Super. Zojuist een onschuldige deerne een spannende dm verstuurd.quote:Op zondag 25 september 2011 20:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ekt wel
en hoe staan de hosselzaken ervoor
Jawel, maar ik houd mensen te vriend..quote:Op zondag 25 september 2011 20:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En dan zie je niet dat die persoon niet te vertrouwen is?
quote:Op zondag 25 september 2011 20:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Super. Zojuist een onschuldige deerne een spannende dm verstuurd.
oke..quote:Op zondag 25 september 2011 20:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik houd mensen te vriend..
Ookal is die niet te vertrouwen gewoon te vriend houden
Cool story bro plaatje.quote:Op zondag 25 september 2011 20:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jawel, maar ik houd mensen te vriend..
Ookal is die niet te vertrouwen gewoon te vriend houden
fijn om te wetenquote:Op zondag 25 september 2011 20:07 schreef Ragboer het volgende:
Vertrouwen is belangrijk, geheimen die je mij verteld krijgt niemand maar ook niemand te weten. Echt niet.
Idem.quote:Op zondag 25 september 2011 20:07 schreef Ragboer het volgende:
Vertrouwen is belangrijk, geheimen die je mij verteld krijgt niemand maar ook niemand te weten. Echt niet.
Zulke mensen waardeer ikquote:Op zondag 25 september 2011 20:07 schreef Ragboer het volgende:
Ja zo ben ik ook.quote:Op zondag 25 september 2011 20:07 schreef Ragboer het volgende:
Fijnquote:Op zondag 25 september 2011 20:07 schreef Ragboer het volgende:
Wil je aub volgende keer rustig doen.quote:Op zondag 25 september 2011 20:07 schreef Ragboer het volgende:
Mensen zeggen dat vaak. Valt me toch tegen 9 van de 10 keer.quote:Op zondag 25 september 2011 20:07 schreef Ragboer het volgende:
Zeker.quote:Op zondag 25 september 2011 20:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En jij bent slim genoeg om dat zelf te mogen bepalen?
oow dat ken ik welquote:Op zondag 25 september 2011 20:08 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, voor dat hoerengroepje waar ik inzit.
pics van die hoeren? en uurtarief?quote:Op zondag 25 september 2011 20:08 schreef coban het volgende:
[..]
Nee, voor dat hoerengroepje waar ik inzit.
Naaien.quote:Op zondag 25 september 2011 20:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oow dat ken ik wel
sommige naaien je hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |