Best jammer dan.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees gerust, dat referendum gaat er niet komen.
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 21:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Bevalt je niet? GTFO.
Zo simpel is het.
vooraf betalenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:25 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik pleit voor meer Grieks orthodoxe kerken in de polder.
Wees gerust, het bevalt me nog prima hier. Vooral met dit rechtse kabinet.quote:
Nivelleren is een rechtse hobby?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wees gerust, het bevalt me nog prima hier. Vooral met dit rechtse kabinet.
Jij mag er van maken wat je wil. Zoveel zinnigs komt er toch niet uit bij je.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nivelleren is een rechtse hobby?
Ik wilde enkel duidelijk maken dat dit kabinet een beste ruk naar links heeft gemaakt, met dank aan de PVV. In dat opzicht verbaast het mij dat jij als zelfbenoemde rechtse stemmer zo enthousiast bent over de huidige koers van het kabinet.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij mag er van maken wat je wil. Zoveel zinnigs komt er toch niet uit bij je.
mee eens !quote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
... komt er dan snel zo'n voorstel uit de hoge hoed, om de aandacht weer af te leiden en mensen (kiezers) zand in de ogen te strooien. Zodat ze het even niet hebben over de vele gebroken PVV-beloftes en hun gedoogsteun aan een kabinet dat maatregelen neemt die ze zelf verafschuwen, maar dat de 'talk of the day' weer dit nieuwste PVV-ballonnetje is.
Eens.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Het ging vandaag niet zo lekker met Wilders in de Algemene Beschouwingen. Zijn kinderachtigheden werden geadresseerd, zijn ontwijkende gedrag wordt steeds duidelijker ontmaskerd, zelfs zijn rechtse vriendjes berispen hem om zijn taalgebruik.
En uitgerekend op zo'n dag komt er dan snel zo'n voorstel uit de hoge hoed, om de aandacht weer af te leiden en mensen (kiezers) zand in de ogen te strooien. Zodat ze het even niet hebben over de vele gebroken PVV-beloftes en hun gedoogsteun aan een kabinet dat maatregelen neemt die ze zelf verafschuwen, maar dat de 'talk of the day' weer dit nieuwste PVV-ballonnetje is.
Wanneer gaan mensen deze idioterie doorzien?
Klets niet. Er zal vast een enkele geradicaliseerde idioot zijn te vinden die dat wil, maar 'de moslims' willen dat niet.quote:Op donderdag 22 september 2011 08:21 schreef erik666 het volgende:
Daar willen de moslims nu dat de zwitserse vlag plaatsmaakt voor een meer groene vlag!!!!
dat is de drijfveer van deze narcistische generaal, alles om de tegenstellingen zo groot mogelijk te maken, groepen tegen elkaar op te zetten en uit de dampen zijn utopie te bouwen.... voetvolk genoegquote:.. Mocht het ooit tot rellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan...
quote:Op donderdag 22 september 2011 08:21 schreef erik666 het volgende:
Lijkt me een goed idee een referendum over een minarettenverbod. Net zoals in Zwitserland. Daar willen de moslims nu dat de zwitserse vlag plaatsmaakt voor een meer groene vlag!!!!
Khadafis aanhangers willen zwitserland overnemen !?!?quote:[img]http://i.fokzine.net
/p/0s.gif[/img] Op donderdag 22 september 2011 08:21 schreef erik666 het volgende:
Lijkt me een goed idee een referendum over een minarettenverbod. Net zoals in Zwitserland. Daar willen de moslims nu dat de zwitserse vlag plaatsmaakt voor een meer groene vlag!!!!
Niet. Ik hoor om me heen op het werk alleen maar: Hij was goed, he? Cohen werd lekker boos! Hahahaha, Bedrijfspoedel, ik vond hem sterk.quote:Op woensdag 21 september 2011 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Het ging vandaag niet zo lekker met Wilders in de Algemene Beschouwingen. Zijn kinderachtigheden werden geadresseerd, zijn ontwijkende gedrag wordt steeds duidelijker ontmaskerd, zelfs zijn rechtse vriendjes berispen hem om zijn taalgebruik.
En uitgerekend op zo'n dag komt er dan snel zo'n voorstel uit de hoge hoed, om de aandacht weer af te leiden en mensen (kiezers) zand in de ogen te strooien. Zodat ze het even niet hebben over de vele gebroken PVV-beloftes en hun gedoogsteun aan een kabinet dat maatregelen neemt die ze zelf verafschuwen, maar dat de 'talk of the day' weer dit nieuwste PVV-ballonnetje is.
Wanneer gaan mensen deze idioterie doorzien?
Ja ach, hetzelfde zou je om kunnen draaien nietwaar? Lekker bashen op alles wat Wilders zegt en de aanhangers kleineren.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het gaat die mensen niet om inhoud. Het is pure rancune die hen drijft. Lekker bashen op alles wat niet-Wilders is of anders denkt.
Ja hoor, Calimero.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ach, hetzelfde zou je om kunnen draaien nietwaar? Lekker bashen op alles wat Wilders zegt en de aanhangers kleineren.
Pot en ketel.
Dit soort reacties bedoel je dan, Bastard?quote:
Er zijn echt veel mensen die dat kinderachtige lagere schoolpestgedrag 'sterk' vonden? Hij heeft nog net zijn handen niet naast zijn oren laat wapperen onder luid 'nanananana'-gejoel.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Niet. Ik hoor om me heen op het werk alleen maar: Hij was goed, he? Cohen werd lekker boos! Hahahaha, Bedrijfspoedel, ik vond hem sterk.
Ze vinden het schitterend. Ik zeg al: Het gaat niet om inhoud.quote:Op donderdag 22 september 2011 09:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er zijn echt veel mensen die dat kinderachtige lagere schoolpestgedrag 'sterk' vonden? Hij heeft nog net zijn handen niet naast zijn oren laat wapperen onder luid 'nanananana'-gejoel.
Ik kreeg plaatsvervangend schaamtegevoel toen ik dat kleutergedrag zag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |