Dit doet me denken aan yakultquote:
Je hebt een hoop mensen die graag willen weten wie nou die persoon is die ze elke dag spreken.quote:Op zondag 25 september 2011 19:46 schreef aight1 het volgende:
Maar ik snap niet waarom je liever op zaterdag met Fokkers gaat uithangen dan gewoon met echte vrienden?
die hond ziet er vies uitquote:Op zondag 25 september 2011 19:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Vandaag hebben we het enkel en alleen over Page toiletpapier.
[ afbeelding ]
Of wordt ie niet goed verzorgd.quote:Op zondag 25 september 2011 19:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Laat dat beestje jong en plezier hebben
Als een hond vies is heeft die plezier gehad..
Die van mij ruikt altijd naar parfum van me zusje enzoquote:Op zondag 25 september 2011 19:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn kat is altijd fresh and clean
Fristi! Ik bestel dat ook wel 'ns in de kroeg.quote:Op zondag 25 september 2011 19:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
weenie ik heb altijd gwn yoghurtdrink van jumbo jwz
Ik had Domino's pizza als ontbijt lunch maaltijd rond 14u00.quote:Op zondag 25 september 2011 19:47 schreef 92Merel het volgende:
Ik kreeg net gewoon mn pizza niet op, echt vreemd.
( zo'n ovenpizza van de AH)
heb je sinds toen niet meer gegeten?quote:Op zondag 25 september 2011 19:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik had Domino's pizza als ontbijt lunch maaltijd rond 14u00.
Mijn labrador springt er nog steeds regelmatig in..quote:Op zondag 25 september 2011 19:49 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja dat ken ook..
Toen die van mij puppies waren, hadden ze veel plezier in de sloot
Lekker hoor.quote:Op zondag 25 september 2011 19:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik had Domino's pizza als ontbijt lunch maaltijd rond 14u00.
Niks mis mee tochquote:Op zondag 25 september 2011 19:50 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Fristi! Ik bestel dat ook wel 'ns in de kroeg.
Welke kroeg heeft datquote:Op zondag 25 september 2011 19:50 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Fristi! Ik bestel dat ook wel 'ns in de kroeg.
Volgens mij niet, zondag hequote:Op zondag 25 september 2011 19:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
heb je sinds toen niet meer gegeten?
Er is mij nog nooit zonder afschuw zo'n flesje overhandigt.quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 19:51 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Er is mij nog nooit zonder afschuw zo'n flesje overhandigt."Je wilt er zeker ook een rietje bij....?"
kinderen meenemen bij uitgaanquote:Op zondag 25 september 2011 19:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sommige ouders nemen hun kinderen wel eens mee, en dan is er ook fristi te koop enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |