Niet op stratum hoorquote:Op zondag 25 september 2011 19:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Sommige ouders nemen hun kinderen wel eens mee, en dan is er ook fristi te koop enzo
Irish pub sowieso. Was daar van iemand die daar al jaren werkt, de eerste waar hij Fristi aan verkocht. Meteen maar ff de datum gechekked.quote:
Fristi is echt een bazen drankje hoor..quote:Op zondag 25 september 2011 19:51 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Er is mij nog nooit zonder afschuw zo'n flesje overhandigt."Je wilt er zeker ook een rietje bij....?"
Toekomstige tienermoeders die niet weten dat ze zwanger zijn.quote:Op zondag 25 september 2011 19:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kinderen meenemen bij uitgaan
Oh haha, nicequote:Op zondag 25 september 2011 19:52 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Irish pub sowieso. Was daar van iemand die daar al jaren werkt, de eerste waar hij Fristi aan verkocht. Meteen maar ff de datum gechekked.
Het was trouwens 16u00 ipv 14u00quote:Op zondag 25 september 2011 19:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
heb je sinds toen niet meer gegeten?
Een kroeg is niet uitgaan toch..quote:Op zondag 25 september 2011 19:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kinderen meenemen bij uitgaan
Klinkt bekendquote:Op zondag 25 september 2011 19:52 schreef mc-Piel het volgende:
Ik meet dus niet omdat mijn weekend altijd volgepland is.
Ik drink het nog elke dagquote:Op zondag 25 september 2011 19:52 schreef Hooidraad het volgende:
Fristi is iets wat ik sinds mijn 12de niet meer gehad heb
Ook op stratum. Maar durf zo geen kroegen op te noemen waar ze dat 100% zeker hebben. Ga later research voor je doen!quote:
Ooit iemand horen zeggen dat ze zelf niet te vertrouwen zijn?quote:Op zondag 25 september 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klinkt bekend
+ dat ik het eng vind.
Ik ben nooit zo moeilijk met het ontmoeten van nieuwe mensen.quote:Op zondag 25 september 2011 19:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Klinkt bekend
+ dat ik het eng vind.
Ik wil ook een bad.quote:Op zondag 25 september 2011 19:54 schreef 92Merel het volgende:
Ik denk dat ik zo nog maar een stukje pizza ga eten, het bad laat vollopen en in bad een film ga kijken.
Klinkt heerlijk.
mensen die met hun kinderen naar stratum gaan?quote:Op zondag 25 september 2011 19:54 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ook op stratum. Maar durf zo geen kroegen op te noemen waar ze dat 100% zeker hebben. Ga later research voor je doen!
Gewoon bonomel perzik.quote:
Blijkbaar wordt het ook door ...komtie... grote mensen gedronken.quote:Op zondag 25 september 2011 19:55 schreef aight1 het volgende:
[..]
mensen die met hun kinderen naar stratum gaan?
Heb ik ook, alleen mensen waarmee ik wat heb.quote:Op zondag 25 september 2011 19:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo moeilijk met het ontmoeten van nieuwe mensen.
Wel heb ik zoiets van, als ik dan meet, wil ik wel puur en alleen meeten met users waar ik iets mee heb.
Ragbroeder, Sharrelien, Dimens enzulks, niet jan en alleman die zin heeft hoeft mee.
Dat deed ik afgelopen winter weleens na training.quote:Op zondag 25 september 2011 19:54 schreef 92Merel het volgende:
Ik denk dat ik zo nog maar een stukje pizza ga eten, het bad laat vollopen en in bad een film ga kijken.
Klinkt heerlijk.
Ja weet ik maar ik reageerde op hem en hij zei datquote:Op zondag 25 september 2011 19:56 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Blijkbaar wordt het ook door ...komtie... grote mensen gedronken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |