abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102240669
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Volgens jou is iedere rechtse een extreem rechtse.
Of is het na 20.00 uur weer anders? Of bloed je neus weer?
Zie, daar ga je weer. Een discussie over de islam is in mijn optiek ook geen links/rechts verhaal. Overigens betrek ik vrijwel nooit 'rechts' in discussies over de islam of een boerkaverbod. Sterker, bepaalde rechtse lieden geven mij in deze gewoon gelijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_102240674
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Maar wel in zijn naam eeuwen en eeuwen lang.

Hitler was nog een kleuter vergeleken met wat de moslimlegers in India hebben gedaan.
Allereerst was dat niet in zijn naam. De namen van de kalifaten en kaliefs zijn gewoon bekend. Ten tweede is het heel leuk van de "schattingen" van de "slachtingen" in India, die jij hier aanhaalt, maar uiteindelijk is daar geen enkele betrouwbare bron voor. In tegenstelling tot de daden van je Ome Hitler.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 21 september 2011 @ 22:12:03 #103
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_102240682
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zijn ze al verboden dan?
Ik bedoel maar.
Dat is dus niet het streven van meisje Wilders? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_102240706
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Zijn ze al verboden dan?
Ik bedoel maar.
Nee, maar wellicht na een referendum wel.
We zullen zien of men wat doet met de wens van het volk. Als het volk tegen is waarschijnlijk niets :')
  woensdag 21 september 2011 @ 22:12:41 #105
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_102240719
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zie, daar ga je weer. Een discussie over de islam is in mijn optiek ook geen links/rechts verhaal. Overigens betrek ik vrijwel nooit 'rechts' in discussies over de islam of een boerkaverbod. Sterker, bepaalde rechtse lieden geven mij in deze gewoon gelijk.
recht vs links :')
alsof zwarte en wit de enige kleuren zijn.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_102240728
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Maar wel in zijn naam eeuwen en eeuwen lang.

Hitler was nog een kleuter vergeleken met wat de moslimlegers in India hebben gedaan.
Er waren toch ook Kruistochten?

+ de kolonisaties hadden toch ook een gelovig tintje (de juiste geloof verkondigen aan andere culturen).

Kun je meer uitleg geven over de moslimlegers in India?
  Moderator woensdag 21 september 2011 @ 22:12:55 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_102240743
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:10 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Dan moet ik eerlijk bekennen dat ik me blijkbaar niet goed genoeg geinformeerd heb, ik was nl. in de stellige overtuiging dat het BNP-percentage t.b.v. defensie een NAVO-verplichting is.
was dat maar waar

dan hoefden de gevechtstanks er niet uit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_102240767
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Tsja, maar politici steken hun tijd en energie in het lezen van rapporten. Wij hebben hen die taak gegeven zodat wij dat niet hoeven doen. Representatieve democratie enzo.
Ik blijf van mening dat politici op hun beurt weer gevoelig blijven voor lobbyisten (wellicht zelfs voor steekpenningen) en niet altijd en vanzelfsprekend in het collectief belang handelen. Democratie is en blijft het minste slechte systeem, maar niet "het beste".

Overigens kunnen rapporten gebrek aan technische achtergrondkennis natuurlijk nooit helemaal compenseren...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_102240774
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, maar wellicht na een referendum wel.
We zullen zien of men wat doet met de wens van het volk. Als het volk tegen is waarschijnlijk niets :')
Wees gerust, dat referendum gaat er niet komen.
pi_102240806
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik blijf van mening dat politici op hun beurt weer gevoelig blijven voor lobbyisten (wellicht zelfs voor steekpenningen) en niet altijd en vanzelfsprekend in het collectief belang handelen. Democratie is en blijft het minste slechte systeem, maar niet "het beste"...
Oh, met dat laatste ben ik het absoluut eens.
pi_102240878
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef hydroven het volgende:

[..]

+ de kolonisaties hadden toch ook een gelovig tintje (de juiste geloof verkondigen aan andere culturen).

Je weet dat de kruistochten een HERverovering waren he? Op voormalig Christelijk land dat door de moslims was veroverd:
quote:
De kruistochten begonnen als een poging van de christenen om Jeruzalem, de heiligste plaats in het christendom, op de moslims te heroveren. De kruistochten waren dan ook een laat antwoord op de verovering van het Nabije Oosten[1]. p

De oorspronkelijke verovering van Palestina door islamitische strijdmachten had aanvankelijk nauwelijks een storende werking op de pelgrimage of bedevaart naar de heilige plaatsen van de christenen, zoals Jeruzalem, Bethlehem en Nazareth. In het jaar 1009 echter liet de Fatimidische kalief van Caïro, Al-Hakim, de Heilig Grafkerk vernietigen. Zijn opvolger stond het Byzantijnse Keizerrijk toe om de kerk te herbouwen en pelgrimage werd weer toegestaan. In 1056 werden 300 Christenen verbannen uit Jeruzalem en werd het Europese christenen verboden om de Heilig Grafkerk binnen te gaan. [2]
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  woensdag 21 september 2011 @ 22:15:06 #112
13462 BansheeBoy
pi_102240884
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wees gerust, dat referendum gaat er niet komen.
Als het aan haar ligt wel. Het verontrust mij dat het Nederlandse volk nog steeds naar dit meisje luistert. Zijn we echt zover weggezakt? :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_102240909
Hij is bang dat Israël Turkije aan gaat vallen :?. Lijkt me nogal onwaarschijnlijk...

Verder nogal vreemd om te stellen dat je een bondgenoot 'nooit' te hulp zal schieten wanneer deze aangevallen wordt.
pi_102240949
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef sp3c het volgende:

[..]

was dat maar waar

dan hoefden de gevechtstanks er niet uit
En indertijd de Orions...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_102240989
Hoe zit 't eigenlijk met de synagogen. Waarom vallen die niet onder de multiculti-norm? Wilders is zo inconsequent als wat. Joden zijn hier toch ook ooit een keer gekomen. Als de moslims eerder waren gekomen dan de Joden zou Wilders waarschijnlijk nou anti-semitisch zijn geweest. Er zijn ook synagogen in bv Marokko. Joden hebben meerdere malen een veilig heenkomen gezocht in Marokko omdat ze door het anti-semitische Europa werden vervolgd. Waarschijnlijk dwaal ik af. Het komt er op neer dat de komst van Moslims met hun moskeeen en minaretten in historisch opzicht in de grote verzameling valt van diverse "komsten" van diverse religies van heinde en verre. Niks nieuws onder de zon....
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  woensdag 21 september 2011 @ 22:17:11 #116
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_102241026
Elk religieus gebouw is er voor mij 1 te veel. Maar om nou specifiek iets te verbieden lijkt me vrij zinloos.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  woensdag 21 september 2011 @ 22:17:30 #117
13462 BansheeBoy
pi_102241044
quote:
15s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:15 schreef kLowJow het volgende:
Hij is bang dat Israël Turkije aan gaat vallen :?. Lijkt me nogal onwaarschijnlijk...
Zou hij dit ook zeggen als Duitsland in conflict zou komen met de bezetter van Palestina? :{

pi_102241055
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef hydroven het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Muhammad_bin_Qasim
Allah Al Watan Al Malik
pi_102241060
quote:
6s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hindus
Koenard Elst in Negationism in India gives an estimate of 80 million Hindus killed in the total jihad against India. [Koenard Elst, Negationism in India, Voice of India, New Delhi, 2002, pg. 34.] The country of India today is only half the size of ancient India, due to jihad. The mountains near India are called the Hindu Kush, meaning the “funeral pyre of the Hindus.”
80 million Hindus

Thomas Sowell [Thomas Sowell, Race and Culture, BasicBooks, 1994, p. 188] estimates that 11 million slaves were shipped across the Atlantic and 14 million were sent to the Islamic nations of North Africa and the Middle East.
_O-

Overal op Google kom je hem tegen, geen andere "echte" bronnen.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_102241080
quote:
15s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als het aan haar ligt wel. Het verontrust mij dat het Nederlandse volk nog steeds naar dit meisje luistert. Zijn we echt zover weggezakt? :{

"Proteststem", iemand?
pi_102241144
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Je weet dat de kruistochten een HERverovering waren he? Op voormalig Christelijk land dat door de moslims was veroverd:
De kruistochten waren een ordinaire Jihad natuurlijk, gericht ter claim van het heilige land en het zuiveren van de gebieden van alles wat niet Christelijk was. Denk ook aan de Joodse medemens.
Allah Al Watan Al Malik
pi_102241296
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De kruistochten waren een ordinaire Jihad natuurlijk, gericht ter claim van het heilige land en het zuiveren van de gebieden van alles wat niet Christelijk was. Denk ook aan de Joodse medemens.
Nee joh, de kruistochten waren tof. Massa-slachtingen enzo.
  woensdag 21 september 2011 @ 22:22:23 #123
13462 BansheeBoy
pi_102241343
http://www.dawah-tv.nl/kanaal1.html

Ik zit hier nu naar te kijken. Het doet mij deugd en meisje Wilders pijn dat de Islamitische gemeenschap zo genereus en gul is en geen bank of staat nodig heeft om een moskee te bouwen. :{

Netjes man. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 21-09-2011 22:28:15 ]
pi_102241595
Ik pleit voor meer Grieks orthodoxe kerken in de polder.
  Moderator woensdag 21 september 2011 @ 22:27:10 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_102241701
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:16 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

En indertijd de Orions...
ik zit te wachten tot we met budget van Buitenlandse zaken de Duitsers of de Portugezen betalen om er 1 of 2 op de Antillen te stationeren

dan open ik een duur (waarschijnlijk Belgisch) biertje en ga ik keihard zitten lachen ... of huilen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')