Kut voor je.quote:Op zondag 25 september 2011 19:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
iedereen in deze sc haat mij behalve pimmetje
quote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef FreezePop het volgende:
Alsof mensen hier ooit echt gaan meeten
Die combinatiequote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik maak nu
pasta met spinazie a la creme
alsof dat niet allang gedaan isquote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb SV gemeet. OMG raak me aan.quote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef FreezePop het volgende:
Heb vorige week mensen van UDOWU gemeet, gewoon bbqen en bier drinken toch.quote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef FreezePop het volgende:
Omg zo ondankbaarquote:Op zondag 25 september 2011 19:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nou, zij kwam hierheen en was al etenstijd toen. Dus zij hier mee eten, maar lustte niks, dus ik apart nog voor haar zitten koken. Ze hielp zelf nergens aan mee, maar was constant op dr mobieltje bezig op fok. Verder daarna film gekeken, want ik vind het niet gezellig om met zn 2en achter een computer te gaan zitten. Geen mening over wat ze leuk vond of waarover dan ook, eigenlijk zei ze niks. Uiteindelijk bedtijd, ik slaapzak etc voor haar gepakt. Gaat ze onder de slaapzak liggen. Niet erin, nee eronder. Met moeite lach inhoudend kon ik zeggen dat ze m kan openritsen en erin kon gaan liggen. Ritst ze m een stukje open en blijft eronder liggen. Hield mn mond maar. Dag daarna afgezet bij de trein.
[..]
Niet bij iedereen geloof ik.
Hoe staat het steengrillen ervoor?quote:Op zondag 25 september 2011 19:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb vorige week mensen van UDOWU gemeet, gewoon bbqen en bier drinken toch.
Ga het wel proberen, wordt wel lastig met stroom enzo dus moet ik iets op verzinnen.quote:Op zondag 25 september 2011 19:31 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoe staat het steengrillen ervoor?
Labrador!quote:Op zondag 25 september 2011 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
allemansvriend, iedereen als vriend houden om vrienden te hebben
Denk dat jij heel erg van het 'ik wil ook meedoen' bent in het echt. Weet niet precies waarom.quote:Op zondag 25 september 2011 19:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat voor indruk? Dat ik een patsertje ben?
1x gemeet met een GRTD meet en ze zei dat hij niet kon opdagen en dat ze niet naar huis kon en vond het zo zielig voor dr dat ik zoiets had van 'je kan hier wel heenkomen'quote:Op zondag 25 september 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg zo ondankbaar
Maar ik bedoel, je kende haar dus al van te voren?
Als dat is wat je denktquote:Op zondag 25 september 2011 19:32 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
allemansvriend, iedereen als vriend houden om vrienden te hebben
aii hardquote:Op zondag 25 september 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
Vorige week was toch die Zwolle faalmeet? Toen hadden we met een paar gewoon besproken om gewoon te gaan BBQen ipv naar Zwolle met al die faalhazen
Dimens, Feesbeest, somermeidz, pieloeszzquote:Op zondag 25 september 2011 19:33 schreef Ragboer het volgende:
Wel in Zoetje dan Piel. Ik wil dat dorp wel eens zien, waar half FOK! woont.
Ik niet,quote:Op zondag 25 september 2011 19:33 schreef aight1 het volgende:
Ik mag eigenlijk bijna altijd wel iedereen
Jammer dat ik niet mocht komen. Voelde me buitengesloten.quote:Op zondag 25 september 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
Vorige week was toch die Zwolle faalmeet? Toen hadden we met een paar gewoon besproken om gewoon te gaan BBQen ipv naar Zwolle met al die faalhazen
quote:Op zondag 25 september 2011 19:34 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet mocht komen. Voelde me buitengesloten.
Dagdagquote:
Wat grappigquote:Op zondag 25 september 2011 19:34 schreef Patje1987 het volgende:
Yoquote:Op zondag 25 september 2011 19:35 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga eten![]()
En daarna douchen.
En dan ben je ook nog eens vrachtwagenchauffeur?quote:Op zondag 25 september 2011 19:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik niet,
Ik val niemand lastig maar als iemand mij lastig valt dan ga ik die persoon helemaal niet aanspreken en ga ik diegene ontwijken en negeren..
Golden retriever pups.quote:Op zondag 25 september 2011 19:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Moet jij bij labradors ook altijd aan Page toiletpapier denken???????????????
Ja is ook opzich maar ik ben wel nieuwsgierig dus vaak ga ik wel gewoon kijken. Meestal met iemand die ik al ken zodat we alsnog iets anders kunnen gaan doen wanneer het niets werd. Vorige week waren we ook maar met 5 man maar was gezellig, van die 5 had ik alleen Flippie en Goratj al eens gezien.quote:Op zondag 25 september 2011 19:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dagdag
[..]
Wat grappig![]()
Als ik met een groep ga meeten wil ik dat wel met mensen doen met wie ik hier op fok regelmatig mee omga, niet met een grote groep random fokkers.
Hoezo heb ik dat recht?quote:Op zondag 25 september 2011 19:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En dan ben je ook nog eens vrachtwagenchauffeur?
Ja, jij hebt alle recht om commentaar op mij te hebben!
Na een paar biertjes sowieso wel jij.quote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
Merel, denk je nou serieus dat ik een aandachtstrekkend patsertje ben?![]()
![]()
![]()
Oh wel lief van je, maar wel dom van haar kant. :Squote:Op zondag 25 september 2011 19:33 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Denk dat jij heel erg van het 'ik wil ook meedoen' bent in het echt. Weet niet precies waarom.
[..]
1x gemeet met een GRTD meet en ze zei dat hij niet kon opdagen en dat ze niet naar huis kon en vond het zo zielig voor dr dat ik zoiets had van 'je kan hier wel heenkomen'
Kennelijk ben je niet heel erg bekend met het fenomeen sarcasme?quote:
Doorgaans kom ik niet in die topics, dus neenquote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, valt het jullie ook op dat bij ELKE meet, letterlijk ELKE meet...
Ongeacht welk subforum of welke groep dan ook, Ratelslangetje op de lijst staat..
Ik geloof best dat ze heel aardig is, maar toch vind ik het maar apart.
hahahaquote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef mc-Piel het volgende:
Ongeacht welk subforum of welke groep dan ook, Ratelslangetje op de lijst staat..
Wie is dat?quote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef mc-Piel het volgende:
Nee, ik zei net toch wat anders?quote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
Merel, denk je nou serieus dat ik een aandachtstrekkend patsertje ben?![]()
![]()
![]()
Dat is wel beter jaquote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja is ook opzich maar ik ben wel nieuwsgierig dus vaak ga ik wel gewoon kijken. Meestal met iemand die ik al ken zodat we alsnog iets anders kunnen gaan doen wanneer het niets werd. Vorige week waren we ook maar met 5 man maar was gezellig, van die 5 had ik alleen Flippie en Goratj al eens gezien.
Mee eens, zulke instabiele mensen zouden niet alleen op pad moeten gaan. Nooit.quote:Op zondag 25 september 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh wel lief van je, maar wel dom van haar kant. :S
Oach, die lijken zoveel op elkaar. Menig mens ziet het verschil niet.quote:Op zondag 25 september 2011 19:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Golden retriever pups.
En dat liedje van: Pa pa pa, page pa pa
Ja Flips is tofquote:Op zondag 25 september 2011 19:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wie is dat?
[..]
Nee, ik zei net toch wat anders?
[..]
Dat is wel beter ja![]()
Flips lijkt me ook aardig trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |