Eerst een jongen die op het meisje pastquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahaha ja maar minder getint. Ben even blank als nederlanders
Kaaskopturkquote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahaha ja maar minder getint. Ben even blank als nederlanders
Ja, want als ik dan weer op haal van pauze af klik doet hij ut niet meerquote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
En dan willen ze me hier niet aannemen als Devver, snap jij het?
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 23:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, want als ik dan weer op haal van pauze af klik doet hij ut niet meer
Ja haha, maar lijk wel turks. Naja sommigen vinden van niet maarjaquote:
Niet nodig, met zo een mama als ik, wordt het meisje een sterk persoonlijkheidje en redt ze zichzelf welquote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eerst een jongen die op het meisje past
Blij dat ik mensen heb die dat voor me kunnen zeggen. Net zoiets als een meisje uitvragen in de brugklasquote:Op woensdag 21 september 2011 23:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Namens Dalando, dankjewel man.
Gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit hequote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je gaat harder dan mij..
Ik word ingehaald door jou
Volgens de laatste telling (21:56) heb je 365 posts gedaan vandaag, valt ook nog wel mee.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja weet ik maar ik bedoel vandaag, ik loop nog niet zo lang mee maar ik had voor deze laatste twee week nog 700 post.. nu ben ik best wel actief
Das waarquote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit he
Namens mezelf, graag gedaan man!quote:Op woensdag 21 september 2011 23:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Namens Dalando, dankjewel man.
Gevaarlijk tegenwoordig met al die hosselaars en breezer-huntersquote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet nodig, met zo een mama als ik, wordt het meisje een sterk persoonlijkheidje en redt ze zichzelf wel
Moet ik vragen of PamSwynfordDeBeaufort een keer met je naar de bios wil?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Blij dat ik mensen heb die dat voor me kunnen zeggen. Net zoiets als een meisje uitvragen in de brugklas
Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op woensdag 21 september 2011 23:34 schreef coban het volgende:
[..]
Ja haha, maar lijk wel turks. Naja sommigen vinden van niet maarja
Ik heb niets met Pamquote:Op woensdag 21 september 2011 23:36 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Moet ik vragen of PamSwynfordDeBeaufort een keer met je naar de bios wil?
LMFAO - i cant dancequote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik hou normaal niet van zulke muziek maar deze is wel grappig
die van LMFAO
Is dat veel?quote:Op woensdag 21 september 2011 23:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgens de laatste telling (21:56) heb je 365 posts gedaan vandaag, valt ook nog wel mee.
Nog niet, daarom juist.quote:
Dat heb ik ook met gemak overleefd.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gevaarlijk tegenwoordig met al die hosselaars en breezer-hunters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |