quote:Op woensdag 21 september 2011 23:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Back to the basics. FOK!kers gonna get wild.
Neeeeee, niet stoppen!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
Ik kom er net achter dat ik alweer een paar keer in de top 100 heb gestaan![]()
Nu moet ik toch wel echt weer met fok gaan stoppen, anders gaat het de verkeerde kant op.
Ook niet met mij? Kvond je wel een lekkertjquote:Op woensdag 21 september 2011 23:42 schreef Toxor het volgende:
[..]
haha ja ga echt daten met mensen hier die ik niet ken
Ja godver, dan ben ik verslaafd aan het raken, maja maja ik stel nog steeds studie als prioriteit.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:44 schreef FreezePop het volgende:
yes onder flippiee minder verslaafd
Ja maar wel gezellig blijven doen toch?quote:
ja misschien wel hoor, maar niet allemaal zo snel snap jequote:Op woensdag 21 september 2011 23:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Leer ze kennen. Er zitten leuke mensen tussen.
dat zei je vorig jaar ook.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja godver, dan ben ik verslaafd aan het raken, maja maja ik stel nog steeds studie als prioriteit.
Het moet gwn bij iemand staan hahaquote:Op woensdag 21 september 2011 23:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Haha D
Jaaa nouja ik hou niet zo van bruine ogensommige wel
Af en toe.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar wel gezellig blijven doen toch?
Uiteraard. Zo is iedereen begonnen, toch?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:44 schreef Toxor het volgende:
[..]
ja misschien wel hoor, maar niet allemaal zo snel snap je![]()
Gemeen om dat te melden, aangezien jij op de hoogte bent van onder andere enkele redenen waardoor het kwam.quote:
neequote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
Hihi, ik eet Pringles Hot & Spicy
[ afbeelding ]
Flips, zullen we samen weer gaan afkicken?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemeen om dat te melden, aangezien jij op de hoogte bent van onder andere de redenen waardoor het kwam.
ik ben eigenlijk begonnen door geboren te wordenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo is iedereen begonnen, toch?
Probeer je Flips van ons af te pakken?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Flips, zullen we samen weer gaan afkicken?
Komt goed hoor jongedamequote:Op woensdag 21 september 2011 23:44 schreef Toxor het volgende:
[..]
ja misschien wel hoor, maar niet allemaal zo snel snap je![]()
beetje grappen en grollen meteen beledigd tsssquote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gemeen om dat te melden, aangezien jij op de hoogte bent van onder andere enkele redenen waardoor het kwam.
klopt welquote:Op woensdag 21 september 2011 23:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uiteraard. Zo is iedereen begonnen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |