Twijfelgeval hmmmquote:Op zondag 25 september 2011 19:22 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Ik heb slag in m'n haar. Zo van, 30% krullen ofzo.
Hai, ik rook!quote:Op zondag 25 september 2011 19:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben 22en niet dat jochie uit mijn fobo.
Mij ga je niet mogen?quote:Op zondag 25 september 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
maar allerleukste denk ik ragboer
Ben ik het niet mee eens.quote:Op zondag 25 september 2011 19:23 schreef sharr het volgende:
Ik mag mezelf denk ik ook wel in het echt. Lijk me wel leuk om mee te praten enzo. Tof meisje.
Hoi mevrouw. Je ziet er superleuk uit. Hoe oud?quote:
Kijk maar uit dat dat zich niet uit zoals bij Anders Breivik.quote:Op zondag 25 september 2011 19:23 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zit al een hele tijd vol met haat. Heel veel voor iedereen.
Dit heb ik dus ook bij mezelfquote:Op zondag 25 september 2011 19:23 schreef sharr het volgende:
Ik mag mezelf denk ik ook wel in het echt. Lijk me wel leuk om mee te praten enzo. Tof meisje.
Ander soort haat.quote:Op zondag 25 september 2011 19:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat dat zich niet uit zoals bij Anders Breivik.
Meningsverschil van familie.quote:Op zondag 25 september 2011 19:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.
kutwijf.
Iedereen mag jou.quote:
Hihi dit wilde mijn ego even horenquote:Op zondag 25 september 2011 19:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ooh zag je over het hoofd:@
jij lijkt me superlief en schattig
Toch wel?quote:Op zondag 25 september 2011 19:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
maar allerleukste denk ik ragboer
Ik was wel sarcastisch trouwensquote:Op zondag 25 september 2011 19:24 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dit heb ik dus ook bij mezelf![]()
En verder heb ik geen flauw idee wie ik in het echt wel/niet mag. Mensen zijn vaak heeeeeel anders.
(slechte ervaringen mee gehad)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |