Ik vind het wel apart dat wij elkaar nog nooit zijn tegen gekomen.quote:Op zondag 25 september 2011 19:59 schreef Ragboer het volgende:
Mensen die mij niet willen tegenkomen
Pussys
Ik leg een plank over het bad en zet daar mn laptop opquote:Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die van mij is wel naast het bad dus ik moet steeds opzij kijken.
Maar het is beter dan niks.
Hier ben ik het wel een beetje mee eens.quote:Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef mc-Piel het volgende:
Met alle respect dientje, wie weet ben je hartstikke aardig..
Maar je komt op mij een beetje over als een hele verknipt ziel.
Zo leven is een keuze.quote:Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, uiteindelijk is het ieder voor zich..
Omdat ik een goedzo ben..quote:Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef mc-Piel het volgende:
Met alle respect dientje, wie weet ben je hartstikke aardig..
Maar je komt op mij een beetje over als een hele verknipt ziel.
Eensch met TSquote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ze een vriend zijn maar dat kan niet waar zijn..
Op jezelf kan je alleen het meest vertrouwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Daarom praat ik alleen nog tegen mijn superhelden figureverzameling. Die vertellen niks door.quote:Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef FreezePop het volgende:
Mensen vertrouwen doe ik al een jaar of 6 niet meer.
Kom op, FOK! Ik kom niet van mijn zolderkamer af...quote:Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind het wel apart dat wij elkaar nog nooit zijn tegen gekomen.
Ik ben praktisch 7 dagen per week in Utrecht
Rot toch een end op.quote:Op zondag 25 september 2011 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Daarom praat ik alleen nog tegen mijn superhelden figureverzameling. Die vertellen niks door.
Dit dus.quote:Op zondag 25 september 2011 20:00 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Alleen in bad gaan. Als ik me wil vervelen heb ik daar geen water voor nodig.
quote:Op zondag 25 september 2011 20:01 schreef Beach het volgende:
[..]
Daarom praat ik alleen nog tegen mijn superhelden figureverzameling. Die vertellen niks door.
Misschien heb je gewoon te weinig mensenkennis?quote:Op zondag 25 september 2011 20:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat ik een goedzo ben..
Mensen maken daar gebruik van..
mischien niet allemaal, ik heb ook personen gehad die mij daarbij in de gaten hielden
Ohja tuurlijk, dat had ik moeten weten.quote:Op zondag 25 september 2011 20:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kom op, FOK! Ik kom niet van mijn zolderkamer af...![]()
Ik vertrouw jou.quote:Op zondag 25 september 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik vertrouw 2 mensen het allermeest in mijn leven
mijn ma en mijn zusje
quote:Op zondag 25 september 2011 19:55 schreef Saisai het volgende:
Plastic_zak is dus alleen maar leuk met alcohol.
100% vertrouwen vind ik moeilijk, heb toch nog wel een beetje een muur om me heen.quote:Op zondag 25 september 2011 20:03 schreef sharr het volgende:
Ik vertrouw mensen echt honderd procent, de rest is echt zo kwaad nog niet. Sommige wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |