
wrm?quote:Op zondag 25 september 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
ik sowiesoquote:Op zondag 25 september 2011 19:28 schreef sharr het volgende:
ach wat leuckquote:Op zondag 25 september 2011 19:29 schreef mc-Piel het volgende:
Wij moesten laatst eigenschappen op papier zetten, dan moest de klas gaan raden bij wie het hoorde.
Ik had opgeschreven: allemansvriend.
De docente liet hem zien, de hele klas wees naar mij
Forever alone trekjesquote:Op zondag 25 september 2011 19:29 schreef mc-Piel het volgende:
Wij moesten laatst eigenschappen op papier zetten, dan moest de klas gaan raden bij wie het hoorde.
Ik had opgeschreven: allemansvriend.
De docente liet hem zien, de hele klas wees naar mij
jeweetquote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef Ragboer het volgende:
Aight lijkt me irl ook wel een toffe gozer. Doet nooit moeilijk en past zich makkelijk aan maar blijft toch zichzelf. Denk ik
Nou, zij kwam hierheen en was al etenstijd toen. Dus zij hier mee eten, maar lustte niks, dus ik apart nog voor haar zitten koken. Ze hielp zelf nergens aan mee, maar was constant op dr mobieltje bezig op fok. Verder daarna film gekeken, want ik vind het niet gezellig om met zn 2en achter een computer te gaan zitten. Geen mening over wat ze leuk vond of waarover dan ook, eigenlijk zei ze niks. Uiteindelijk bedtijd, ik slaapzak etc voor haar gepakt. Gaat ze onder de slaapzak liggen. Niet erin, nee eronder. Met moeite lach inhoudend kon ik zeggen dat ze m kan openritsen en erin kon gaan liggen. Ritst ze m een stukje open en blijft eronder liggen. Hield mn mond maar. Dag daarna afgezet bij de trein.quote:
Niet bij iedereen geloof ik.quote:
jij lijkt me wel tofquote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef Ragboer het volgende:
Aight lijkt me irl ook wel een toffe gozer. Doet nooit moeilijk en past zich makkelijk aan maar blijft toch zichzelf. Denk ik
Baas!quote:Op zondag 25 september 2011 19:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat wij elkaar zouden mogen. Ragboer ook bijvoorbeeld, hij is ook tof.
Kut voor je.quote:Op zondag 25 september 2011 19:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
iedereen in deze sc haat mij behalve pimmetje
quote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef FreezePop het volgende:
Alsof mensen hier ooit echt gaan meeten
Die combinatiequote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik maak nu
pasta met spinazie a la creme
alsof dat niet allang gedaan isquote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb SV gemeet. OMG raak me aan.quote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef FreezePop het volgende:
Heb vorige week mensen van UDOWU gemeet, gewoon bbqen en bier drinken toch.quote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef FreezePop het volgende:
Omg zo ondankbaarquote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nou, zij kwam hierheen en was al etenstijd toen. Dus zij hier mee eten, maar lustte niks, dus ik apart nog voor haar zitten koken. Ze hielp zelf nergens aan mee, maar was constant op dr mobieltje bezig op fok. Verder daarna film gekeken, want ik vind het niet gezellig om met zn 2en achter een computer te gaan zitten. Geen mening over wat ze leuk vond of waarover dan ook, eigenlijk zei ze niks. Uiteindelijk bedtijd, ik slaapzak etc voor haar gepakt. Gaat ze onder de slaapzak liggen. Niet erin, nee eronder. Met moeite lach inhoudend kon ik zeggen dat ze m kan openritsen en erin kon gaan liggen. Ritst ze m een stukje open en blijft eronder liggen. Hield mn mond maar. Dag daarna afgezet bij de trein.
[..]
Niet bij iedereen geloof ik.
Hoe staat het steengrillen ervoor?quote:Op zondag 25 september 2011 19:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb vorige week mensen van UDOWU gemeet, gewoon bbqen en bier drinken toch.
Ga het wel proberen, wordt wel lastig met stroom enzo dus moet ik iets op verzinnen.quote:Op zondag 25 september 2011 19:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoe staat het steengrillen ervoor?
Labrador!quote:Op zondag 25 september 2011 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
allemansvriend, iedereen als vriend houden om vrienden te hebben
Denk dat jij heel erg van het 'ik wil ook meedoen' bent in het echt. Weet niet precies waarom.quote:Op zondag 25 september 2011 19:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat voor indruk? Dat ik een patsertje ben?
1x gemeet met een GRTD meet en ze zei dat hij niet kon opdagen en dat ze niet naar huis kon en vond het zo zielig voor dr dat ik zoiets had van 'je kan hier wel heenkomen'quote:Op zondag 25 september 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg zo ondankbaar
Maar ik bedoel, je kende haar dus al van te voren?
Als dat is wat je denktquote:Op zondag 25 september 2011 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
allemansvriend, iedereen als vriend houden om vrienden te hebben
aii hardquote:Op zondag 25 september 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
Vorige week was toch die Zwolle faalmeet? Toen hadden we met een paar gewoon besproken om gewoon te gaan BBQen ipv naar Zwolle met al die faalhazen
Dimens, Feesbeest, somermeidz, pieloeszzquote:Op zondag 25 september 2011 19:33 schreef Ragboer het volgende:
Wel in Zoetje dan Piel. Ik wil dat dorp wel eens zien, waar half FOK! woont.
Ik niet,quote:Op zondag 25 september 2011 19:33 schreef aight1 het volgende:
Ik mag eigenlijk bijna altijd wel iedereen
Jammer dat ik niet mocht komen. Voelde me buitengesloten.quote:Op zondag 25 september 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
Vorige week was toch die Zwolle faalmeet? Toen hadden we met een paar gewoon besproken om gewoon te gaan BBQen ipv naar Zwolle met al die faalhazen
quote:Op zondag 25 september 2011 19:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet mocht komen. Voelde me buitengesloten.
Dagdagquote:
Wat grappigquote:Op zondag 25 september 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
Yoquote:Op zondag 25 september 2011 19:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga eten![]()
En daarna douchen.
En dan ben je ook nog eens vrachtwagenchauffeur?quote:Op zondag 25 september 2011 19:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik niet,
Ik val niemand lastig maar als iemand mij lastig valt dan ga ik die persoon helemaal niet aanspreken en ga ik diegene ontwijken en negeren..
Golden retriever pups.quote:Op zondag 25 september 2011 19:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Moet jij bij labradors ook altijd aan Page toiletpapier denken???????????????
Ja is ook opzich maar ik ben wel nieuwsgierig dus vaak ga ik wel gewoon kijken. Meestal met iemand die ik al ken zodat we alsnog iets anders kunnen gaan doen wanneer het niets werd. Vorige week waren we ook maar met 5 man maar was gezellig, van die 5 had ik alleen Flippie en Goratj al eens gezien.quote:Op zondag 25 september 2011 19:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dagdag
[..]
Wat grappig![]()
Als ik met een groep ga meeten wil ik dat wel met mensen doen met wie ik hier op fok regelmatig mee omga, niet met een grote groep random fokkers.
Hoezo heb ik dat recht?quote:Op zondag 25 september 2011 19:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En dan ben je ook nog eens vrachtwagenchauffeur?
Ja, jij hebt alle recht om commentaar op mij te hebben!
Na een paar biertjes sowieso wel jij.quote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
Merel, denk je nou serieus dat ik een aandachtstrekkend patsertje ben?![]()
![]()
![]()
Oh wel lief van je, maar wel dom van haar kant. :Squote:Op zondag 25 september 2011 19:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk dat jij heel erg van het 'ik wil ook meedoen' bent in het echt. Weet niet precies waarom.
[..]
1x gemeet met een GRTD meet en ze zei dat hij niet kon opdagen en dat ze niet naar huis kon en vond het zo zielig voor dr dat ik zoiets had van 'je kan hier wel heenkomen'
Kennelijk ben je niet heel erg bekend met het fenomeen sarcasme?quote:
Doorgaans kom ik niet in die topics, dus neenquote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, valt het jullie ook op dat bij ELKE meet, letterlijk ELKE meet...
Ongeacht welk subforum of welke groep dan ook, Ratelslangetje op de lijst staat..
Ik geloof best dat ze heel aardig is, maar toch vind ik het maar apart.
hahahaquote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef mc-Piel het volgende:
Ongeacht welk subforum of welke groep dan ook, Ratelslangetje op de lijst staat..
Wie is dat?quote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef mc-Piel het volgende:
Nee, ik zei net toch wat anders?quote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
Merel, denk je nou serieus dat ik een aandachtstrekkend patsertje ben?![]()
![]()
![]()
Dat is wel beter jaquote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja is ook opzich maar ik ben wel nieuwsgierig dus vaak ga ik wel gewoon kijken. Meestal met iemand die ik al ken zodat we alsnog iets anders kunnen gaan doen wanneer het niets werd. Vorige week waren we ook maar met 5 man maar was gezellig, van die 5 had ik alleen Flippie en Goratj al eens gezien.
Mee eens, zulke instabiele mensen zouden niet alleen op pad moeten gaan. Nooit.quote:Op zondag 25 september 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh wel lief van je, maar wel dom van haar kant. :S
Oach, die lijken zoveel op elkaar. Menig mens ziet het verschil niet.quote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Golden retriever pups.
En dat liedje van: Pa pa pa, page pa pa
Ja Flips is tofquote:Op zondag 25 september 2011 19:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wie is dat?
[..]
Nee, ik zei net toch wat anders?
[..]
Dat is wel beter ja![]()
Flips lijkt me ook aardig trouwens
Ja..quote:Op zondag 25 september 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh wel lief van je, maar wel dom van haar kant. :S
Zijn er ook kutFokkers dan? Zo ja, namen?quote:Op zondag 25 september 2011 19:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja Flips is tof
Verder Intronic en OmdatAppel en die zijn allebei ook tof
ohquote:Op zondag 25 september 2011 19:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kennelijk ben je niet heel erg bekend met het fenomeen sarcasme?
quote:Op zondag 25 september 2011 19:37 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Oach, die lijken zoveel op elkaar. Menig mens ziet het verschil niet.
Trollscience, Plastic_Zakquote:Op zondag 25 september 2011 19:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zijn er ook kutFokkers dan? Zo ja, namen?
Appel lijkt me ook echt een lief meisjequote:Op zondag 25 september 2011 19:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja Flips is tof
Verder Intronic en OmdatAppel en die zijn allebei ook tof
Die ik gemeet heb? Die jofukun ofzo, maarja die heb ik toen niet echt gezien geen flauw idee wat die aan het doen wasquote:Op zondag 25 september 2011 19:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zijn er ook kutFokkers dan? Zo ja, namen?
Mee eens.quote:Op zondag 25 september 2011 19:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Appel lijkt me ook echt een lief meisje
Ja die is ook echt lief, ze zegt ook grutjes in het echtquote:Op zondag 25 september 2011 19:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Appel lijkt me ook echt een lief meisje
Haha jaquote:Op zondag 25 september 2011 19:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mee eens.
Balen voor Ragbroeder dat ze niet rookt.
2 vliegen in één klap.
Dat is echt schattigquote:Op zondag 25 september 2011 19:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja die is ook echt lief, ze zegt ook grutjes in het echt
Wat doe je eigenlijk tijdens zo'n meet?quote:Op zondag 25 september 2011 19:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die ik gemeet heb? Die jofukun ofzo, maarja die heb ik toen niet echt gezien geen flauw idee wat die aan het doen wasen zo nog wel een paar.
Ja ik ga gewoon bier drinken in kroeg of naar clubs ofzo. Dingen die ik ook doe als ik uitga.quote:Op zondag 25 september 2011 19:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk tijdens zo'n meet?
Beetje chillen of wat
Bij de meets waar ik naartoe ben geweest gingen we in een cafeetje wat drinken en een beetje kletsen, maar dat waren maar kleine groepjes.quote:Op zondag 25 september 2011 19:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat doe je eigenlijk tijdens zo'n meet?
Beetje chillen of wat
Lijkt me een beetje awkward, en dan praten over FOK! enzo?quote:Op zondag 25 september 2011 19:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Bij de meets waar ik naartoe ben geweest gingen we in een cafeetje wat drinken en een beetje kletsen, maar dat waren maar kleine groepjes.
Oke gewoon beetje de normale dingen..quote:Op zondag 25 september 2011 19:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik ga gewoon bier drinken in kroeg of naar clubs ofzo. Dingen die ik ook doe als ik uitga.
Ja dat is eigen schuld, ik neem gewoon nooit fototoestel mee of ik ga ook niet zeiken dat ik niet op FOK! wil.quote:Op zondag 25 september 2011 19:41 schreef mc-Piel het volgende:
En na de meets ga je ruzie maken op FOK! over de foto's.
Sowieso zijn die foto's pure onzin.quote:Op zondag 25 september 2011 19:41 schreef mc-Piel het volgende:
En na de meets ga je ruzie maken op FOK! over de foto's.
Ook over andere dingen.quote:Op zondag 25 september 2011 19:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje awkward, en dan praten over FOK! enzo?
Bijna nooit.quote:Op zondag 25 september 2011 19:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nee tegen over elkaar zitten en dan op mobiel op FOK! zitten en naar elkaar postenquote:Op zondag 25 september 2011 19:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 september 2011 19:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zoek jij dan maar eens een betere op met labradors.
quote:Op zondag 25 september 2011 19:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee tegen over elkaar zitten en dan op mobiel op FOK! zitten en naar elkaar posten
Ik ookquote:
Klinkt wel gezelligquote:Op zondag 25 september 2011 19:44 schreef Patje1987 het volgende:
Laatste meet vorige week gewoon eerst 's middags op terras gezeten in de stad, daarna boodschappen gedaan om te BBQen en wat drinken in de avond.
de wirris niet vergetenquote:Op zondag 25 september 2011 19:44 schreef Patje1987 het volgende:
Laatste meet vorige week gewoon eerst 's middags op terras gezeten in de stad, daarna boodschappen gedaan om te BBQen en wat drinken in de avond.
Doe ik niet aan.quote:
Patje drinkt HJ.quote:
Dat hoefde ook niet.quote:Op zondag 25 september 2011 19:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Goeie poging, maar dat heeft niks met Page toiletpapier te maken.
weenie ik heb altijd gwn yoghurtdrink van jumbo jwzquote:
Sommigen hebben geen echte vrienden..quote:Op zondag 25 september 2011 19:46 schreef aight1 het volgende:
Maar ik snap niet waarom je liever op zaterdag met Fokkers gaat uithangen dan gewoon met echte vrienden?
jumbo ftwquote:Op zondag 25 september 2011 19:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
weenie ik heb altijd gwn yoghurtdrink van jumbo jwz
Dit doet me denken aan yakultquote:
Je hebt een hoop mensen die graag willen weten wie nou die persoon is die ze elke dag spreken.quote:Op zondag 25 september 2011 19:46 schreef aight1 het volgende:
Maar ik snap niet waarom je liever op zaterdag met Fokkers gaat uithangen dan gewoon met echte vrienden?
die hond ziet er vies uitquote:Op zondag 25 september 2011 19:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Vandaag hebben we het enkel en alleen over Page toiletpapier.
[ afbeelding ]
Of wordt ie niet goed verzorgd.quote:Op zondag 25 september 2011 19:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Laat dat beestje jong en plezier hebben
Als een hond vies is heeft die plezier gehad..
Die van mij ruikt altijd naar parfum van me zusje enzoquote:Op zondag 25 september 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn kat is altijd fresh and clean
Fristi! Ik bestel dat ook wel 'ns in de kroeg.quote:Op zondag 25 september 2011 19:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
weenie ik heb altijd gwn yoghurtdrink van jumbo jwz
Ik had Domino's pizza als ontbijt lunch maaltijd rond 14u00.quote:Op zondag 25 september 2011 19:47 schreef 92Merel het volgende:
Ik kreeg net gewoon mn pizza niet op, echt vreemd.
( zo'n ovenpizza van de AH)
heb je sinds toen niet meer gegeten?quote:Op zondag 25 september 2011 19:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik had Domino's pizza als ontbijt lunch maaltijd rond 14u00.
Mijn labrador springt er nog steeds regelmatig in..quote:Op zondag 25 september 2011 19:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat ken ook..
Toen die van mij puppies waren, hadden ze veel plezier in de sloot
Lekker hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 19:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik had Domino's pizza als ontbijt lunch maaltijd rond 14u00.
Niks mis mee tochquote:Op zondag 25 september 2011 19:50 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Fristi! Ik bestel dat ook wel 'ns in de kroeg.
Welke kroeg heeft datquote:Op zondag 25 september 2011 19:50 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Fristi! Ik bestel dat ook wel 'ns in de kroeg.
Volgens mij niet, zondag hequote:Op zondag 25 september 2011 19:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
heb je sinds toen niet meer gegeten?
Er is mij nog nooit zonder afschuw zo'n flesje overhandigt.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 19:51 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Er is mij nog nooit zonder afschuw zo'n flesje overhandigt."Je wilt er zeker ook een rietje bij....?"
kinderen meenemen bij uitgaanquote:Op zondag 25 september 2011 19:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sommige ouders nemen hun kinderen wel eens mee, en dan is er ook fristi te koop enzo
Niet op stratum hoorquote:Op zondag 25 september 2011 19:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sommige ouders nemen hun kinderen wel eens mee, en dan is er ook fristi te koop enzo
Irish pub sowieso. Was daar van iemand die daar al jaren werkt, de eerste waar hij Fristi aan verkocht. Meteen maar ff de datum gechekked.quote:
Fristi is echt een bazen drankje hoor..quote:Op zondag 25 september 2011 19:51 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Er is mij nog nooit zonder afschuw zo'n flesje overhandigt."Je wilt er zeker ook een rietje bij....?"
Toekomstige tienermoeders die niet weten dat ze zwanger zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 19:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kinderen meenemen bij uitgaan
Oh haha, nicequote:Op zondag 25 september 2011 19:52 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Irish pub sowieso. Was daar van iemand die daar al jaren werkt, de eerste waar hij Fristi aan verkocht. Meteen maar ff de datum gechekked.
Het was trouwens 16u00 ipv 14u00quote:Op zondag 25 september 2011 19:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
heb je sinds toen niet meer gegeten?
Een kroeg is niet uitgaan toch..quote:Op zondag 25 september 2011 19:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kinderen meenemen bij uitgaan
Klinkt bekendquote:Op zondag 25 september 2011 19:52 schreef mc-Piel het volgende:
Ik meet dus niet omdat mijn weekend altijd volgepland is.
Ik drink het nog elke dagquote:Op zondag 25 september 2011 19:52 schreef Hooidraad het volgende:
Fristi is iets wat ik sinds mijn 12de niet meer gehad heb
Ook op stratum. Maar durf zo geen kroegen op te noemen waar ze dat 100% zeker hebben. Ga later research voor je doen!quote:
Ooit iemand horen zeggen dat ze zelf niet te vertrouwen zijn?quote:Op zondag 25 september 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klinkt bekend
+ dat ik het eng vind.
Ik ben nooit zo moeilijk met het ontmoeten van nieuwe mensen.quote:Op zondag 25 september 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klinkt bekend
+ dat ik het eng vind.
Ik wil ook een bad.quote:Op zondag 25 september 2011 19:54 schreef 92Merel het volgende:
Ik denk dat ik zo nog maar een stukje pizza ga eten, het bad laat vollopen en in bad een film ga kijken.
Klinkt heerlijk.
mensen die met hun kinderen naar stratum gaan?quote:Op zondag 25 september 2011 19:54 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ook op stratum. Maar durf zo geen kroegen op te noemen waar ze dat 100% zeker hebben. Ga later research voor je doen!
Gewoon bonomel perzik.quote:
Blijkbaar wordt het ook door ...komtie... grote mensen gedronken.quote:Op zondag 25 september 2011 19:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
mensen die met hun kinderen naar stratum gaan?
Heb ik ook, alleen mensen waarmee ik wat heb.quote:Op zondag 25 september 2011 19:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo moeilijk met het ontmoeten van nieuwe mensen.
Wel heb ik zoiets van, als ik dan meet, wil ik wel puur en alleen meeten met users waar ik iets mee heb.
Ragbroeder, Sharrelien, Dimens enzulks, niet jan en alleman die zin heeft hoeft mee.
Dat deed ik afgelopen winter weleens na training.quote:Op zondag 25 september 2011 19:54 schreef 92Merel het volgende:
Ik denk dat ik zo nog maar een stukje pizza ga eten, het bad laat vollopen en in bad een film ga kijken.
Klinkt heerlijk.
Ja weet ik maar ik reageerde op hem en hij zei datquote:Op zondag 25 september 2011 19:56 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt het ook door ...komtie... grote mensen gedronken.
Nee?quote:Op zondag 25 september 2011 19:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ooit iemand horen zeggen dat ze zelf niet te vertrouwen zijn?
Omdat dit gewoon waar is
Ik vind nieuwe mensen meeten ook wel leuk, maar dat hoeft niet van mij in een groep van 20 man waarvan de helft boven de 35 is en nog steeds geen normaal leven heeft.quote:Op zondag 25 september 2011 19:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo moeilijk met het ontmoeten van nieuwe mensen.
Wel heb ik zoiets van, als ik dan meet, wil ik wel puur en alleen meeten met users waar ik iets mee heb.
Ragbroeder, Sharrelien, Dimens enzulks, niet jan en alleman die zin heeft hoeft mee.
Omdat ik ondertussen al weet hoe de mens inelkaar zit..quote:Op zondag 25 september 2011 19:56 schreef mc-Piel het volgende:
Dientje, ik vind dat jij een beetje negatief doet over de mens. Alsof we allemaal een stel valse teringlijers zijn wiens leven gefocust is op het verzieken van andermans leven.
Vind het niet vreemd dat je jezelf een loner noemt.
Je quote mij. ZOVEEL VERWARRING KAN IK NIET AAN HOOR.quote:Op zondag 25 september 2011 19:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik reageerde op hem en hij zei dat
Mee eens, ik ben zelf 19 ( over een maandje 20) dus ik vind de leeftijdscategorie: 17 - 24 ofzo wel prima.quote:Op zondag 25 september 2011 19:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Ik vind nieuwe mensen meeten ook wel leuk, maar dat hoeft niet van mij in een groep van 20 man waarvan de helft boven de 35 is en nog steeds geen normaal leven heeft.
Dus dan inderdaad gewoon met leuke mensen.
Ik wil een bad waarbij de thermostaat werkt, bij deze komt er alleen heet water uitquote:
Ik wil ook een tv in de badkamerquote:Op zondag 25 september 2011 19:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat deed ik afgelopen winter weleens na training.
Pizza bestellen, bad vol laten lopen en tv aanzetten in badkamer.
In bad + pizza eten + tv kijken = awesome
Alsjeblieft zeg, scheer niet iedereen over één kam ofzo.quote:Op zondag 25 september 2011 19:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat ik ondertussen al weet hoe de mens inelkaar zit..
Vrienden die je naaien enzo..
Zo ben ik meer opmezelf gaan leven.. enzo ook het schoolleven heeft hiermee te maken
Meer zeuren. Sommige mensen hebben helemaal geen bad.quote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wil een bad waarbij de thermostaat werkt, bij deze komt er alleen heet water uit
[..]
Ik wil ook een tv in de badkamer
nietesquote:Op zondag 25 september 2011 19:57 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Je quote mij. ZOVEEL VERWARRING KAN IK NIET AAN HOOR.
Dan moet je eens even heel gauw gaan beseffen dat het misschien niet aan '' de mens'' ligt. Maar aan dat selectieve clubje vrienden. Of aan jezelf, omdat jij die vrienden uitzoekt.quote:Op zondag 25 september 2011 19:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat ik ondertussen al weet hoe de mens inelkaar zit..
Vrienden die je naaien enzo..
Zo ben ik meer opmezelf gaan leven.. enzo ook het schoolleven heeft hiermee te maken
Mensen zeggen dat ze een vriend zijn maar dat kan niet waar zijn..quote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, scheer niet iedereen over één kam ofzo.
Kernen van waarheidquote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ze een vriend zijn maar dat kan niet waar zijn..
Op jezelf kan je alleen het meest vertrouwen
En daarom zul jij het nooit ver schoppen in deze maatschappij.quote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Met mensen van je eigen leeftijd heb je vaak toch wel meer dan met iemand die ruim 2x zo oud is.quote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mee eens, ik ben zelf 19 ( over een maandje 20) dus ik vind de leeftijdscategorie: 17 - 24 ofzo wel prima.
Ik gooi er met bekertjes koud water bij zodat ik niet verbrand als ik erin stapquote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Meer zeuren. Sommige mensen hebben helemaal geen bad.
Mijn god, wat heb jij dan een verkankerd beeld van de wereld. Zoek dan mensen die het wel waard zijn om je vertrouwen te krijgen en probeer niet zelf alleen in een hoekje te gaan zitten.quote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik vertrouw wel sommige mensen hoor, niet iedereen natuurlijk. Op de een of andere manier voel i kgwn aan wie ik kan vertrouwen of niet.quote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
dit.quote:Op zondag 25 september 2011 19:59 schreef aight1 het volgende:
Wie vertrouwen geeft zal vertrouwen terugkrijgen
Dat maakt niet uit, uiteindelijk is het ieder voor zich..quote:Op zondag 25 september 2011 19:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Mijn god, wat heb jij dan een verkankerd beeld van de wereld. Zoek dan mensen die het wel waard zijn om je vertrouwen te krijgen en probeer niet zelf alleen in een hoekje te gaan zitten.
Ja ik ben erg emotioneelquote:Op zondag 25 september 2011 19:59 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Moet je huilen, omdat ik moest huilen?
Ik vind het wel apart dat wij elkaar nog nooit zijn tegen gekomen.quote:Op zondag 25 september 2011 19:59 schreef Ragboer het volgende:
Mensen die mij niet willen tegenkomen
Pussys
Ik leg een plank over het bad en zet daar mn laptop opquote:Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die van mij is wel naast het bad dus ik moet steeds opzij kijken.
Maar het is beter dan niks.
Hier ben ik het wel een beetje mee eens.quote:Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef mc-Piel het volgende:
Met alle respect dientje, wie weet ben je hartstikke aardig..
Maar je komt op mij een beetje over als een hele verknipt ziel.
Zo leven is een keuze.quote:Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, uiteindelijk is het ieder voor zich..
Omdat ik een goedzo ben..quote:Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef mc-Piel het volgende:
Met alle respect dientje, wie weet ben je hartstikke aardig..
Maar je komt op mij een beetje over als een hele verknipt ziel.
Eensch met TSquote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Daarom praat ik alleen nog tegen mijn superhelden figureverzameling. Die vertellen niks door.quote:Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef FreezePop het volgende:
Mensen vertrouwen doe ik al een jaar of 6 niet meer.
Kom op, FOK! Ik kom niet van mijn zolderkamer af...quote:Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat wij elkaar nog nooit zijn tegen gekomen.
Ik ben praktisch 7 dagen per week in Utrecht
Rot toch een end op.quote:Op zondag 25 september 2011 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Daarom praat ik alleen nog tegen mijn superhelden figureverzameling. Die vertellen niks door.
Dit dus.quote:Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Alleen in bad gaan. Als ik me wil vervelen heb ik daar geen water voor nodig.
quote:Op zondag 25 september 2011 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Daarom praat ik alleen nog tegen mijn superhelden figureverzameling. Die vertellen niks door.
Misschien heb je gewoon te weinig mensenkennis?quote:Op zondag 25 september 2011 20:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat ik een goedzo ben..
Mensen maken daar gebruik van..
mischien niet allemaal, ik heb ook personen gehad die mij daarbij in de gaten hielden
Ohja tuurlijk, dat had ik moeten weten.quote:Op zondag 25 september 2011 20:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kom op, FOK! Ik kom niet van mijn zolderkamer af...![]()
Ik vertrouw jou.quote:Op zondag 25 september 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik vertrouw 2 mensen het allermeest in mijn leven
mijn ma en mijn zusje
quote:Op zondag 25 september 2011 19:55 schreef Saisai het volgende:
Plastic_zak is dus alleen maar leuk met alcohol.
100% vertrouwen vind ik moeilijk, heb toch nog wel een beetje een muur om me heen.quote:Op zondag 25 september 2011 20:03 schreef sharr het volgende:
Ik vertrouw mensen echt honderd procent, de rest is echt zo kwaad nog niet. Sommige wel.
Schattigquote:Op zondag 25 september 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik vertrouw 2 mensen het allermeest in mijn leven
mijn ma en mijn zusje
Ik zie zelf wel in hoe een persoon is..quote:Op zondag 25 september 2011 20:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon te weinig mensenkennis?
Hem geen aandacht geven gwnquote:Op zondag 25 september 2011 20:04 schreef Beach het volgende:
alleen maar negativiteit ten toon spreiden in elke fucking slowchat waar je komt
Óf je koopt een nieuw douchegordijn.quote:Op zondag 25 september 2011 20:03 schreef Trollscience het volgende:
Alleen heb ik het douchegordijn kapotgetrokken toen ik uitgleed dus nu kan ik alleen nog maar in bad
Hoezo dan niet?quote:Op zondag 25 september 2011 20:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hem geen aandacht geven gwn
En dan zie je niet dat die persoon niet te vertrouwen is?quote:Op zondag 25 september 2011 20:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zie zelf wel in hoe een persoon is..
Door de manier iemand mij aanspreekt en hoe degene naar me kijkt..
Zegt de man die alleen maar blijft stoken op die negativiteit. Zo verneuk je het ook voor jezelf.quote:Op zondag 25 september 2011 20:04 schreef Beach het volgende:
alleen maar negativiteit tentoon spreiden in elke fucking slowchat waar je komt
quote:Op zondag 25 september 2011 20:03 schreef Trollscience het volgende:
Alleen heb ik het douchegordijn kapotgetrokken toen ik uitgleed dus nu kan ik alleen nog maar in bad
Ah oke. Stom doel dan. Mijn doel is hosselen. Dat is toch veel leuker?quote:
ekt welquote:Op zondag 25 september 2011 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah oke. Stom doel dan. Mijn doel is hosselen. Dat is toch veel leuker?
Lukt het al?quote:Op zondag 25 september 2011 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah oke. Stom doel dan. Mijn doel is hosselen. Dat is toch veel leuker?
Je maakt me bang.quote:Op zondag 25 september 2011 20:05 schreef Ragboer het volgende:
KOM DAN WIE WILT VECHTEN MEISJES KRIJGEN ALLEEN KUSJES! EN IEDEREEN MAG IK MIJN KONTJE KNIJPEN HIHI
Super. Zojuist een onschuldige deerne een spannende dm verstuurd.quote:Op zondag 25 september 2011 20:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ekt wel
en hoe staan de hosselzaken ervoor
Jawel, maar ik houd mensen te vriend..quote:Op zondag 25 september 2011 20:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En dan zie je niet dat die persoon niet te vertrouwen is?
quote:Op zondag 25 september 2011 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Super. Zojuist een onschuldige deerne een spannende dm verstuurd.
oke..quote:Op zondag 25 september 2011 20:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik houd mensen te vriend..
Ookal is die niet te vertrouwen gewoon te vriend houden
Cool story bro plaatje.quote:Op zondag 25 september 2011 20:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik houd mensen te vriend..
Ookal is die niet te vertrouwen gewoon te vriend houden
fijn om te wetenquote:Op zondag 25 september 2011 20:07 schreef Ragboer het volgende:
Vertrouwen is belangrijk, geheimen die je mij verteld krijgt niemand maar ook niemand te weten. Echt niet.
Idem.quote:Op zondag 25 september 2011 20:07 schreef Ragboer het volgende:
Vertrouwen is belangrijk, geheimen die je mij verteld krijgt niemand maar ook niemand te weten. Echt niet.
Zulke mensen waardeer ikquote:Op zondag 25 september 2011 20:07 schreef Ragboer het volgende:
Ja zo ben ik ook.quote:Op zondag 25 september 2011 20:07 schreef Ragboer het volgende:
Fijnquote:Op zondag 25 september 2011 20:07 schreef Ragboer het volgende:
Wil je aub volgende keer rustig doen.quote:Op zondag 25 september 2011 20:07 schreef Ragboer het volgende:
Mensen zeggen dat vaak. Valt me toch tegen 9 van de 10 keer.quote:Op zondag 25 september 2011 20:07 schreef Ragboer het volgende:
Zeker.quote:Op zondag 25 september 2011 20:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En jij bent slim genoeg om dat zelf te mogen bepalen?
oow dat ken ik welquote:Op zondag 25 september 2011 20:08 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, voor dat hoerengroepje waar ik inzit.
pics van die hoeren? en uurtarief?quote:Op zondag 25 september 2011 20:08 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, voor dat hoerengroepje waar ik inzit.
Naaien.quote:Op zondag 25 september 2011 20:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oow dat ken ik wel
sommige naaien je hard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |