Want?quote:
Ik ben meer van het vingerhaken.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Flippiee het volgende:
klinkt als iets voor jou Eze, dat boek.
Meer lines droppenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom krijg ik geen naamtopic?
Ben ik dan geen baasje?
je moet nog even groeien op FOK! knulquote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom krijg ik geen naamtopic?
Ben ik dan geen baasje?
Ik heb hier al de hele dag gechillt, volgens mij heb ik al aardig wat post vandaagquote:
Tevens dit. Lijkt mij een duidelijk iets. Vol is vol enzo. Beter dan dan posts met een random letter.quote:
Zie boven. Puur toeval overigens.quote:
Nee, je bent eigenlijk best leukquote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Toxor het volgende:
wat is een troll nou weer zeg, ben ik zo lelijk??
Hij hunt helemaal niet.quote:
VIND IK LEUKquote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Flippiee het volgende:
GODVERDOMME EZE WAT LIKE JE DIE POST FB DAN. /caps
Gewoon omdat je LH bent en baas bent zie ik het door het scherm.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tevens dit. Lijkt mij een duidelijk iets. Vol is vol enzo. Beter dan dan posts met een random letter.
[..]
Zie boven. Puur toeval overigens.
ok ik vind het hier altijd wel heel leuk maar ik draai idd nog niet zo lang meerquote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
je moet nog even groeien op FOK! knul
Kom op drop nog even eenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb hier al de hele dag gechillt, volgens mij heb ik al aardig wat post vandaag
Vooruit dan maar, ik zie je cynisme dan door de vingers.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon omdat je LH bent en baas bent zie ik het door het scherm.
Kan gebeuren toch.quote:
Ik sta bekend als een grote troll. Wil je zeggen dat ik fakking lelijk ben?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Toxor het volgende:
wat is een troll nou weer zeg, ben ik zo lelijk??
heb jij je hand voor je scherm danquote:Op woensdag 21 september 2011 23:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, ik zie je cynisme dan door de vingers.
ow dankjequote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nee, je bent eigenlijk best leuk
Stinkerdquote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Hooidraad het volgende:
O ja, ik zou een uur geleden douchen. Nu maar even doen dan.
Verder niemand pics? Alleen Pam?
Niet Dalando trollenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:19 schreef Toxor het volgende:
[..]
ow dankje... heb jij geen foto van jezelf?
Ja.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:18 schreef coban het volgende:
[..]
Ik sta bekend als een grote troll. Wil je zeggen dat ik fakking lelijk ben?
Eigenlijk altijd, anders moet ik al die schijttopics bekijken.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
heb jij je hand voor je scherm dan
Je weet zelf.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja togg gewoon toggg niets aan te doen toggg
Ik wil wel een driehoeksverhouding aangaan met jou hoorquote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef Patje1987 het volgende:
Verdomme flippiee is getrouwd, daar gaat mijn droomvrouw
Aiiii, balen is dat. Sterkte de komende tijdquote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef Patje1987 het volgende:
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef Patje1987 het volgende:
MENSEN MENSENquote:Op woensdag 21 september 2011 23:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja.
Ze start een haatcampagne.
DIE FITTIE IS AAN SMA!
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil wel een driehoeksverhouding aangaan met jou hoor
Kijk eens boven je, dientje12quote:
Nu ben ik EN lelijk EN van laag niveauquote:Op woensdag 21 september 2011 23:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
waar is bbq ik mis het hoge niveau
Ah niet wenen cobannetjequote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef coban het volgende:
[..]
MENSEN MENSEN
TOXOR ZEGTDAT IK FAKKING LELIJK BEN EN VAN EZECHIELK MOET IK FITTIE STARTEN DUS IK GA NU HEEL EMOTIONEEL EN MEISJESACHTIG DOEN
HUILHUIL IK BEN LELIJKKK SLA DIE BITCH![]()
Ja godverdomme verman jezelf! Wil je generaal-gouverneur blijven in het leger van Ome Hork of niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef coban het volgende:
[..]
Nu ben ik EN lelijk EN van laag niveau
Droppen op commando is niet mijn dingquote:
Kloons enzulks die worden weggeflikkerd, alleen de echte vaste gastenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef utopie het volgende:
hoe vaak word die lijst in de OP wel niet veranderd
Waarom ben jij lelijkquote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef coban het volgende:
[..]
Nu ben ik EN lelijk EN van laag niveau
er zitten hier toch wel meer meisjes of niet?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Meteen weer kwijlen he
huh?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kijk eens boven je, dientje12
P_Z wil met elk meisje trouwen die een beetje leuk isquote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Toxor het volgende:
[..]
er zitten hier toch wel meer meisjes of niet?
Mijn post negeren dit dat allesquote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef coban het volgende:
Oke niemand die het boeit dat ik uitgelachen en weggepest word?
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah niet wenen cobannetje
Ben je boos
pluk een roos
Zet hem op je hoed
En je dag is weer goed
tuurlijk wel. Ik ben je mattie, matties helpen elkaar, jwt. Maar verwacht niet dat ik je helemaal ga troosten, ik heb al met MK en ik heb ook Flippiee een keer bezwangertquote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef coban het volgende:
Oke niemand die het boeit dat ik uitgelachen en weggepest word?
Jij bent dan ook dom.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:23 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
huh?
Ik snap niets meer van nu
Fixedquote:Op woensdag 21 september 2011 23:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
P_Z wil met elk meisje trouwen die een beetje leuk is iets trouwen met een hartslag
Im sorry sir! Yes sir!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja godverdomme verman jezelf! Wil je generaal-gouverneur blijven in het leger van Ome Hork of niet?
oh hahah nou ik ben niet toe aan trouwen hoor:))quote:Op woensdag 21 september 2011 23:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
P_Z wil met elk meisje trouwen die een beetje leuk is
Goed, klap die chick nu met alles wat je in je hebt! In het modderbad!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:24 schreef coban het volgende:
[..]
Im sorry sir! Yes sir!
Stalen blik enzo.
Waar stond die??quote:Op woensdag 21 september 2011 23:24 schreef Boterbartje het volgende:
DIENTJE 12 WAS HET GOED DIE LINES SPECIAAL VOOR JOU?
Elke keer weerquote:Op woensdag 21 september 2011 23:24 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Wou hij ook met jou ?
Trouwen boinken dit dat allesquote:Op woensdag 21 september 2011 23:24 schreef Toxor het volgende:
[..]
oh hahah nou ik ben niet toe aan trouwen hoor:))
Hahaha was grapjequote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Waarom ben jij lelijk.
Je bent niet van laag niveau hoor waar is de foto in mn inbox
Ik ga kijkenquote:
Ahhhhwwwwquote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha was grapjetoxor zeidat trols lelijk waren dus voelde mij aangesproken
HIER STAAT DIE HEB JE HEM GEMIST NOU HIJ IS HIERquote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Droppen op commando is niet mijn ding
Maar ik kan natuurlijk geen nee zeggen met FOK!kers onderling
Ik drop een line als baas
Waarin we het hebben over duurzaamheidsthema's
Met als dat goud in m'n mikkie en die bling
Wil ik het hebben over de pinguïn
Ik zou graag een naamtopic willen
Waarin allemaal pinguïn's staan en waar we lekker chillen
Nu ga ik thee zetten
Varkenskoteletten
Mag ik ook bekogelen met hete steenkolendingen?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed, klap die chick nu met alles wat je in je hebt! In het modderbad!
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben alleen een beetje verliefd op mooie en lieve FOK!sters
Prachtig prachtigquote:Op woensdag 21 september 2011 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Droppen op commando is niet mijn ding
Maar ik kan natuurlijk geen nee zeggen met FOK!kers onderling
Ik drop een line als baas
Waarin we het hebben over duurzaamheidsthema's
Met als dat goud in m'n mikkie en die bling
Wil ik het hebben over de pinguïn
Ik zou graag een naamtopic willen
Waarin allemaal pinguïn's staan en waar we lekker chillen
Nu ga ik thee zetten
Varkenskoteletten
Oeh lekker!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ohh ik voel met je mee
Bedanktquote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Uiteraard, leedvermaak is altijd grappigquote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef coban het volgende:
[..]
Mag ik ook bekogelen met hete steenkolendingen?
ohja nou die zijn er wel meer hoor, je vind vast wel iemand leuksquote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef Plastic_zak het volgende:
Alistair Overeem.quote:
Ja plastic zak is al bezet met de plaatselijke breezer.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:26 schreef Toxor het volgende:
[..]
ohja nou die zijn er wel meer hoor, je vind vast wel iemand leuks
Haha heb eerlijk niet zoveel zin om up te loaden enzoquote:Op woensdag 21 september 2011 23:25 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ahhhhwwww
Liefje toch
Mag ik een foto zien van jou
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:27 schreef coban het volgende:
[..]
Haha heb eerlijk niet zoveel zin om up te loaden enzoben gewoon turks meisje met hoofddoek en kijk altijd stoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |