omg dat lijkt me zo engquote:Op zondag 25 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haters gaan haten.
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon je fiets vast te houden terwijl je omhoog gaat.quote:Op zondag 25 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haters gaan haten.
Hooi Ragboertjequote:
Verkouden en hoofdpijn en moequote:
Ik wist het !quote:Op zondag 25 september 2011 19:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik beken, ik heb totaal geen moeite gestoken in de grammatica van mijn verhaal.
Ik grind daar zelfs met me oma fiets naar beneden johquote:Op zondag 25 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haters gaan haten.
Dude, je denkt toch niet dat ik nu aan het hosselen ben ofzo?quote:
prachtig man, onze tbs kliniek valt erbij in het niet. hebbuhquote:Op zondag 25 september 2011 19:09 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haters gaan haten.
Oh maar dat is zo opgelost toch. Slapen, wat medicijnen en klaar.quote:Op zondag 25 september 2011 19:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi Ragboertje
[..]
Verkouden en hoofdpijn en moe
[..]
Ik wist het !
ik zou het doenquote:Op zondag 25 september 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dude, je denkt toch niet dat ik nu aan het hosselen ben ofzo?
Nee, gewoon leuke mensenquote:Op zondag 25 september 2011 19:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dude, je denkt toch niet dat ik nu aan het hosselen ben ofzo?
Niet. Want vannacht 9 uur geslapen en nog steeds kapot.quote:Op zondag 25 september 2011 19:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Oh maar dat is zo opgelost toch. Slapen, wat medicijnen en klaar.
quote:Op zondag 25 september 2011 19:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet. Want vannacht 9 uur geslapen en nog steeds kapot.
Mee eens.quote:
fap fap fapquote:Op zondag 25 september 2011 19:13 schreef mc-Piel het volgende:
HO SHIT! WAT IS MET MANDELABRUG IN DEZE TOPIC?
079 hooligan allessss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |