Nee?quote:Op zondag 25 september 2011 19:54 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ooit iemand horen zeggen dat ze zelf niet te vertrouwen zijn?
Omdat dit gewoon waar is
Ik vind nieuwe mensen meeten ook wel leuk, maar dat hoeft niet van mij in een groep van 20 man waarvan de helft boven de 35 is en nog steeds geen normaal leven heeft.quote:Op zondag 25 september 2011 19:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo moeilijk met het ontmoeten van nieuwe mensen.
Wel heb ik zoiets van, als ik dan meet, wil ik wel puur en alleen meeten met users waar ik iets mee heb.
Ragbroeder, Sharrelien, Dimens enzulks, niet jan en alleman die zin heeft hoeft mee.
Omdat ik ondertussen al weet hoe de mens inelkaar zit..quote:Op zondag 25 september 2011 19:56 schreef mc-Piel het volgende:
Dientje, ik vind dat jij een beetje negatief doet over de mens. Alsof we allemaal een stel valse teringlijers zijn wiens leven gefocust is op het verzieken van andermans leven.
Vind het niet vreemd dat je jezelf een loner noemt.
Je quote mij. ZOVEEL VERWARRING KAN IK NIET AAN HOOR.quote:Op zondag 25 september 2011 19:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik reageerde op hem en hij zei dat
Mee eens, ik ben zelf 19 ( over een maandje 20) dus ik vind de leeftijdscategorie: 17 - 24 ofzo wel prima.quote:Op zondag 25 september 2011 19:57 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee?
[..]
Ik vind nieuwe mensen meeten ook wel leuk, maar dat hoeft niet van mij in een groep van 20 man waarvan de helft boven de 35 is en nog steeds geen normaal leven heeft.
Dus dan inderdaad gewoon met leuke mensen.
Ik wil een bad waarbij de thermostaat werkt, bij deze komt er alleen heet water uitquote:
Ik wil ook een tv in de badkamerquote:Op zondag 25 september 2011 19:56 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat deed ik afgelopen winter weleens na training.
Pizza bestellen, bad vol laten lopen en tv aanzetten in badkamer.
In bad + pizza eten + tv kijken = awesome
Alsjeblieft zeg, scheer niet iedereen over één kam ofzo.quote:Op zondag 25 september 2011 19:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat ik ondertussen al weet hoe de mens inelkaar zit..
Vrienden die je naaien enzo..
Zo ben ik meer opmezelf gaan leven.. enzo ook het schoolleven heeft hiermee te maken
Meer zeuren. Sommige mensen hebben helemaal geen bad.quote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wil een bad waarbij de thermostaat werkt, bij deze komt er alleen heet water uit
[..]
Ik wil ook een tv in de badkamer
nietesquote:Op zondag 25 september 2011 19:57 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Je quote mij. ZOVEEL VERWARRING KAN IK NIET AAN HOOR.
Dan moet je eens even heel gauw gaan beseffen dat het misschien niet aan '' de mens'' ligt. Maar aan dat selectieve clubje vrienden. Of aan jezelf, omdat jij die vrienden uitzoekt.quote:Op zondag 25 september 2011 19:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat ik ondertussen al weet hoe de mens inelkaar zit..
Vrienden die je naaien enzo..
Zo ben ik meer opmezelf gaan leven.. enzo ook het schoolleven heeft hiermee te maken
Mensen zeggen dat ze een vriend zijn maar dat kan niet waar zijn..quote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, scheer niet iedereen over één kam ofzo.
Kernen van waarheidquote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Mensen zeggen dat ze een vriend zijn maar dat kan niet waar zijn..
Op jezelf kan je alleen het meest vertrouwen
En daarom zul jij het nooit ver schoppen in deze maatschappij.quote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Met mensen van je eigen leeftijd heb je vaak toch wel meer dan met iemand die ruim 2x zo oud is.quote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mee eens, ik ben zelf 19 ( over een maandje 20) dus ik vind de leeftijdscategorie: 17 - 24 ofzo wel prima.
Ik gooi er met bekertjes koud water bij zodat ik niet verbrand als ik erin stapquote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Meer zeuren. Sommige mensen hebben helemaal geen bad.
Mijn god, wat heb jij dan een verkankerd beeld van de wereld. Zoek dan mensen die het wel waard zijn om je vertrouwen te krijgen en probeer niet zelf alleen in een hoekje te gaan zitten.quote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik vertrouw wel sommige mensen hoor, niet iedereen natuurlijk. Op de een of andere manier voel i kgwn aan wie ik kan vertrouwen of niet.quote:Op zondag 25 september 2011 19:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
dit.quote:Op zondag 25 september 2011 19:59 schreef aight1 het volgende:
Wie vertrouwen geeft zal vertrouwen terugkrijgen
Dat maakt niet uit, uiteindelijk is het ieder voor zich..quote:Op zondag 25 september 2011 19:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Mijn god, wat heb jij dan een verkankerd beeld van de wereld. Zoek dan mensen die het wel waard zijn om je vertrouwen te krijgen en probeer niet zelf alleen in een hoekje te gaan zitten.
Ja ik ben erg emotioneelquote:Op zondag 25 september 2011 19:59 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Moet je huilen, omdat ik moest huilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |