Ik vind het iedere avond jammer dat Derksen er niet zit, tenzij hij er zit.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die laat verstandelijk gehandicapten in hun waarde...
Lang zitten dubben over de background-color denk ik.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je ziet dat hij het er razenddruk mee heeft gehad.
Met dubbel D ?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
Ik wou precies ook die TT maken
TR gemaakt om die D teveel er uit te laten slopen.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:15 schreef Eenskijken het volgende:
Ik wou precies ook die TT maken
edit: alleen zonder spelfout dus.
Ik heb dat meer gehoord, maar ik zie de humor er niet van in.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:15 schreef BasEnAad het volgende:
"Islamitische aap" Ik kon niet stoppen met lachen vanmiddag. Rutte die "islamitische aap" zegt in de kamer.
Dat heeft mijn vrouw, die maat.quote:
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb dat meer gehoord, maar ik zie de humor er niet van in.
Doe niet zo puberaal man.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vrouw, die maat.
Tis de belachelijke situatie die erg komisch is, verder niets inhoudelijks.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb dat meer gehoord, maar ik zie de humor er niet van in.
Jij lult ook overal een punt aanquote:Op donderdag 22 september 2011 23:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vrouw, die maat.
Ik kon wel jankenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:15 schreef BasEnAad het volgende:
"Islamitische aap" Ik kon niet stoppen met lachen vanmiddag. Rutte die "islamitische aap" zegt in de kamer.
Nee.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Om Johan Boskamp gier ik dan wel weer m'n ballen uit de broek.
Waarom?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:19 schreef Buitendam het volgende:
Die man moet weg daar. Echt, nu.
Laten we die klootzak niet gaan romantiseren alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:19 schreef hakunamatafaka het volgende:
de damschreeuwer als dagelijkse sidekick a.u.b
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:19 schreef hakunamatafaka het volgende:
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:19 schreef hakunamatafaka het volgende:
Zou typisch Nederlands zijnquote:Op donderdag 22 september 2011 23:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Laten we die klootzak niet gaan romantiseren alsjeblieft zeg.
Ik vond het een goed idee!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:20 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Laten we die klootzak niet gaan romantiseren alsjeblieft zeg.
Die reactie van Wilders daarop was echt Epic..quote:Op donderdag 22 september 2011 23:15 schreef BasEnAad het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:21 schreef Taurus het volgende:
Wat doet die vent daar in vredesnaam, die is toch niet helemaal goed? Dat merk je toch meteen? Lijkt me uiterst ongemakkelijk om zo'n onberekenbaar en wereldvreemd persoon aan tafel te hebben.
Straks haalt in z'n Uzi boven tafel en knalt ie iedereen overhoopquote:Op donderdag 22 september 2011 23:21 schreef Taurus het volgende:
Wat doet die vent daar in vredesnaam, die is toch niet helemaal goed? Dat merk je toch meteen? Lijkt me uiterst ongemakkelijk om zo'n onberekenbaar en wereldvreemd persoon aan tafel te hebben.
Is hij nu weg? Opeens zit Cohen er, een ware mindfuck.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:23 schreef Buitendam het volgende:
Mag ik even interrumperen?
[ afbeelding ]
Ho ho... het is slechts een schreeuwer.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Straks haalt in z'n Uzi boven tafel en knalt ie iedereen overhoop
Politiek anno 2011, Henkquote:Op donderdag 22 september 2011 23:21 schreef Tism het volgende:
[..]
Die reactie van Wilders daarop was echt Epic..
Je komt over als een bang vrouwtje.quote:
VVD en PVV denken daar anders over.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Iemand die van z'n 10e tot z'n 18e in Nederland woont en perfect is geïntegreerd kun je niet naar huis sturen...snap niet dat daar nog discussie over is...
O is hij nu weg ja?quote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Is hij nu weg? Opeens zit Cohen er, een ware mindfuck.
?quote:
Politieke speelbalquote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Iemand die van z'n 10e tot z'n 18e in Nederland woont en perfect is geïntegreerd kun je niet naar huis sturen...snap niet dat daar nog discussie over is...
Ik ook niet, dat scheelt.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Iemand die van z'n 10e tot z'n 18e in Nederland woont en perfect is geïntegreerd kun je niet naar zijn thuisland sturen...snap niet dat daar nog discussie over is...
Ik vind dat je psychisch gestoorden niet op nationale tv aandacht moet geven.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Je komt over als een bang vrouwtje.
Dus gezins emigratie kan ook niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Iemand die van z'n 10e tot z'n 18e in Nederland woont en perfect is geïntegreerd kun je niet naar zijn thuisland sturen...snap niet dat daar nog discussie over is...
Appels, peren.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:25 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dus gezins emigratie kan ook niet.
Ik ben bijna in staat naar Amsterdam te gaan, net zo lang door de stad te lopen totdat die gast me uit loopt te lokken. Als ik klaar ben met die vent gaat hij het hele land door van huis tot huis om zijn excuses te maken voor wat hij die 4e mei gedaan en zoals hij zich in deze uitzending heeft gedragen. Dat zulke mensen het recht hebben om te leven, bah!quote:Op donderdag 22 september 2011 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Vervelende vent. Ik kom 'm vaak tegen in de stad, ook dan loopt hij constant mensen uit te lokken. Geen aandacht geven werkt echter prima bij hem, dat hadden P&W ook moeten doen.
Ja, psychisch gestoorden butsen verkopen. Slimme vent ben jij.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:26 schreef Aikara het volgende:
[..]
Ik ben bijna in staat naar Amsterdam te gaan, net zo lang door de stad te lopen totdat die gast me uit loopt te lokken. Als ik klaar ben met die vent gaat hij het hele land door van huis tot huis om zijn excuses te maken voor wat hij die 4e mei gedaan en zoals hij zich in deze uitzending heeft gedragen. Dat zulke mensen het recht hebben om te leven, bah!
ok, ok, beetje overtrokken reactie, maar wat haalde die kerel het bloed onder mijn nagels vandaan zeg
Cohen is net binnen....quote:Op donderdag 22 september 2011 23:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Het ging bij cohen zeker alleen over wildersruzie?
quote:Op donderdag 22 september 2011 23:27 schreef Paul-89 het volgende:
Damschreeuwer naar Angola, Mauro mag blijven, opgelost.
Een damschreeuw om aandachtquote:Op donderdag 22 september 2011 23:26 schreef Aikara het volgende:
[..]
Ik ben bijna in staat naar Amsterdam te gaan, net zo lang door de stad te lopen totdat die gast me uit loopt te lokken. Als ik klaar ben met die vent gaat hij het hele land door van huis tot huis om zijn excuses te maken voor wat hij die 4e mei gedaan en zoals hij zich in deze uitzending heeft gedragen. Dat zulke mensen het recht hebben om te leven, bah!
ok, ok, beetje overtrokken reactie, maar wat haalde die kerel het bloed onder mijn nagels vandaan zeg
moest hondje nog uitlatenquote:Op donderdag 22 september 2011 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kwam hij te laat?
Punt...einde discussiequote:Op donderdag 22 september 2011 23:27 schreef Paul-89 het volgende:
Goed plan.quote:Op donderdag 22 september 2011 23:27 schreef Paul-89 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |