Want?quote:
Ik ben meer van het vingerhaken.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Flippiee het volgende:
klinkt als iets voor jou Eze, dat boek.
Meer lines droppenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom krijg ik geen naamtopic?
Ben ik dan geen baasje?
je moet nog even groeien op FOK! knulquote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom krijg ik geen naamtopic?
Ben ik dan geen baasje?
Ik heb hier al de hele dag gechillt, volgens mij heb ik al aardig wat post vandaagquote:
Tevens dit. Lijkt mij een duidelijk iets. Vol is vol enzo. Beter dan dan posts met een random letter.quote:
Zie boven. Puur toeval overigens.quote:
Nee, je bent eigenlijk best leukquote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Toxor het volgende:
wat is een troll nou weer zeg, ben ik zo lelijk??
Hij hunt helemaal niet.quote:
VIND IK LEUKquote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Flippiee het volgende:
GODVERDOMME EZE WAT LIKE JE DIE POST FB DAN. /caps
Gewoon omdat je LH bent en baas bent zie ik het door het scherm.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tevens dit. Lijkt mij een duidelijk iets. Vol is vol enzo. Beter dan dan posts met een random letter.
[..]
Zie boven. Puur toeval overigens.
ok ik vind het hier altijd wel heel leuk maar ik draai idd nog niet zo lang meerquote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
je moet nog even groeien op FOK! knul
Kom op drop nog even eenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb hier al de hele dag gechillt, volgens mij heb ik al aardig wat post vandaag
Vooruit dan maar, ik zie je cynisme dan door de vingers.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon omdat je LH bent en baas bent zie ik het door het scherm.
Kan gebeuren toch.quote:
Ik sta bekend als een grote troll. Wil je zeggen dat ik fakking lelijk ben?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Toxor het volgende:
wat is een troll nou weer zeg, ben ik zo lelijk??
heb jij je hand voor je scherm danquote:Op woensdag 21 september 2011 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik zie je cynisme dan door de vingers.
ow dankjequote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, je bent eigenlijk best leuk
Stinkerdquote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Hooidraad het volgende:
O ja, ik zou een uur geleden douchen. Nu maar even doen dan.
Verder niemand pics? Alleen Pam?
Niet Dalando trollenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:19 schreef Toxor het volgende:
[..]
ow dankje... heb jij geen foto van jezelf?
Ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:18 schreef coban het volgende:
[..]
Ik sta bekend als een grote troll. Wil je zeggen dat ik fakking lelijk ben?
Eigenlijk altijd, anders moet ik al die schijttopics bekijken.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
heb jij je hand voor je scherm dan
Je weet zelf.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja togg gewoon toggg niets aan te doen toggg
Ik wil wel een driehoeksverhouding aangaan met jou hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef Patje1987 het volgende:
Verdomme flippiee is getrouwd, daar gaat mijn droomvrouw
Aiiii, balen is dat. Sterkte de komende tijdquote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef Patje1987 het volgende:
MENSEN MENSENquote:Op woensdag 21 september 2011 23:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja.
Ze start een haatcampagne.
DIE FITTIE IS AAN SMA!
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil wel een driehoeksverhouding aangaan met jou hoor
Kijk eens boven je, dientje12quote:
Nu ben ik EN lelijk EN van laag niveauquote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
waar is bbq ik mis het hoge niveau
Ah niet wenen cobannetjequote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef coban het volgende:
[..]
MENSEN MENSEN
TOXOR ZEGTDAT IK FAKKING LELIJK BEN EN VAN EZECHIELK MOET IK FITTIE STARTEN DUS IK GA NU HEEL EMOTIONEEL EN MEISJESACHTIG DOEN
HUILHUIL IK BEN LELIJKKK SLA DIE BITCH![]()
Ja godverdomme verman jezelf! Wil je generaal-gouverneur blijven in het leger van Ome Hork of niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef coban het volgende:
[..]
Nu ben ik EN lelijk EN van laag niveau
Droppen op commando is niet mijn dingquote:
Kloons enzulks die worden weggeflikkerd, alleen de echte vaste gastenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef utopie het volgende:
hoe vaak word die lijst in de OP wel niet veranderd
Waarom ben jij lelijkquote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef coban het volgende:
[..]
Nu ben ik EN lelijk EN van laag niveau
er zitten hier toch wel meer meisjes of niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Meteen weer kwijlen he
huh?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kijk eens boven je, dientje12
P_Z wil met elk meisje trouwen die een beetje leuk isquote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Toxor het volgende:
[..]
er zitten hier toch wel meer meisjes of niet?
Mijn post negeren dit dat allesquote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef coban het volgende:
Oke niemand die het boeit dat ik uitgelachen en weggepest word?
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah niet wenen cobannetje
Ben je boos
pluk een roos
Zet hem op je hoed
En je dag is weer goed
tuurlijk wel. Ik ben je mattie, matties helpen elkaar, jwt. Maar verwacht niet dat ik je helemaal ga troosten, ik heb al met MK en ik heb ook Flippiee een keer bezwangertquote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef coban het volgende:
Oke niemand die het boeit dat ik uitgelachen en weggepest word?
Jij bent dan ook dom.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
huh?
Ik snap niets meer van nu
Fixedquote:Op woensdag 21 september 2011 23:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
P_Z wil met elk meisje trouwen die een beetje leuk is iets trouwen met een hartslag
Im sorry sir! Yes sir!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja godverdomme verman jezelf! Wil je generaal-gouverneur blijven in het leger van Ome Hork of niet?
oh hahah nou ik ben niet toe aan trouwen hoor:))quote:Op woensdag 21 september 2011 23:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
P_Z wil met elk meisje trouwen die een beetje leuk is
Goed, klap die chick nu met alles wat je in je hebt! In het modderbad!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:24 schreef coban het volgende:
[..]
Im sorry sir! Yes sir!
Stalen blik enzo.
Waar stond die??quote:Op woensdag 21 september 2011 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
DIENTJE 12 WAS HET GOED DIE LINES SPECIAAL VOOR JOU?
Elke keer weerquote:Op woensdag 21 september 2011 23:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wou hij ook met jou ?
Trouwen boinken dit dat allesquote:Op woensdag 21 september 2011 23:24 schreef Toxor het volgende:
[..]
oh hahah nou ik ben niet toe aan trouwen hoor:))
Hahaha was grapjequote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Waarom ben jij lelijk.
Je bent niet van laag niveau hoor waar is de foto in mn inbox
Ik ga kijkenquote:
Ahhhhwwwwquote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha was grapjetoxor zeidat trols lelijk waren dus voelde mij aangesproken
HIER STAAT DIE HEB JE HEM GEMIST NOU HIJ IS HIERquote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Droppen op commando is niet mijn ding
Maar ik kan natuurlijk geen nee zeggen met FOK!kers onderling
Ik drop een line als baas
Waarin we het hebben over duurzaamheidsthema's
Met als dat goud in m'n mikkie en die bling
Wil ik het hebben over de pinguïn
Ik zou graag een naamtopic willen
Waarin allemaal pinguïn's staan en waar we lekker chillen
Nu ga ik thee zetten
Varkenskoteletten
Mag ik ook bekogelen met hete steenkolendingen?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed, klap die chick nu met alles wat je in je hebt! In het modderbad!
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben alleen een beetje verliefd op mooie en lieve FOK!sters
Prachtig prachtigquote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Droppen op commando is niet mijn ding
Maar ik kan natuurlijk geen nee zeggen met FOK!kers onderling
Ik drop een line als baas
Waarin we het hebben over duurzaamheidsthema's
Met als dat goud in m'n mikkie en die bling
Wil ik het hebben over de pinguïn
Ik zou graag een naamtopic willen
Waarin allemaal pinguïn's staan en waar we lekker chillen
Nu ga ik thee zetten
Varkenskoteletten
Oeh lekker!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohh ik voel met je mee
Bedanktquote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Uiteraard, leedvermaak is altijd grappigquote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef coban het volgende:
[..]
Mag ik ook bekogelen met hete steenkolendingen?
ohja nou die zijn er wel meer hoor, je vind vast wel iemand leuksquote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Alistair Overeem.quote:
Ja plastic zak is al bezet met de plaatselijke breezer.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:26 schreef Toxor het volgende:
[..]
ohja nou die zijn er wel meer hoor, je vind vast wel iemand leuks
Haha heb eerlijk niet zoveel zin om up te loaden enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ahhhhwwww
Liefje toch
Mag ik een foto zien van jou
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef coban het volgende:
[..]
Haha heb eerlijk niet zoveel zin om up te loaden enzoben gewoon turks meisje met hoofddoek en kijk altijd stoer
Groetjensquote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef LompeHork het volgende:
Ome Hork gaat maar eens naar bed, ik ga er van uit dat Gouverneur-Generaal Coban de boel een beetje in toom houdt.
Groetjens aan jullie moeders!
Welterusten man, tot morgen;)quote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef LompeHork het volgende:
Ome Hork gaat maar eens naar bed, ik ga er van uit dat Gouverneur-Generaal Coban de boel een beetje in toom houdt.
nee ik heb nu geen vriendje nu, wil even wat vrijheid nuquote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja plastic zak is al bezet met de plaatselijke breezer.
Jij daarintegen; heb je een vriendje?
Mijn ogenquote:
Tja, sinds Dictator Rezania weg isquote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef LompeHork het volgende:
YES SIR OF COURSE SIR I WONT LET YOU DOWN SIR GOODBYE SIRquote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef LompeHork het volgende:
quote:
1 2 3 4 | <input type="button" id="pause" value="Zet op pauze" onclick="pause(0);"> <br> <div id="detailsoutput"> </div> |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | getenginedetails(); var t; function getenginedetails(){ $.get('engine.php', function(enginedata) { $('#detailsoutput').html(enginedata); }) t = setTimeout(getenginedetails, 5000); } function pause(y) { if(y == 0) { clearTimeout(t); $('#pause').attr({ value: " Haal van pauze af ", onclick: "pause(1);" }); } else { $('#pause').attr({ value: " Zet op pauze ", onclick: "pause(0);" }); getenginedetails(); } } |
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef LompeHork het volgende:
VANAF NU GAAN JULLIE NAAR MIJ LUISTEREN ONDERDANEN IK WIL GEEN GEMAAR HOREN WANT DAN STROOMSCHOCK DOOR JE LICHAAMquote:Op woensdag 21 september 2011 23:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tja, sinds Dictator Rezania weg is
wauwie, meisje dat vrijheid wil.. ze zijn zeldzaam maar ze bestaanquote:Op woensdag 21 september 2011 23:28 schreef Toxor het volgende:
[..]
nee ik heb nu geen vriendje nu, wil even wat vrijheid nu
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ome hork zoekt zijn nest op
En pitten dat hij kan
En wie heeft nu de leiding?
Coban
Ik had echt nekschot verwachtquote:Op woensdag 21 september 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
VANAF NU GAAN JULLIE NAAR MIJ LUISTEREN ONDERDANEN IK WIL GEEN GEMAAR HOREN WANT DAN STROOMSCHOCK DOOR JE LICHAAM
Das engquote:Op woensdag 21 september 2011 23:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die reactie had ik voorspeld.
I'm Nostradamus.
[ afbeelding ]
Iedereen dropt een paar lijntjes? (pun intended)quote:Op woensdag 21 september 2011 23:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ome hork zoekt zijn nest op
En pitten dat hij kan
En wie heeft nu de leiding?
Coban
Nostradamus, Nostradamus, Nostradamus met zijn strakke groene broekquote:Op woensdag 21 september 2011 23:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die reactie had ik voorspeld.
I'm Nostradamus.
[ afbeelding ]
Dan word ik gebandquote:Op woensdag 21 september 2011 23:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik had echt nekschot verwacht
Het zijn linesquote:Op woensdag 21 september 2011 23:30 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Iedereen dropt een paar lijntjes? (pun intended)
Oh zoiets?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef coban het volgende:
[..]
Haha heb eerlijk niet zoveel zin om up te loaden enzoben gewoon turks meisje met hoofddoek en kijk altijd stoer
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:31 schreef Boterbartje het volgende:
Waar kan je zien hoeveel post je hebt want volgens mij loopt het uit de hand!
Valt nog mee joh.quote:aantal posts: 2528 (gemiddeld 16 per dag)
Ik weet echt niet wat ik moet zeggen.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Alsjeblieft.
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Boterbartje het volgende:
Eh maar Toxor, als je een keer gezellig wat wilt drinken?![]()
Hosselaaaaaar.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Boterbartje het volgende:
Dankjewel, bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik moet zeggen.
Ja weet ik maar ik bedoel vandaag, ik loop nog niet zo lang mee maar ik had voor deze laatste twee week nog 700 post.. nu ben ik best wel actiefquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik weet echt niet wat ik moet zeggen.
Lolwhut is ditquote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Boterbartje het volgende:
Je gaat harder dan mij..quote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik bedoel vandaag, ik loop nog niet zo lang mee maar ik had voor deze laatste twee week nog 700 post.. nu ben ik best wel actief
Hahahaha ja maar minder getint. Ben even blank als nederlandersquote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Oh zoiets?
[ afbeelding ]
Eerst een jongen die op het meisje pastquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahaha ja maar minder getint. Ben even blank als nederlanders
Kaaskopturkquote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahaha ja maar minder getint. Ben even blank als nederlanders
Ja, want als ik dan weer op haal van pauze af klik doet hij ut niet meerquote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
En dan willen ze me hier niet aannemen als Devver, snap jij het?
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, want als ik dan weer op haal van pauze af klik doet hij ut niet meer
Ja haha, maar lijk wel turks. Naja sommigen vinden van niet maarjaquote:
Niet nodig, met zo een mama als ik, wordt het meisje een sterk persoonlijkheidje en redt ze zichzelf welquote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eerst een jongen die op het meisje past
Blij dat ik mensen heb die dat voor me kunnen zeggen. Net zoiets als een meisje uitvragen in de brugklasquote:Op woensdag 21 september 2011 23:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Namens Dalando, dankjewel man.
Gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit hequote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je gaat harder dan mij..
Ik word ingehaald door jou
Volgens de laatste telling (21:56) heb je 365 posts gedaan vandaag, valt ook nog wel mee.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik bedoel vandaag, ik loop nog niet zo lang mee maar ik had voor deze laatste twee week nog 700 post.. nu ben ik best wel actief
Das waarquote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit he
Namens mezelf, graag gedaan man!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Namens Dalando, dankjewel man.
Gevaarlijk tegenwoordig met al die hosselaars en breezer-huntersquote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet nodig, met zo een mama als ik, wordt het meisje een sterk persoonlijkheidje en redt ze zichzelf wel
Moet ik vragen of PamSwynfordDeBeaufort een keer met je naar de bios wil?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Blij dat ik mensen heb die dat voor me kunnen zeggen. Net zoiets als een meisje uitvragen in de brugklas
Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:34 schreef coban het volgende:
[..]
Ja haha, maar lijk wel turks. Naja sommigen vinden van niet maarja
Ik heb niets met Pamquote:Op woensdag 21 september 2011 23:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet ik vragen of PamSwynfordDeBeaufort een keer met je naar de bios wil?
LMFAO - i cant dancequote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik hou normaal niet van zulke muziek maar deze is wel grappig
die van LMFAO
Is dat veel?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgens de laatste telling (21:56) heb je 365 posts gedaan vandaag, valt ook nog wel mee.
Nog niet, daarom juist.quote:
Dat heb ik ook met gemak overleefd.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gevaarlijk tegenwoordig met al die hosselaars en breezer-hunters
Blank, donkere wenkbrauwen (en snor uiteraardquote:Op woensdag 21 september 2011 23:36 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen
Nee maar ik hoef ook niets met haar, ik heb kippetje alquote:
Oja snel vragen, alleen als zij betaaltquote:Op woensdag 21 september 2011 23:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Misschien die Toxor wel, snel hosselen!
Ik weet niet wie het is maar vast wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Patje is haastig op zoek naar een vrouw. Is Toxor niks voor jou?
Nee ik ben moe nu.quote:
Trusten!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:37 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga maar pitten
Fijne nacht en welterusten
Een lelijke, vrouwelijke user, waar P_z, boterbartje en dalando op geilde.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik weet niet wie het is maar vast wel.
Die van 11 september, o jeequote:Op maandag 12 september 2011 00:19 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zondag 11 september 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 517 Ajacied422
002. 394 Yuki
003. 386 Dalando
004. 373 MarokkaanseKip
005. 362 stefanhaan
006. 338 Dimens
006. 338 Insomnium
008. 308 Whiskers2009
009. 307 suikertaartje
010. 306 Rezania
011. 305 coban
012. 287 Dj_Day-V
013. 239 sinterklaaskapoentje
014. 238 JustinK
015. 229 Melting
016. 195 heloef
017. 192 Smoofie
018. 184 Zokunen
019. 183 Plastic_zak
020. 181 Watertornado
021. 177 JJH
022. 174 FreezePop
023. 172 Intronic
024. 169 RockNijntje
025. 167 Omdatappel
025. 167 Qwea
027. 162 aight1
028. 159 LompeHork
028. 159 tijnbrein
028. 159 Flippiee
031. 158 WickedTunes
032. 154 Stokstaart
032. 154 Caland
034. 151 Outpost76
035. 150 ToT
036. 146 Klinkerbotsing
037. 145 BBQSausage
038. 139 EggsTC
039. 137 Helpmefok
040. 136 FkTwkGs2012
041. 134 betyar
042. 131 Zienswijze
043. 129 charmed_angel
044. 128 Dr_Flash
044. 128 Doublepain
046. 126 mc-Piel
047. 125 J0kkebr0k
047. 125 HilarityEnsues
049. 123 -Strawberry-
050. 122 Jojoortje
051. 120 the-brother-of-uzunumaki
052. 119 Mpj
053. 118 Karina
054. 115 chufi
054. 115 Knetterkrankjorum
056. 112 Meloewa
057. 111 ArTiC
058. 110 Ragboer
059. 109 Geo3kant
059. 109 Patje1987
059. 109 BabyB
062. 105 Stevenzenl
063. 104 Paul-89
063. 104 Cat22
065. 103 motorbloempje
065. 103 minibeer
067. 102 Die_Hofstadtgruppe
068. 100 MsMessy
069. 099 Dientje12
070. 096 De_Nuance
070. 096 Mutant01
070. 096 Gramulanion
073. 095 Rodawa
074. 093 pimmetje2010
074. 093 Doler12
076. 091 Nick-GizMo
076. 091 weerstandje
078. 090 Zweetteef
078. 090 LovelyLady
080. 089 Szura
081. 087 Dutchnative
082. 086 Karzai
082. 086 Jofunu-kun
084. 083 Ikbenserieus
085. 081 JApieman
085. 081 Kakpizza
087. 080 SuperrrTuxxx
087. 080 mr-green
089. 079 92Merel
089. 079 IJsdraakje
091. 078 robin007bond
091. 078 Nober
093. 077 Trollscience
094. 076 littledrummergirl
094. 076 Weltschmerz
094. 076 Rellende_Rotscholier
097. 075 DaMart
097. 075 RingBewoner
097. 075 Sasman
100. 074 PiRANiA
Monitor geeft geen garantie wat de geschiktheid van de informatie voor een bepaald doel betreft.
Klik hier voor gedetailleerde stats
Zo lelijk is ze niet hoor, maar zal wel lopen te kutten.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een lelijke, vrouwelijke user, waar P_z, boterbartje en dalando op geilde.
Daar heb je een punt. Maar een biosje kan geen kwaad, toch? Laat je haar betalen, alles.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee maar ik hoef ook niets met haar, ik heb kippetje al
Okee ik ben jaloers op haar.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:39 schreef Intronic het volgende:
[..]
Zo lelijk is ze niet hoor, maar zal wel lopen te kutten.
Oja, die is ook nog vrij.quote:
Een echte snorquote:Op woensdag 21 september 2011 23:37 schreef coban het volgende:
[..]
Blank, donkere wenkbrauwen (en snor uiteraard) lichtbruine ogen
Wat is daar mee dan?quote:
driede plek van mijquote:
Haha neequote:Op woensdag 21 september 2011 23:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Een echte snor?
sommige turkse mensen hebben blauwe oge das zoooo mooi
Hopelijk spuit hij vergif in je.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:40 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer naar de dokter
gr gr
Ze willen met je daten.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:40 schreef Toxor het volgende:
heyy hallo waarom praat iedereen nu over mij :S
Slaap lekker man!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:40 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer naar de dokter
gr gr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Omdat je een lekkere fakking sexy bitch ben. Heb je ping? Zullen we daten schatj?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:40 schreef Toxor het volgende:
heyy hallo waarom praat iedereen nu over mij :S
Joh we zijn geen beestenquote:
Haha Dquote:Op woensdag 21 september 2011 23:40 schreef coban het volgende:
[..]
Haha neejammer he
Jaaa weetikik behoor niet tot die groep jammer genoeg
Nederlanders die blond zijn en bruine ogen hebben zijn ook knap trouwens.
Leer ze kennen. Er zitten leuke mensen tussen.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:42 schreef Toxor het volgende:
[..]
haha ja ga echt daten met mensen hier die ik niet ken
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Back to the basics. FOK!kers gonna get wild.
Neeeeee, niet stoppen!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
Ik kom er net achter dat ik alweer een paar keer in de top 100 heb gestaan![]()
Nu moet ik toch wel echt weer met fok gaan stoppen, anders gaat het de verkeerde kant op.
Ook niet met mij? Kvond je wel een lekkertjquote:Op woensdag 21 september 2011 23:42 schreef Toxor het volgende:
[..]
haha ja ga echt daten met mensen hier die ik niet ken
Ja godver, dan ben ik verslaafd aan het raken, maja maja ik stel nog steeds studie als prioriteit.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:44 schreef FreezePop het volgende:
yes onder flippiee minder verslaafd
Ja maar wel gezellig blijven doen toch?quote:
ja misschien wel hoor, maar niet allemaal zo snel snap jequote:Op woensdag 21 september 2011 23:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Leer ze kennen. Er zitten leuke mensen tussen.
dat zei je vorig jaar ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja godver, dan ben ik verslaafd aan het raken, maja maja ik stel nog steeds studie als prioriteit.
Het moet gwn bij iemand staan hahaquote:Op woensdag 21 september 2011 23:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Haha D
Jaaa nouja ik hou niet zo van bruine ogensommige wel
Af en toe.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar wel gezellig blijven doen toch?
Uiteraard. Zo is iedereen begonnen, toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:44 schreef Toxor het volgende:
[..]
ja misschien wel hoor, maar niet allemaal zo snel snap je![]()
Gemeen om dat te melden, aangezien jij op de hoogte bent van onder andere enkele redenen waardoor het kwam.quote:
neequote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
Hihi, ik eet Pringles Hot & Spicy
[ afbeelding ]
Flips, zullen we samen weer gaan afkicken?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemeen om dat te melden, aangezien jij op de hoogte bent van onder andere de redenen waardoor het kwam.
ik ben eigenlijk begonnen door geboren te wordenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo is iedereen begonnen, toch?
Probeer je Flips van ons af te pakken?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Flips, zullen we samen weer gaan afkicken?
Komt goed hoor jongedamequote:Op woensdag 21 september 2011 23:44 schreef Toxor het volgende:
[..]
ja misschien wel hoor, maar niet allemaal zo snel snap je![]()
beetje grappen en grollen meteen beledigd tsssquote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemeen om dat te melden, aangezien jij op de hoogte bent van onder andere enkele redenen waardoor het kwam.
klopt welquote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo is iedereen begonnen, toch?
Naar voor je man. Ik ben uit een houten schutting gezaagd.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk begonnen door geboren te worden
Ja sry sry sry sryquote:Op woensdag 21 september 2011 23:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
beetje grappen en grollen meteen beledigd tsss
Dan heb jij het veel beter gehadquote:Op woensdag 21 september 2011 23:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Naar voor je man. Ik ben uit een houten schutting gezaagd.
Ga nou eens douchen manquote:Op woensdag 21 september 2011 23:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Probeer je Flips van ons af te pakken?
Zo verslaafd ben ik niet hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Flips, zullen we samen weer gaan afkicken?
DM dan? ik heb me daar namelijk vroeger voor school erg in verdiept en een verslag van 150 pagina's overgeschrevenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Af en toe.
en zeg ik niet(op andere vraag)
Ja, ik wil haar graag voor mezelfquote:Op woensdag 21 september 2011 23:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Probeer je Flips van ons af te pakken?
Ohh oke valt meequote:Op woensdag 21 september 2011 23:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo verslaafd ben ik niet hoorIk kom nu echt alleen op het forum, als ik tijd over heb
haha jullie zijn wel lief hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Komt goed hoor jongedame
Zo'n geduldige als deze knul is een zeldzame
Ik heb alle tijd die je maar kunt bedenken
En hele mooie sinterklaasgeschenken
hihi leuk!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:47 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
34 0542 PamSwynfordDeBeaufort
hehe weekje in udowu
Gewoon terugkomen, is best gezellig hier.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:47 schreef Toxor het volgende:
[..]
klopt welik zie het wel hoorr, beetje rondkijken eerst
Verschil moet er zijn bro, anders is het zo saai allemaal.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:48 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan heb jij het veel beter gehad
quote:
ohnee niet een week 3 dagenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hihi leuk!
Ik ben er ook nog niet zo lang maar ik vind het wel gezellig!
Alsof ik jou hier met al die jongens achter kan laten, iemand moet je toch helpen in tijden van zwakte.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:49 schreef coban het volgende:
Merel en flippie niet weggaanjullie zijn veel te lieff
jup. Tevens mango passievrucht shake is heeeel lekkerquote:Op woensdag 21 september 2011 23:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hihi, ik eet nu een big tasty met extra bacon en drink een milkshake banaan.
[ afbeelding ]
Van mij hoeft fok dat niet te wetenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
DM dan? ik heb me daar namelijk vroeger voor school erg in verdiept en een verslag van 150 pagina's overgeschreven
Maarmaarmaar ik fok teveel van mezelfquote:Op woensdag 21 september 2011 23:49 schreef coban het volgende:
Merel en flippie niet weggaanjullie zijn veel te lieff
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Zo hier spreekt patje vanuit zijn bedje.
Lekker warm wel.quote:
Niet on the rocks man, gewoon puur.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
ik heb zin aan een drankje
Zal ik doen?
Lekker Drambuie on the rocks??
Hoi patjequote:Op woensdag 21 september 2011 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Nou das wel lekker maar op ijs is het ook goed.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Niet on the rocks man, gewoon puur.
nou joepiedepoepie hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
jajajaquote:Op woensdag 21 september 2011 23:52 schreef Toxor het volgende:
[..]
ik lig ook lekker op bed met laptop is wel beter![]()
Lekker met MacBook Proquote:
Hoin.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:52 schreef Toxor het volgende:
[..]
ik lig ook lekker op bed met laptop is wel beter![]()
Gelukkig heb ik het nooit koudquote:Op woensdag 21 september 2011 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is alleen maar beter. Als je het koud had, dan moest je er een deken bij pakken.
Alleen van naam en fles, ik heb het nog nooit gedronken.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nou das wel lekker maar op ijs is het ook goed.
ken je het ?smaakt lekker he
Kom mij eens warm koudenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik het nooit koud
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:53 schreef Toxor het volgende:
[..]
alsof ik zoveel smilies doe jezus
Verkapt zie-mij-macbook-pro-hebbenquote:
Oh het is echt alsof er een engeltje over je tong pistquote:Op woensdag 21 september 2011 23:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alleen van naam en fles, ik heb het nog nooit gedronken.
Een keer een borrel doen?![]()
![]()
Met i7 processor snel allesquote:
JAquote:Op woensdag 21 september 2011 23:48 schreef coban het volgende:
BBQQQQQQQ
HEB JE PRINGLES KUNNEN HOSSELEN ZONDER OUDERS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |