Ik vind het iedere avond jammer dat Derksen er niet zit, tenzij hij er zit.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die laat verstandelijk gehandicapten in hun waarde...
Lang zitten dubben over de background-color denk ik.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je ziet dat hij het er razenddruk mee heeft gehad.
Met dubbel D ?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
Ik wou precies ook die TT maken
TR gemaakt om die D teveel er uit te laten slopen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
Ik wou precies ook die TT maken
edit: alleen zonder spelfout dus.
Ik heb dat meer gehoord, maar ik zie de humor er niet van in.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:15 schreef BasEnAad het volgende:
"Islamitische aap" Ik kon niet stoppen met lachen vanmiddag. Rutte die "islamitische aap" zegt in de kamer.
Dat heeft mijn vrouw, die maat.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb dat meer gehoord, maar ik zie de humor er niet van in.
Doe niet zo puberaal man.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vrouw, die maat.
Tis de belachelijke situatie die erg komisch is, verder niets inhoudelijks.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb dat meer gehoord, maar ik zie de humor er niet van in.
Jij lult ook overal een punt aanquote:Op donderdag 22 september 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vrouw, die maat.
Ik kon wel jankenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:15 schreef BasEnAad het volgende:
"Islamitische aap" Ik kon niet stoppen met lachen vanmiddag. Rutte die "islamitische aap" zegt in de kamer.
Nee.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Om Johan Boskamp gier ik dan wel weer m'n ballen uit de broek.
Waarom?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:19 schreef Buitendam het volgende:
Die man moet weg daar. Echt, nu.
Laten we die klootzak niet gaan romantiseren alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:19 schreef hakunamatafaka het volgende:
de damschreeuwer als dagelijkse sidekick a.u.b
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:19 schreef hakunamatafaka het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:19 schreef hakunamatafaka het volgende:
Zou typisch Nederlands zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 23:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Laten we die klootzak niet gaan romantiseren alsjeblieft zeg.
Ik vond het een goed idee!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Laten we die klootzak niet gaan romantiseren alsjeblieft zeg.
Die reactie van Wilders daarop was echt Epic..quote:Op donderdag 22 september 2011 23:15 schreef BasEnAad het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:21 schreef Taurus het volgende:
Wat doet die vent daar in vredesnaam, die is toch niet helemaal goed? Dat merk je toch meteen? Lijkt me uiterst ongemakkelijk om zo'n onberekenbaar en wereldvreemd persoon aan tafel te hebben.
Straks haalt in z'n Uzi boven tafel en knalt ie iedereen overhoopquote:Op donderdag 22 september 2011 23:21 schreef Taurus het volgende:
Wat doet die vent daar in vredesnaam, die is toch niet helemaal goed? Dat merk je toch meteen? Lijkt me uiterst ongemakkelijk om zo'n onberekenbaar en wereldvreemd persoon aan tafel te hebben.
Is hij nu weg? Opeens zit Cohen er, een ware mindfuck.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:23 schreef Buitendam het volgende:
Mag ik even interrumperen?
[ afbeelding ]
Ho ho... het is slechts een schreeuwer.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Straks haalt in z'n Uzi boven tafel en knalt ie iedereen overhoop
Politiek anno 2011, Henkquote:Op donderdag 22 september 2011 23:21 schreef Tism het volgende:
[..]
Die reactie van Wilders daarop was echt Epic..
Je komt over als een bang vrouwtje.quote:
VVD en PVV denken daar anders over.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Iemand die van z'n 10e tot z'n 18e in Nederland woont en perfect is geïntegreerd kun je niet naar huis sturen...snap niet dat daar nog discussie over is...
O is hij nu weg ja?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is hij nu weg? Opeens zit Cohen er, een ware mindfuck.
?quote:
Politieke speelbalquote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Iemand die van z'n 10e tot z'n 18e in Nederland woont en perfect is geïntegreerd kun je niet naar huis sturen...snap niet dat daar nog discussie over is...
Ik ook niet, dat scheelt.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Iemand die van z'n 10e tot z'n 18e in Nederland woont en perfect is geïntegreerd kun je niet naar zijn thuisland sturen...snap niet dat daar nog discussie over is...
Ik vind dat je psychisch gestoorden niet op nationale tv aandacht moet geven.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Je komt over als een bang vrouwtje.
Dus gezins emigratie kan ook niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Iemand die van z'n 10e tot z'n 18e in Nederland woont en perfect is geïntegreerd kun je niet naar zijn thuisland sturen...snap niet dat daar nog discussie over is...
Appels, peren.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:25 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dus gezins emigratie kan ook niet.
Ik ben bijna in staat naar Amsterdam te gaan, net zo lang door de stad te lopen totdat die gast me uit loopt te lokken. Als ik klaar ben met die vent gaat hij het hele land door van huis tot huis om zijn excuses te maken voor wat hij die 4e mei gedaan en zoals hij zich in deze uitzending heeft gedragen. Dat zulke mensen het recht hebben om te leven, bah!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Vervelende vent. Ik kom 'm vaak tegen in de stad, ook dan loopt hij constant mensen uit te lokken. Geen aandacht geven werkt echter prima bij hem, dat hadden P&W ook moeten doen.
Ja, psychisch gestoorden butsen verkopen. Slimme vent ben jij.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:26 schreef Aikara het volgende:
[..]
Ik ben bijna in staat naar Amsterdam te gaan, net zo lang door de stad te lopen totdat die gast me uit loopt te lokken. Als ik klaar ben met die vent gaat hij het hele land door van huis tot huis om zijn excuses te maken voor wat hij die 4e mei gedaan en zoals hij zich in deze uitzending heeft gedragen. Dat zulke mensen het recht hebben om te leven, bah!
ok, ok, beetje overtrokken reactie, maar wat haalde die kerel het bloed onder mijn nagels vandaan zeg
Cohen is net binnen....quote:Op donderdag 22 september 2011 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het ging bij cohen zeker alleen over wildersruzie?
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:27 schreef Paul-89 het volgende:
Damschreeuwer naar Angola, Mauro mag blijven, opgelost.
Een damschreeuw om aandachtquote:Op donderdag 22 september 2011 23:26 schreef Aikara het volgende:
[..]
Ik ben bijna in staat naar Amsterdam te gaan, net zo lang door de stad te lopen totdat die gast me uit loopt te lokken. Als ik klaar ben met die vent gaat hij het hele land door van huis tot huis om zijn excuses te maken voor wat hij die 4e mei gedaan en zoals hij zich in deze uitzending heeft gedragen. Dat zulke mensen het recht hebben om te leven, bah!
ok, ok, beetje overtrokken reactie, maar wat haalde die kerel het bloed onder mijn nagels vandaan zeg
moest hondje nog uitlatenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kwam hij te laat?
Punt...einde discussiequote:Op donderdag 22 september 2011 23:27 schreef Paul-89 het volgende:
Goed plan.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:27 schreef Paul-89 het volgende:
Het is Gretta's damschreeuwer.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Maar het is wel onze damschreeuwer
Inderdaadquote:Op donderdag 22 september 2011 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Maar het is wel onze damschreeuwer
Dan is Mauro van ons. Real life soap op SBS?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ach... Mauro heeft nu een podium, dus die blijft wel.
Idd, maar zijn lotgevallen kunnen terug naar de zandbak...quote:Op donderdag 22 september 2011 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ach... Mauro heeft nu een podium, dus die blijft wel.
http://www.Henkeningrid.orgquote:Op donderdag 22 september 2011 23:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Idd, maar zijn lotgevallen kunnen terug naar de zandbak...
En nou moet ie er nog voor betalen ookquote:Op donderdag 22 september 2011 23:32 schreef Paul-89 het volgende:
Hij kon ook niet op stage omdat hij geen identiteitskaart heeft.
Huh?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En nou moet ie er nog voor betalen ook
Het klopt niet eens. Damschreeuwer eruit, Cohen er in.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:35 schreef Doodloper het volgende:
Bij de live-chat van P&W:
"Mayestic Ak:
Damschreeuwer eruit, black kid in."
FOK!ker?
Zou Cohen nog een kopje thee met de Damschreeuwer gedronken hebben, voor de uitzending?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:36 schreef Taurus het volgende:
[..]
Het klopt niet eens. Damschreeuwer eruit, Cohen er in.
En Karst als hij nog zou leven..quote:Op donderdag 22 september 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
Waxinelichtgooier samen met Orkestgebouwverstoorder en Damschreeuwer gaan een nieuwe Tweede Kamerfractie vormen.
Kijken of ze gekke Geert nog kunnen overtreffen.
Netjes verwoord. Zo is het ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef Panthera. het volgende:
Wat een vervelende discussie is dit eigenlijk. Omdat partijen doen wat ze denken dat beter voor Nederland is ipv beter voor hun stemmen op de korte termijn worden ze aangekeken of ze gek zijn.
130 toch? Kabinet Rutte Iquote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik vind dat Cohen nog snel uit Den Haag is gekomen. Heeft vast geen 100 gereden.
Rutte.quote:
Rijdt hij zelf of wordt hij gereden?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik vind dat Cohen nog snel uit Den Haag is gekomen. Heeft vast geen 100 gereden.
Daar is geen speld tussen te krijgen!quote:
dat is ongeveer 100x erger jaquote:Op donderdag 22 september 2011 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
droplul is dus erger dan flapdrol
Jaquote:Op donderdag 22 september 2011 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
dat lijkt me duidelijk. flapdrol ligt net even boven boterletterquote:Op donderdag 22 september 2011 23:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Stond nog wat meer, maar ga vooral selectief quoten. Ijzersterk van je.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:44 schreef Aikara het volgende:
[..]
Daar is geen speld tussen te krijgen!
Als je nog wat verder had gelezen had je gezien dat ik mijn eigen reactie al had 'gekarikaturiseerd'.
dit.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
beter een flaplul dan een dropdrol
Ja Henk en Ingrid maar die kijken geen P&Wquote:Op donderdag 22 september 2011 23:45 schreef Buitendam het volgende:
Hoezo moet Cohen nog uitleggen dat het niet om de tekst, maar om de houding van Wilders ging. Is er nog iemand die niet begrijpt dat zo praten in de Kamer een schande is? En de reactie Kleuter dus niet?
SBS, he. Ook mooi.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:46 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja Henk en Ingrid maar die kijken geen P&W
Ok, dan schat ik dit soort beledigingen dus verkeerd inquote:Op donderdag 22 september 2011 23:45 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
beter een flaplul dan een dropdrol
Hoe is dat nou? Een leven zonder humor?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Stond nog wat meer, maar ga vooral selectief quoten. Ijzersterk van je.
zie TTquote:Op donderdag 22 september 2011 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe sprak hij de premier aan?
Mark, je bent een droplul!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoe sprak hij de premier aan?
Cohen is een ware staatsman, maar zet hem tegenover iemand met schofterig gedrag zoals Wilders en hij slaat dicht. Hij is veel te beschaafd en gemanierd voor kneusjes zoals Wilders.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:48 schreef thettes het volgende:
Nu heeft Cohen echt een punt hoor vind ik.
Heb ik het "oant moarn" van Pyt al gemist?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Komt er ook politiek nieuws in Hart van Nederland? Alleen de hoedjes van Prinsjesdag zeker.
http://www.hartvannederla(...)is-de-beste-debater/quote:Op donderdag 22 september 2011 23:48 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Komt er ook politiek nieuws in Hart van Nederland? Alleen de hoedjes van Prinsjesdag zeker.
Verlang je al terug naar de tijd van Drees?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:49 schreef golfer het volgende:
Als ik Rutte zie, zie ik ook geen staatsman of leider.
Ik zie een studentikoos jochie.
Dwaasjequote:Op donderdag 22 september 2011 23:49 schreef Aikara het volgende:
[..]
Hoe is dat nou? Een leven zonder humor?
Over staatsmannen gesproken.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:50 schreef DrDentz het volgende:
Verlang je al terug naar de tijd van Drees?
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Cohen is een ware staatsman, maar zet hem tegenover iemand met schofterig gedrag zoals Wilders en hij slaat dicht. Hij is veel te beschaafd en gemanierd voor kneusjes zoals Wilders.
Jij moet komiek worden; ik lig dubbel.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:49 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Cohen is een ware staatsman, maar zet hem tegenover iemand met schofterig gedrag zoals Wilders en hij slaat dicht. Hij is veel te beschaafd en gemanierd voor kneusjes zoals Wilders.
Sober. Welgemanierd. Nadenken. Besturen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:50 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Verlang je al terug naar de tijd van Drees?
Cohen is idd meer bestuurder dan politicus...quote:Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Sober. Welgemanierd. Nadenken. Besturen.
Kortom; alles wat de PVV en die criminelen niet hebben of ook maar ooit zullen kunnen.
Mensen die ontslagen worden, die krijgen het slecht (in Nederland valt het gelukkig vooralsnog mee met werkloosheid).quote:Op donderdag 22 september 2011 23:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wij krijgen het zeker slecht...
Kwestie van tijd.
Die man heeft een partij werk verricht in Amsterdam, dat wil je niet weten.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:51 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Jij moet komiek worden; ik lig dubbel.
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:49 schreef golfer het volgende:
Als ik Rutte zie, zie ik ook geen staatsman of leider.
Ik zie een studentikoos jochie.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 00:43 schreef Omnifacer het volgende:
Vertel eens, waar heb jij eigenlijk gestudeerd?
quote:
Wie kopt hem in?quote:
Ik ben blij dat we vandaag Eberhard hebben ipv Job.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die man heeft een partij werk verricht in Amsterdam, dat wil je niet weten.
Als de we te maken krijgen met hyperinflatie, dan krijgen we het slecht. Misschien breekt er dan ook nog wel een oorlogje uit.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Mensen die ontslagen worden, die krijgen het slecht (in Nederland valt het gelukkig vooralsnog mee met werkloosheid).
Andere mensen moeten misschien een vakantie schrappen of de nieuwe barbecue. Zelfs in het slechtste geval als de euro valt hebben we in de basis een solide productiemaatschappij en gaan we niet terug naar de jaren 30.
Hij kan niet opstappen, hij ís de partij. De rest is zetelopvulling.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:55 schreef DrDentz het volgende:
LPF was ook rellen en knokken, PVV houdt het toch langer vol, maarja als Geert eenmaal uh.. opgestapt is.. krijgen we Lijst Brinkman en Forza Graus.
Toch mis ik een Winny de Jong bij de PVV...quote:Op donderdag 22 september 2011 23:55 schreef DrDentz het volgende:
LPF was ook rellen en knokken, PVV houdt het toch langer vol, maarja als Geert eenmaal uh.. opgestapt is.. krijgen we Lijst Brinkman en Forza Graus.
Knap hoor. Zo'n archief met al mijn posts. Heb je ze alle ruim 100.000 opgeslagen?quote:
+1quote:Op donderdag 22 september 2011 23:54 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we vandaag Eberhard hebben ipv Job.
Je hoeft het niet eens te zijn met alles wat hij heeft gedaan. Maar alles wat hij deed was voorbereid, uitgevoerd en kreeg nazorg. En da's knap in een 24/7 stad als Amsterdam.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:54 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik ben blij dat we vandaag Eberhard hebben ipv Job.
Gek genoeg zou ik haar wel doen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch mis ik een Winny de Jong bij de PVV...
Is dat dan niet iets voor Fleur Agema, zo'n pikante fotoserie in Panoramaquote:Op donderdag 22 september 2011 23:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch mis ik een Winny de Jong bij de PVV...
Op Ajax na danquote:Op donderdag 22 september 2011 23:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens te zijn met alles wat hij heeft gedaan. Maar alles wat hij deed was voorbereid, uitgevoerd en kreeg nazorg. En da's knap in een 24/7 stad als Amsterdam.
Dank je. Mag ik 'je' zeggen?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Knap hoor. Zo'n archief met al mijn posts.
Neen.quote:Heb je ze alle ruim 100.000 opgeslagen?
Dat ik dat dedain tov studenten niet goed kan plaatsen wanneer het van iemand afkomstig is die net de kakschool met succes heeft afgerondquote:En wat is je punt?
Amsterdam is geen 24/7.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hoeft het niet eens te zijn met alles wat hij heeft gedaan. Maar alles wat hij deed was voorbereid, uitgevoerd en kreeg nazorg. En da's knap in een 24/7 stad als Amsterdam.
Het was slap. Slap, slap, slap. Ik hou veel meer van de stijl van Eberhard van der Laan, terwijl ik in het begin toch vrij sceptisch was.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:56 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Och, festiviteiten boycotten e.d. Niet leuk voor een fan nee!!!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een gekrenkte fangevoel? vertel maar?
Ja, maar juist daar zat Cohen altijd aan de thee.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met bepaalde stadsdelen is Amsterdam wel degelijk 24/7
Het spijt me, maar dat hebben een aantal 'fans' van Ajax helemaal aan zichzelf te danken. Iedere prijs van Ajax ging gepaard met knokpartijen en het slopen van de binnenstad. Ik moest stiekem gniffelen toen ze bij het laatste kampioenschap een overvol EHBOpost hadden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Och, festiviteiten boycotten e.d. Niet leuk voor een fan nee!!!
Waar ga jij zoal om een uur of 4 in de morgen een drie gangen menu verorberen dan? en waar koop je nieuwe sokken?quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met bepaalde stadsdelen is Amsterdam wel degelijk 24/7
Lijkt me heerlijk zo'n bekrompen gedachtegang. Morgen weer vogelhokjes timmeren bij de sociale werkplaats, knul?quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:02 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Ja, maar juist daar zat Cohen altijd aan de thee.
Dan kun je beter CCTV gebruiken en zulke mannetjes bij voorbaat aanpakken, want het zijn altijd dezelfde droeftoeters die dat doen. Niet duizendenduizendenduizenden mensen naaien!quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het spijt me, maar dat hebben een aantal 'fans' van Ajax helemaal aan zichzelf te danken. Iedere prijs van Ajax ging gepaard met knokpartijen en het slopen van de binnenstad. Ik moest stiekem gniffelen toen ze bij het laatste kampioenschap een overvol EHBOpost hadden.
Ben het met je eens. Amsterdam is een werelddorp, absoluut geen 24/7.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waar ga jij zoal om een uur of 4 in de morgen een drie gangen menu verorberen dan? en waar koop je nieuwe sokken?
Ja, ik ben een geboren en getogen Mokummer.
Laten wij er geen London of NY van maken.
Geen universiteit gevolgd hebben betekent dus in jouw ogen 'net de kakschool (wat is dat voor school???) afgerond hebben'?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:58 schreef Omnifacer het volgende:
Dat ik dat dedain tov studenten niet goed kan plaatsen wanneer het van iemand afkomstig is die net de kakschool met succes heeft afgerond
Maar waarom zouden we te maken krijgen met hyperinflatie? Onze overheid als instituut is stabiel genoeg om te overleven, zelfs al valt de euro. Dan hebben we de mogelijkheid om eruit te stappen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als de we te maken krijgen met hyperinflatie, dan krijgen we het slecht. Misschien breekt er dan ook nog wel een oorlogje uit.
Laten we eerst maar eens opheldering krijgen over "ons" goud. Waar is het, wat is er mee gebeurt, dat soort zaken.
Het is helemaal geen metropool, zoals Londen of NY, inderdaad. Maar dat neemt niet weg dat een burgemeester van Amsterdam een 24/7 baan heeft aan een stad als Amsterdam met die stadsdelen. Wat ook geldt voor Den Haag en Rotterdam.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waar ga jij zoal om een uur of 4 in de morgen een drie gangen menu verorberen dan? en waar koop je nieuwe sokken?
Ja, ik ben een geboren en getogen Mokummer.
Laten wij er geen London of NY van maken.
Juist.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is helemaal geen metropool, zoals Londen of NY, inderdaad. Maar dat neemt niet weg dat een burgemeester van Amsterdam een 24/7 baan heeft aan een stad als Amsterdam met die stadsdelen. Wat ook geldt voor Den Haag en Rotterdam.
Het is niet meer als vroegâh.
Eens, maar Cohen nam dat risico niet. Hoewel hij Ajax wel een warm hart toedroeg, hoor. Hij heeft die club behoorlijk geholpen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Dan kun je beter CCTV gebruiken en zulke mannetjes bij voorbaat aanpakken, want het zijn altijd dezelfde droeftoeters die dat doen. Niet duizendenduizendenduizenden mensen naaien!
Je weet niet wat de kakschool is, dus kun je niks zeggen over de logica van mijn opmerking. Dat je dat wel doet is voor jou gebruikelijk, maar begin dan niet over logica. En zo indrukwekkend is je CV niet, knulletjequote:Op vrijdag 23 september 2011 00:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen universiteit gevolgd hebben betekent dus in jouw ogen 'net de kakschool (wat is dat voor school???) afgerond hebben'?
Als dat soort logica het huidige niveau van de universitair studenten en afgestudeerde academici weergeeft vrees ik echt voor de toekomst van dit land.
Laat dat maar aan Cohen en Roemer over die gehandicapten liever wegstoppen in een kelder ipv. ze een menswaardig bestaan te bieden.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk zo'n bekrompen gedachtegang. Morgen weer vogelhokjes timmeren bij de sociale werkplaats, knul?
Mooi zo. Ik laat jullie graag lekker hard en lang doorwerken om mijn toekomst de komende jaren te blijven betalen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:08 schreef Omnifacer het volgende:
Je hoeft niet te vrezen voor de toekomst van ons land: onze generatie gaat alle troep opruimen die verwende babyboomers hebben achtergelaten. De luxe randjes gaan eraf, op naar gezonde staatsfinanciën
En zo is het maar net! Gemene Pikkeboeven zijn 't.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:10 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Cohen en Roemer over die gehandicapten liever wegstoppen in een kelder ipv. ze een menswaardig bestaan te bieden.
Jij hebt je toekomst achter je liggen vrees ik.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik laat jullie graag lekker hard en lang doorwerken om mijn toekomst de komende jaren te blijven betalen.![]()
Fixed. Zonder dank.quote:Neem ik het er gewoon lekker nog even van als babyboomer.
De babyboomers graven hun eigen graf. Straks zijn weerloos en "rijk" en dan zijn ze een makkelijke prooi. U wilt zorg, dat kan maar daar hangt wel een prijskaartje aan en nee de verzekering dekt dat niet omdat we dat in 2012 uit het pakket hebben gehaaldquote:Op vrijdag 23 september 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik laat jullie graag lekker hard en lang doorwerken om mijn toekomst de komende jaren te blijven betalen.![]()
Neem ik het gewoon lekker nog even van als babyboomer.
Ik heb inderdaad een mooie toekomst achter me liggen en geniet volop van het huidige leven zonder werkdruk en met vooral alleen maar doen wat ik leuk vind.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:12 schreef Omnifacer het volgende:
Jij hebt je toekomst achter je liggen vrees ik.
Zie je, dat is het verschil tussen jou en mij. Ik ben hard op weg mijn eigen pad uit te stippelen, zoals zo veel in mijn generatie. Wij laten onze plannen niet afhangen van een overheid. Onze generatie ziet werken ook niet als straf, kennelijk in tegenstelling tot jouw generatie die blij is dat hij 'mag' stoppen. Dat je geniet van het leven is natuurlijk prettig. Je straalt ook een hoop joie de vivre uit.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een mooie toekomst achter me liggen en geniet volop van het huidige leven zonder werkdruk en met vooral alleen maar dioen wat ik leuk vind.
Hopelijk kan jij dat over een jaar of 45 als je eindelijk misschien mag ophouden met werken ook eens zeggen.
Dank jequote:Tot die tijd: veel succes met de ratrace en het streven naar meer en meer en meer en het zorgen voor mij.
quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:24 schreef Omnifacer het volgende:
Even herhaling kijken. Wat een malloot is die Damschreeuwer toch.
Nou nou nou zeg, wat een waardeloos interview. Ben blij dat Huffnagel hem gewoon kritisch benadert, in plaats van dat flauwe toontje van P&W. Maar: wat doet die gozer in godsnaam aan tafel? Is dit die VARA-verschilligheid ofzo?quote:
En hem weg laten komen met: "vrijheid van meningsuiting".quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:37 schreef Specularium het volgende:
Ja prachtig. Een onsamenhangend figuur het idee geven dat zijn idee er toe doet.
Wees verschillig, betekent eigenlijk gewoon geef geen fuck om elkaar want we zijn gelijk.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:35 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nou nou nou zeg, wat een waardeloos interview. Ben blij dat Huffnagel hem gewoon kritisch benadert, in plaats van dat flauwe toontje van P&W. Maar: wat doet die gozer in godsnaam aan tafel? Is dit die VARA-verschilligheid ofzo?
Als je hem uitnodigt moet je hem kritisch benaderen, en gewoon durven laten merken dat zijn daad nergens op sloeg. Anders moet je hem niet uitnodigen. Nu krijgt die kwal vrij spreektijd om reclame voor zijn site te maken en onzin te verkondigen.quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:40 schreef Toad het volgende:
Ik snap die boosheid op hem niet zo eigenlijk. Hem ook ter verantwoording roepen bij P&W is ook zoiets raars. Net of er dan een antwoord komt waar iedereen op zit te wachten.
Schaam je je eigenlijk niet?quote:Op vrijdag 23 september 2011 00:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Neem ik het gewoon lekker nog even van als babyboomer.
Doe normaal, man.quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:34 schreef erik666 het volgende:
Ja de zogenaamde goed opgeleide figuren hier, gaan jullie maar hard werken voor Achmed en Fatima , en neem ook nog een hypotheek van hier tot China.
Jullie zijn dommer dan dom. En stem vooral op Cohen en zijn partij.
Bespeur ik hier een algemene haat richting Nederland en het deels poldermodel?quote:Op vrijdag 23 september 2011 09:34 schreef erik666 het volgende:
Ja de zogenaamde goed opgeleide figuren hier, gaan jullie maar hard werken voor Achmed en Fatima , en neem ook nog een hypotheek van hier tot China.
Jullie zijn dommer dan dom. En stem vooral op Cohen en zijn partij.
En als je nou de hele wereld haat, waar moet je dan heen?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een algemene haat richting Nederland en het deels poldermodel?
Woon je nog in Nederland? Zo ja, rot gauw op.
Dan moet je voor jezelf gaan beslissen in hoeverre het collectief doorslaggevend is voor het individu.quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:18 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
En als je nou de hele wereld haat, waar moet je dan heen?
Een zigeunerin die je zakken hard rolt.quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:59 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zo zo, wie was dat lekkere mokkel achter die Damschreewer?
ffs, doe eens niet zo voorbarigquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:39 schreef golfer het volgende:
Govert Schilling
Nieuwe ontdekking: is tijdreizen dan toch echt mogelijk?
Hehe was mij ook opgevallen!quote:Op vrijdag 23 september 2011 14:59 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zo zo, wie was dat lekkere mokkel achter die Damschreewer?
Oh zijn ze toch over die lichtsnelheid aan het praten?quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:25 schreef Cynix ® het volgende:
Schilling legt het wel érg simpel uit. De allerkleinsten slapen, hoor.
Godverquote:
Witteman verdient minder dan de Balkenendenorm tegenwoordig, stond me bij.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:29 schreef Cynix ® het volgende:
Het begrip relatieve tijd valt en Witteman gaat bijna in de gaapstand. Tsja, vriend, je mag nog niet naar je brokken.
Blijf voor die 4 ton maar gewoon wakker!
Schilling zegt dat niet alles overboord hoeft, maar deze kennis (als het waar is) eerder een aanvulling is, zoals Einstein een aanvulling op Newton was.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:30 schreef alors het volgende:
Ik vind dit interessant maarja val een beetje halverwege in en moest weer ff weg..
Ja dat hoorde ik, maar ik zag dat hij aan het uitleggen was met een klok en dat heb ik gemist... kijk het nog wel even terug.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:32 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Schilling zegt dat niet alles overboord hoeft, maar deze kennis (als het waar is) eerder een aanvulling is, zoals Einstein een aanvulling op Newton was.
Nog 3,5 jaar wachten, dan zouden ze er moeten zijn hequote:Op vrijdag 23 september 2011 23:28 schreef DrDentz het volgende:
Het verleden is saai, ik wil naar de toekomst, met mn hoverboard door de straten
Het zijn toch quatre-main tokkelaars?quote:
Ik dacht in een flits te zien dat de jongeman Ajouad El Miloudi was, die doet de Rekenkamer (KRO) effe zoeken.... http://derekenkamer.kro.nl/ jup dat ging daaroverquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Weet iemand waar dat fragment van Trix en het 'gedraag je anders zit je vast' uit kwam?
Wij hebben in Sneek (toen ik daar nog woonde in een ver verleden) een burgemeester gehad die ook van Haersma Buma heette. Ook al zo'n kakker en dus vast familie.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Hoort die Buma ook bij Buma Stemra
Hij ziet eruit als zo'n fatsoensrakker
Ja het is een Friese naam, volgens mij adel dus dat zal wel in de familie zitten...quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wij hebben in Sneek (toen ik daar nog woonde in een ver verleden) een burgemeester gehad die ook van Haersma Buma heette. Ook al zo'n kakker en dus vast familie.
Hij lijkt op Frank van Putten.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Hoort die Buma ook bij Buma Stemra
Hij ziet eruit als zo'n fatsoensrakker
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Wibi is een disney character, mickey wordt ook niet oud
De Rekenkamerquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:36 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Weet iemand waar dat fragment van Trix en het 'gedraag je anders zit je vast' uit kwam?
quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:49 schreef Cynix ® het volgende:
Om ca kwart over 5 vannacht komen grote satellietbrokstukken neer op de Aarde. Waarschijnlijk in Tsjaad, maar Nederland ligt ook in de gevarenzone.
Tsja, die prof begon er over, hoor.quote:
Het zijn slimme jongens.quote:Op vrijdag 23 september 2011 23:55 schreef Poppenkastpop het volgende:
Die pianistjes kwam wel erg goed uit hun woorden.
huh huhquote:
Ik leef nogquote:Op vrijdag 23 september 2011 23:49 schreef Cynix ® het volgende:
Om ca kwart over 5 vannacht komen grote satellietbrokstukken neer op de Aarde. Waarschijnlijk in Tsjaad, maar Nederland ligt ook in de gevarenzone.
quote:Rob Oudkerk
Arts houdt een pleidooi voor de verhoging van zorgpremie voor rokers.
Peter d'Hamecourt
Oud-correspondent in Rusland over de terugkeer van Poetin.
Willem Middelkoop
De crisis dreef veel beleggers naar goud, maar de prijs daalt weer.
Marianne Vos
De 24-jarige wielrenner is als tweede geëindigd bij het WK wielrennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |