Schattigquote:Op zondag 25 september 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik vertrouw 2 mensen het allermeest in mijn leven
mijn ma en mijn zusje
Ik zie zelf wel in hoe een persoon is..quote:Op zondag 25 september 2011 20:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon te weinig mensenkennis?
Hem geen aandacht geven gwnquote:Op zondag 25 september 2011 20:04 schreef Beach het volgende:
alleen maar negativiteit ten toon spreiden in elke fucking slowchat waar je komt
Óf je koopt een nieuw douchegordijn.quote:Op zondag 25 september 2011 20:03 schreef Trollscience het volgende:
Alleen heb ik het douchegordijn kapotgetrokken toen ik uitgleed dus nu kan ik alleen nog maar in bad
Hoezo dan niet?quote:Op zondag 25 september 2011 20:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hem geen aandacht geven gwn
En dan zie je niet dat die persoon niet te vertrouwen is?quote:Op zondag 25 september 2011 20:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zie zelf wel in hoe een persoon is..
Door de manier iemand mij aanspreekt en hoe degene naar me kijkt..
Zegt de man die alleen maar blijft stoken op die negativiteit. Zo verneuk je het ook voor jezelf.quote:Op zondag 25 september 2011 20:04 schreef Beach het volgende:
alleen maar negativiteit tentoon spreiden in elke fucking slowchat waar je komt
quote:Op zondag 25 september 2011 20:03 schreef Trollscience het volgende:
Alleen heb ik het douchegordijn kapotgetrokken toen ik uitgleed dus nu kan ik alleen nog maar in bad
Ah oke. Stom doel dan. Mijn doel is hosselen. Dat is toch veel leuker?quote:
ekt welquote:Op zondag 25 september 2011 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah oke. Stom doel dan. Mijn doel is hosselen. Dat is toch veel leuker?
Lukt het al?quote:Op zondag 25 september 2011 20:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah oke. Stom doel dan. Mijn doel is hosselen. Dat is toch veel leuker?
Je maakt me bang.quote:Op zondag 25 september 2011 20:05 schreef Ragboer het volgende:
KOM DAN WIE WILT VECHTEN MEISJES KRIJGEN ALLEEN KUSJES! EN IEDEREEN MAG IK MIJN KONTJE KNIJPEN HIHI
Super. Zojuist een onschuldige deerne een spannende dm verstuurd.quote:Op zondag 25 september 2011 20:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ekt wel
en hoe staan de hosselzaken ervoor
Jawel, maar ik houd mensen te vriend..quote:Op zondag 25 september 2011 20:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En dan zie je niet dat die persoon niet te vertrouwen is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |