abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102239861
Gezinshereniging kwam overigens uit de koker van de KVP.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_102239910
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, over het gros van de onderwerpen moet je het volk niet laten meebeslissen. Waar baseert de gemiddelde burger bijvoorbeeld het besluit op om niet naar Afghanistan te gaan? Een burger heeft geen boodschap aan eventuele verplichtingen die onze regering heeft aan de NAVO. Internationaal kun je daardoor in een zeer lastig parket komen. Nu komen bepaalde onderwerpen wellicht wel in aanmerking voor een referendum, maar persoonlijk vind ik dat onnodig. We hebben een representatieve democratie, en dat is voor mij goed genoeg.
Nederland houdt zich sowieso al niet aan NAVO-afspraken/verplichtingen; we spenderen nl. een kleiner percentage van het BNP aan defensie als wat we in NAVO-verband onderling afgesproken hebben. Militaire inzet in brandhaarden als Afghanistan is echter idd al een moeilijker onderwerp voor een referendum.

Wel of geen nieuwe kerncentrale lijkt me echter een méér dan prima referendum-onderwerp, alleen al omdat "ja" of "nee" als antwoord volstaat, er is geen nuancering of duiding van het antwoord nodig...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  woensdag 21 september 2011 @ 22:00:42 #78
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_102239952
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:57 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Moskeen horen per definitie niet in Europa.
Ach, volgens jou horen er alleen blanken in Nederland, volgens je posts in de Breivik-reeks, dus wat jij voor definities hanteert zal nietmand iets wat boeien.
Géén kloon van tvlxd!
pi_102239983
quote:
14s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ze zijn zo'n duizend jaar in Europa te vinden, dus nee - daar ben ik het niet mee eens.
Ja overblijfselen van veroveringen. Het zijn net een soort Gedächtniskirchen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102240041
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:00 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Nederland houdt zich sowieso al niet aan NAVO-afspraken/verplichtingen; we spenderen nl. een kleiner percentage van het BNP aan defensie als wat we in NAVO-verband onderling afgesproken hebben. Militaire inzet in brandhaarden als Afghanistan is echter idd al een moeilijker onderwerp voor een referendum.

Wel of geen nieuwe kerncentrale lijkt me echter een méér dan prima referendum-onderwerp, alleen al omdat "ja" of "nee" als antwoord volstaat, er is geen nuancering of duiding van het antwoord nodig...
Nemen de stemmers dan ook de moeite om de onderzoeken te lezen die alle pro's en cons op een rijtje zetten? De regering gaat doorgaans niet over een nacht glad ijs. Er gaan uitgebreide onderzoeken vooraf aan een besluit. Zelfs een kerncentrale is meer dan een kwestie van ja of nee.
pi_102240047
quote:
6s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja overblijfselen van veroveringen. Het zijn net een soort Gedächtniskirchen.
Doet er niet toe natuurlijk. In Spanje zijn dan ook genoeg Islamitische bouwwerken te vinden. Het maakt feitelijk deel uit van de Andalusische cultuur.
Allah Al Watan Al Malik
pi_102240081
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:00 schreef Montov het volgende:

[..]

Ach, volgens jou horen er alleen blanken in Nederland, volgens je posts in de Breivik-reeks, dus wat jij voor definities hanteert zal nietmand iets wat boeien.
Nee hoor. Maar hele steden waar ze een minderheid vormen vind ik een slechte ontwikkeling, ook al heeft Snits slechts 2 Marokkanen.
En weer blij dat je de nieuwe Godwin kon gebruiken? Je vriendje gebruikte hem ook al zo goed vd week O+
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102240118
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Doet er niet toe natuurlijk. In Spanje zijn dan ook genoeg Islamitische bouwwerken te vinden. Het maakt feitelijk deel uit van de Andalusische cultuur.
Van de geschiedenis.
pi_102240235
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:03 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Van de geschiedenis.
En dus van de geschiedenis van Europa. En dus maakt het deel uit van de identiteit van het huidige Europa. En dus komt het er op neer dat je pech hebt.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator woensdag 21 september 2011 @ 22:05:47 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_102240250
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:00 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

die afspraak over dat BNP is nooit gemaakt en is dus ook geen verplichting

het is een richtlijn, meer niet

kan me geen land indenken dat zich trouwer aan zijn NAVO afspraken/verplichtingen houd iig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_102240263
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Exactly... en dat terwijl zijn aanhangers overal geen strobreed in de weg gelegd wordt.
Wil niet vervelend doen, maar veroveringsdrang was indertijd natuurlijk niet een uitsluitend islamitische hobby.
  woensdag 21 september 2011 @ 22:06:10 #87
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_102240273
quote:

[..]

Exactly... en dat terwijl zijn aanhangers overal geen strobreed in de weg gelegd wordt.
Ah, er is dus nu geen discussie over minaretten? :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_102240300
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nemen de stemmers dan ook de moeite om de onderzoeken te lezen die alle pro's en cons op een rijtje zetten? De regering gaat doorgaans niet over een nacht glad ijs. Er gaan uitgebreide onderzoeken vooraf aan een besluit. Zelfs een kerncentrale is meer dan een kwestie van ja of nee.
De stemmers zijn op hun beurt dan weer niet of in ieder geval minder gevoelig voor lobbyisten uit bijv. de nucleaire branche. Bovendien weten veel politici zelf ook niet van de hoed en de rand als het op dergelijke technische onderwerpen aankomt, in dit geval schiet mij bijv. ook alleen maar de naam van Diederik Samsom te binnen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_102240305
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wil niet vervelend doen, maar veroveringsdrang was indertijd natuurlijk niet een uitsluitend islamitische hobby.
Nog afgezien het feit dat de grote veroveringsoorlogen niet onder Mohammed plaatsvonden.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 21 september 2011 @ 22:07:18 #90
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_102240361
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 21:43 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Hoe zit 't dan met architectuur van de Efteling:
[ afbeelding ]

Of van de aannemer Aan de Stegge bij Goor, die zich laat inspireren door Hundertwasser:

[ afbeelding ]
De Efteling :{

Ook al beinvloed door de Islamisering. :N
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_102240385
quote:
12s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef t-8one het volgende:

[..]

Ze nemen gestaag de wereld over. ;(
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2011 @ 22:07:41 #92
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_102240393
quote:
15s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ah, er is dus nu geen discussie over minaretten? :{

Zijn ze al verboden dan?
Ik bedoel maar.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_102240465
quote:

[..]

Hindus
Koenard Elst in Negationism in India gives an estimate of 80 million Hindus killed in the total jihad against India. [Koenard Elst, Negationism in India, Voice of India, New Delhi, 2002, pg. 34.] The country of India today is only half the size of ancient India, due to jihad. The mountains near India are called the Hindu Kush, meaning the “funeral pyre of the Hindus.”
80 million Hindus

Thomas Sowell [Thomas Sowell, Race and Culture, BasicBooks, 1994, p. 188] estimates that 11 million slaves were shipped across the Atlantic and 14 million were sent to the Islamic nations of North Africa and the Middle East.
pi_102240491
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat wordt ook niet tegengesproken. Je weet best wat er bedoeld wordt. Maar toegeven aan rechts is niet jouw ding. Liever draaien en uit je nek lullen.
Ja, dat zal het zijn. Wat is precies rechts in jouw ogen? Wilders? Laat me niet lachen man. Ik kan prima een discussie voeren met rechtse mede-users en zal hen nooit per definitie tegenspreken. Heck, ik kan zelfs begrip opbrengen voor de gedachtekronkels van een type als Von Hayek. Jij zet dit beeld graag neer omdat je niet in staat bent een fatsoenlijke discussie te voeren.
pi_102240497
quote:
12s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef t-8one het volgende:

[..]

Wat dacht je van Las Vegas.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 21 september 2011 @ 22:09:06 #96
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_102240501
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ze nemen gestaag de wereld over. ;(
Eerst onze sprookjes :')

Om de kleine tere kinderzieltjes te beinvloeden

En Henk en Ingrid als ze een keer per jaar naar de efteling gaan.
ok, lets go again
danku lieve fans
  woensdag 21 september 2011 @ 22:09:45 #97
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_102240540
quote:
15s.gif Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef mymoodfentje het volgende:
Mensen die anno 2011 nog steeds vallen voor Wilders zijn populaire prietpraat :')
Ach, havenarbeiders, bouwvakkers en kampers voelen zich aardig aangetrokken tot haar. Over het algemeen zijn dat niet de entiteiten die onze kenniseconomie voorzien van degelijke input. :{

Zonder iemand te kort te doen, we hebben iedereen nodig. Zeker nu. :{

Nee. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 21 september 2011 @ 22:09:59 #98
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_102240563
quote:
15s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat dacht je van Las Vegas.
daarom ging mijn Afghaanse collega daar op z'n huwelijksreis heen, hij zei om te gokken maar stiekem is het een grote moskee.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_102240565
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

die afspraak over dat BNP is nooit gemaakt en is dus ook geen verplichting

het is een richtlijn, meer niet

kan me geen land indenken dat zich trouwer aan zijn NAVO afspraken/verplichtingen houd iig
Dan moet ik eerlijk bekennen dat ik me blijkbaar niet goed genoeg geinformeerd heb, ik was nl. in de stellige overtuiging dat het BNP-percentage t.b.v. defensie een NAVO-verplichting is.
pi_102240576
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 22:06 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

De stemmers zijn op hun beurt dan weer niet of in ieder geval minder gevoelig voor lobbyisten uit bijv. de nucleaire branche. Bovendien weten veel politici zelf ook niet van de hoed en de rand als het op dergelijke technische onderwerpen aankomt, in dit geval schiet mij bijv. ook alleen maar de naam van Diederik Samsom te binnen...
Tsja, maar politici steken hun tijd en energie in het lezen van rapporten. Wij hebben hen die taak gegeven zodat wij dat niet hoeven doen. Representatieve democratie enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')