quote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben alleen een beetje verliefd op mooie en lieve FOK!sters
Prachtig prachtigquote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Droppen op commando is niet mijn ding
Maar ik kan natuurlijk geen nee zeggen met FOK!kers onderling
Ik drop een line als baas
Waarin we het hebben over duurzaamheidsthema's
Met als dat goud in m'n mikkie en die bling
Wil ik het hebben over de pinguïn
Ik zou graag een naamtopic willen
Waarin allemaal pinguïn's staan en waar we lekker chillen
Nu ga ik thee zetten
Varkenskoteletten
Oeh lekker!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohh ik voel met je mee
Bedanktquote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Uiteraard, leedvermaak is altijd grappigquote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef coban het volgende:
[..]
Mag ik ook bekogelen met hete steenkolendingen?
ohja nou die zijn er wel meer hoor, je vind vast wel iemand leuksquote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Alistair Overeem.quote:
Ja plastic zak is al bezet met de plaatselijke breezer.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:26 schreef Toxor het volgende:
[..]
ohja nou die zijn er wel meer hoor, je vind vast wel iemand leuks
Haha heb eerlijk niet zoveel zin om up te loaden enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ahhhhwwww
Liefje toch
Mag ik een foto zien van jou
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef coban het volgende:
[..]
Haha heb eerlijk niet zoveel zin om up te loaden enzoben gewoon turks meisje met hoofddoek en kijk altijd stoer
Groetjensquote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef LompeHork het volgende:
Ome Hork gaat maar eens naar bed, ik ga er van uit dat Gouverneur-Generaal Coban de boel een beetje in toom houdt.
Groetjens aan jullie moeders!
Welterusten man, tot morgen;)quote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef LompeHork het volgende:
Ome Hork gaat maar eens naar bed, ik ga er van uit dat Gouverneur-Generaal Coban de boel een beetje in toom houdt.
nee ik heb nu geen vriendje nu, wil even wat vrijheid nuquote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja plastic zak is al bezet met de plaatselijke breezer.
Jij daarintegen; heb je een vriendje?
Mijn ogenquote:
Tja, sinds Dictator Rezania weg isquote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef LompeHork het volgende:
YES SIR OF COURSE SIR I WONT LET YOU DOWN SIR GOODBYE SIRquote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef LompeHork het volgende:
quote:
| 1 2 3 4 | <input type="button" id="pause" value="Zet op pauze" onclick="pause(0);"> <br> <div id="detailsoutput"> </div> |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | getenginedetails(); var t; function getenginedetails(){ $.get('engine.php', function(enginedata) { $('#detailsoutput').html(enginedata); }) t = setTimeout(getenginedetails, 5000); } function pause(y) { if(y == 0) { clearTimeout(t); $('#pause').attr({ value: " Haal van pauze af ", onclick: "pause(1);" }); } else { $('#pause').attr({ value: " Zet op pauze ", onclick: "pause(0);" }); getenginedetails(); } } |
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef LompeHork het volgende:
VANAF NU GAAN JULLIE NAAR MIJ LUISTEREN ONDERDANEN IK WIL GEEN GEMAAR HOREN WANT DAN STROOMSCHOCK DOOR JE LICHAAMquote:Op woensdag 21 september 2011 23:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Tja, sinds Dictator Rezania weg is
wauwie, meisje dat vrijheid wil.. ze zijn zeldzaam maar ze bestaanquote:Op woensdag 21 september 2011 23:28 schreef Toxor het volgende:
[..]
nee ik heb nu geen vriendje nu, wil even wat vrijheid nu
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ome hork zoekt zijn nest op
En pitten dat hij kan
En wie heeft nu de leiding?
Coban
Ik had echt nekschot verwachtquote:Op woensdag 21 september 2011 23:30 schreef coban het volgende:
[..]
VANAF NU GAAN JULLIE NAAR MIJ LUISTEREN ONDERDANEN IK WIL GEEN GEMAAR HOREN WANT DAN STROOMSCHOCK DOOR JE LICHAAM
Das engquote:Op woensdag 21 september 2011 23:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die reactie had ik voorspeld.
I'm Nostradamus.
[ afbeelding ]
Iedereen dropt een paar lijntjes? (pun intended)quote:Op woensdag 21 september 2011 23:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ome hork zoekt zijn nest op
En pitten dat hij kan
En wie heeft nu de leiding?
Coban
Nostradamus, Nostradamus, Nostradamus met zijn strakke groene broekquote:Op woensdag 21 september 2011 23:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Die reactie had ik voorspeld.
I'm Nostradamus.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |