Nee tegen over elkaar zitten en dan op mobiel op FOK! zitten en naar elkaar postenquote:Op zondag 25 september 2011 19:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje awkward, en dan praten over FOK! enzo?
quote:Op zondag 25 september 2011 19:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zoek jij dan maar eens een betere op met labradors.
quote:Op zondag 25 september 2011 19:43 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Nee tegen over elkaar zitten en dan op mobiel op FOK! zitten en naar elkaar posten
Ik ookquote:
Klinkt wel gezelligquote:Op zondag 25 september 2011 19:44 schreef Patje1987 het volgende:
Laatste meet vorige week gewoon eerst 's middags op terras gezeten in de stad, daarna boodschappen gedaan om te BBQen en wat drinken in de avond.
de wirris niet vergetenquote:Op zondag 25 september 2011 19:44 schreef Patje1987 het volgende:
Laatste meet vorige week gewoon eerst 's middags op terras gezeten in de stad, daarna boodschappen gedaan om te BBQen en wat drinken in de avond.
Doe ik niet aan.quote:
Patje drinkt HJ.quote:
Dat hoefde ook niet.quote:Op zondag 25 september 2011 19:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Goeie poging, maar dat heeft niks met Page toiletpapier te maken.
weenie ik heb altijd gwn yoghurtdrink van jumbo jwzquote:
Sommigen hebben geen echte vrienden..quote:Op zondag 25 september 2011 19:46 schreef aight1 het volgende:
Maar ik snap niet waarom je liever op zaterdag met Fokkers gaat uithangen dan gewoon met echte vrienden?
jumbo ftwquote:Op zondag 25 september 2011 19:47 schreef aight1 het volgende:
[..]
weenie ik heb altijd gwn yoghurtdrink van jumbo jwz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |