Want?quote:
Ik ben meer van het vingerhaken.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Flippiee het volgende:
klinkt als iets voor jou Eze, dat boek.
Meer lines droppenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom krijg ik geen naamtopic?
Ben ik dan geen baasje?
je moet nog even groeien op FOK! knulquote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Boterbartje het volgende:
Waarom krijg ik geen naamtopic?
Ben ik dan geen baasje?
Ik heb hier al de hele dag gechillt, volgens mij heb ik al aardig wat post vandaagquote:
Tevens dit. Lijkt mij een duidelijk iets. Vol is vol enzo. Beter dan dan posts met een random letter.quote:
Zie boven. Puur toeval overigens.quote:
Nee, je bent eigenlijk best leukquote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Toxor het volgende:
wat is een troll nou weer zeg, ben ik zo lelijk??
Hij hunt helemaal niet.quote:
VIND IK LEUKquote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Flippiee het volgende:
GODVERDOMME EZE WAT LIKE JE DIE POST FB DAN. /caps
Gewoon omdat je LH bent en baas bent zie ik het door het scherm.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tevens dit. Lijkt mij een duidelijk iets. Vol is vol enzo. Beter dan dan posts met een random letter.
[..]
Zie boven. Puur toeval overigens.
ok ik vind het hier altijd wel heel leuk maar ik draai idd nog niet zo lang meerquote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Dalando het volgende:
[..]
je moet nog even groeien op FOK! knul
Kom op drop nog even eenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb hier al de hele dag gechillt, volgens mij heb ik al aardig wat post vandaag
Vooruit dan maar, ik zie je cynisme dan door de vingers.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon omdat je LH bent en baas bent zie ik het door het scherm.
Kan gebeuren toch.quote:
Ik sta bekend als een grote troll. Wil je zeggen dat ik fakking lelijk ben?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:16 schreef Toxor het volgende:
wat is een troll nou weer zeg, ben ik zo lelijk??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |