Zie, daar ga je weer. Een discussie over de islam is in mijn optiek ook geen links/rechts verhaal. Overigens betrek ik vrijwel nooit 'rechts' in discussies over de islam of een boerkaverbod. Sterker, bepaalde rechtse lieden geven mij in deze gewoon gelijk.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Volgens jou is iedere rechtse een extreem rechtse.
Of is het na 20.00 uur weer anders? Of bloed je neus weer?
Allereerst was dat niet in zijn naam. De namen van de kalifaten en kaliefs zijn gewoon bekend. Ten tweede is het heel leuk van de "schattingen" van de "slachtingen" in India, die jij hier aanhaalt, maar uiteindelijk is daar geen enkele betrouwbare bron voor. In tegenstelling tot de daden van je Ome Hitler.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar wel in zijn naam eeuwen en eeuwen lang.
Hitler was nog een kleuter vergeleken met wat de moslimlegers in India hebben gedaan.
Dat is dus niet het streven van meisje Wilders?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zijn ze al verboden dan?
Ik bedoel maar.
Nee, maar wellicht na een referendum wel.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zijn ze al verboden dan?
Ik bedoel maar.
recht vs linksquote:Op woensdag 21 september 2011 22:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie, daar ga je weer. Een discussie over de islam is in mijn optiek ook geen links/rechts verhaal. Overigens betrek ik vrijwel nooit 'rechts' in discussies over de islam of een boerkaverbod. Sterker, bepaalde rechtse lieden geven mij in deze gewoon gelijk.
Er waren toch ook Kruistochten?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar wel in zijn naam eeuwen en eeuwen lang.
Hitler was nog een kleuter vergeleken met wat de moslimlegers in India hebben gedaan.
was dat maar waarquote:Op woensdag 21 september 2011 22:10 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dan moet ik eerlijk bekennen dat ik me blijkbaar niet goed genoeg geinformeerd heb, ik was nl. in de stellige overtuiging dat het BNP-percentage t.b.v. defensie een NAVO-verplichting is.
Ik blijf van mening dat politici op hun beurt weer gevoelig blijven voor lobbyisten (wellicht zelfs voor steekpenningen) en niet altijd en vanzelfsprekend in het collectief belang handelen. Democratie is en blijft het minste slechte systeem, maar niet "het beste".quote:Op woensdag 21 september 2011 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, maar politici steken hun tijd en energie in het lezen van rapporten. Wij hebben hen die taak gegeven zodat wij dat niet hoeven doen. Representatieve democratie enzo.
Wees gerust, dat referendum gaat er niet komen.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, maar wellicht na een referendum wel.
We zullen zien of men wat doet met de wens van het volk. Als het volk tegen is waarschijnlijk niets
Oh, met dat laatste ben ik het absoluut eens.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik blijf van mening dat politici op hun beurt weer gevoelig blijven voor lobbyisten (wellicht zelfs voor steekpenningen) en niet altijd en vanzelfsprekend in het collectief belang handelen. Democratie is en blijft het minste slechte systeem, maar niet "het beste"...
Je weet dat de kruistochten een HERverovering waren he? Op voormalig Christelijk land dat door de moslims was veroverd:quote:Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef hydroven het volgende:
[..]
Er waren toch ook Kruistochten?
+ de kolonisaties hadden toch ook een gelovig tintje (de juiste geloof verkondigen aan andere culturen).
Kun je meer uitleg geven over de moslimlegers in India?
quote:De kruistochten begonnen als een poging van de christenen om Jeruzalem, de heiligste plaats in het christendom, op de moslims te heroveren. De kruistochten waren dan ook een laat antwoord op de verovering van het Nabije Oosten[1]. p
De oorspronkelijke verovering van Palestina door islamitische strijdmachten had aanvankelijk nauwelijks een storende werking op de pelgrimage of bedevaart naar de heilige plaatsen van de christenen, zoals Jeruzalem, Bethlehem en Nazareth. In het jaar 1009 echter liet de Fatimidische kalief van Caïro, Al-Hakim, de Heilig Grafkerk vernietigen. Zijn opvolger stond het Byzantijnse Keizerrijk toe om de kerk te herbouwen en pelgrimage werd weer toegestaan. In 1056 werden 300 Christenen verbannen uit Jeruzalem en werd het Europese christenen verboden om de Heilig Grafkerk binnen te gaan. [2]
Als het aan haar ligt wel. Het verontrust mij dat het Nederlandse volk nog steeds naar dit meisje luistert. Zijn we echt zover weggezakt?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees gerust, dat referendum gaat er niet komen.
En indertijd de Orions...quote:Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
was dat maar waar
dan hoefden de gevechtstanks er niet uit
Zou hij dit ook zeggen als Duitsland in conflict zou komen met de bezetter van Palestina?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:15 schreef kLowJow het volgende:
Hij is bang dat Israël Turkije aan gaat vallen. Lijkt me nogal onwaarschijnlijk...
http://en.wikipedia.org/wiki/Muhammad_bin_Qasimquote:Op woensdag 21 september 2011 22:12 schreef hydroven het volgende:
[..]
Er waren toch ook Kruistochten?
+ de kolonisaties hadden toch ook een gelovig tintje (de juiste geloof verkondigen aan andere culturen).
Kun je meer uitleg geven over de moslimlegers in India?
quote:Op woensdag 21 september 2011 22:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hindus
Koenard Elst in Negationism in India gives an estimate of 80 million Hindus killed in the total jihad against India. [Koenard Elst, Negationism in India, Voice of India, New Delhi, 2002, pg. 34.] The country of India today is only half the size of ancient India, due to jihad. The mountains near India are called the Hindu Kush, meaning the “funeral pyre of the Hindus.”
80 million Hindus
Thomas Sowell [Thomas Sowell, Race and Culture, BasicBooks, 1994, p. 188] estimates that 11 million slaves were shipped across the Atlantic and 14 million were sent to the Islamic nations of North Africa and the Middle East.
"Proteststem", iemand?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als het aan haar ligt wel. Het verontrust mij dat het Nederlandse volk nog steeds naar dit meisje luistert. Zijn we echt zover weggezakt?²
De kruistochten waren een ordinaire Jihad natuurlijk, gericht ter claim van het heilige land en het zuiveren van de gebieden van alles wat niet Christelijk was. Denk ook aan de Joodse medemens.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:15 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Je weet dat de kruistochten een HERverovering waren he? Op voormalig Christelijk land dat door de moslims was veroverd:
Nee joh, de kruistochten waren tof. Massa-slachtingen enzo.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De kruistochten waren een ordinaire Jihad natuurlijk, gericht ter claim van het heilige land en het zuiveren van de gebieden van alles wat niet Christelijk was. Denk ook aan de Joodse medemens.
ik zit te wachten tot we met budget van Buitenlandse zaken de Duitsers of de Portugezen betalen om er 1 of 2 op de Antillen te stationerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |