Het ging om een generaal pardon. Pardon is voor dingen die eigenlijk niet mogen. Migranten zijn niet per definitie illegaal. Dus het ging echt alleen over de illegalen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alles in mijn herinnering, maar sowieso alles wat 5+ jaar al in NL was. Ivm de onmenselijkheid van iemand zo lang in onzekerheid laten.
Wilders heeft precies laten zien wat voor kleuter hij is. Laatste 15 minuten van Pechtold vond ik sterk. Verder niets mee kunnen krijgen vandaagquote:Op woensdag 21 september 2011 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
Helaas geen tijd gehad vandaag, net thuis ook.
Hoe staat het er voor?
Waarom voelt het altijd zo gemaakt (en ook een beetje belachelijk) als linkse rakkers als jij het woord 'geleuter' in de mond nemen?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
Goed bezig, Geert. Al je tijd verspild met geleuter over immigratie en minaretten.
Geen idee, vertel.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Waarom voelt het altijd zo gemaakt (en ook een beetje belachelijk) als linkse rakkers als jij het woord 'geleuter' in de mond nemen?
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Poppenkastpop het volgende:
Het erge is dat er mensen in NL wonen die dit allemaal geloven.
Gelde zeker ook voor de mensen die 5+ jaar al op een beslissing wachtte. Zoals al gezegd, in mijn herinnering ook voor de overige migranten. Maar dat kan ik vaudt hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het ging om een generaal pardon. Pardon is voor dingen die eigenlijk niet mogen. Migranten zijn niet per definitie illegaal. Dus het ging echt alleen over de illegalen.
Ja, had al het één en ander gelezen over Wilders net.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wilders heeft precies laten zien wat voor kleuter hij is. Laatste 15 minuten van Pechtold vond ik sterk. Verder niets mee kunnen krijgen vandaag
Ja, zo'n 1,5 miljoen Nederlanders.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Poppenkastpop het volgende:
Ja, want asielzoekerscentra in gebieden waar men links stemt is geen geleuterquote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Waarom voelt het altijd zo gemaakt (en ook een beetje belachelijk) als linkse rakkers als jij het woord 'geleuter' in de mond nemen?
Jij vond het géén geleuter ?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Wilders is al jaren aan het benoemen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Gemaakt? Het is toch geleuter. Zeker wanneer je het iedere keer weer herhaalt, en het iedere keer weer onzin is en door iedereen ook zo gezien wordt. Het is een ideaal voorbeeld ter uitleg van de definitie van de term 'geleuter'.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Islamofobie. Ik ben ook tegen de Islam, maar zou nooit op de PVV stemmenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ja, zo'n 1,5 miljoen Nederlanders.
Die geloven hier niet in, die geloven in het gebash op de zittende regering, die kijken niet naar de beschouwingen en lezen ook geen verkiezingsprogramma.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Poppenkastpop het volgende:
http://debatgemist.tweedekamer.nl/quote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef Bigs het volgende:
Ik zou graag het hele betoog van Pechtold zien, op de NOS site staat nu het begin maar na de compilmenten over de analyse van de miljonennota kapt het af.
Zometeen Jolande Sap, toch?
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Gemaakt? Het is toch geleuter. Zeker wanneer je het iedere keer weer herhaalt, en het iedere keer weer onzin is en door iedereen ook zo gezien wordt. Het is een ideaal voorbeeld ter uitleg van de definitie van de term 'geleuter'.
Klopt, je hebt gelijk van die 5 jaar (zei je eerder ook al). Maar migranten zijn natuurlijk ook mensen die uit de voormalige kolonies komen, en mensen die om zakelijke redenen hier zijn gekomen. Die hebben al een nationaliteit, of zijn helemaal niet uit op die nationaliteit.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gelde zeker ook voor de mensen die 5+ jaar al op een beslissing wachtte. Zoals al gezegd, in mijn herinnering ook voor de overige migranten. Maar dat kan ik vaudt hebben.
Helemaal waar.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef Kenju het volgende:
Gemaakt? Het is toch geleuter. Zeker wanneer je het iedere keer weer herhaalt, en het iedere keer weer onzin is en door iedereen ook zo gezien wordt. Het is een ideaal voorbeeld ter uitleg van de definitie van de term 'geleuter'.
Ja, echt jammer dat die held weg is.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:53 schreef RvLaak het volgende:
Roemer
Doet wat Bas van der Vlies voorheen altijd deed
Hm, juist. Een rechts woord?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:53 schreef Louis22 het volgende:
Het klinkt als een heel trieste poging stoer te doen. Het is een rechts woord, laat het aan de rechtsen.
A, spraakverwarring. Met "legaliseren" bedoel ik permanente verblijfsvergunning (op welke manier dan ook). Dus niet nationaliteitquote:Op woensdag 21 september 2011 18:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Klopt, je hebt gelijk van die 5 jaar (zei je eerder ook al). Maar migranten zijn natuurlijk ook mensen die uit de voormalige kolonies komen, en mensen die om zakelijke redenen hier zijn gekomen. Die hebben al een nationaliteit, of zijn helemaal niet uit op die nationaliteit.
Hun verkiezingsprogramma was erg langquote:Op woensdag 21 september 2011 18:54 schreef superworm het volgende:
200 verkiezingsbeloftes gebroken door PVV?!?
Idd, maar v/d Staaij pakt het goed op (in de debatten die ik tot nu toe heb kunnen meekrijgen)quote:Op woensdag 21 september 2011 18:54 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja, echt jammer dat die held weg is.
Ik dacht ook al, zoveel punten waren het toch niet eens?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hun verkiezingsprogramma was erg lang
Ik heb het gelezen toendertijd. Kan best wel eens kloppen dat er 200+ punten in stonden.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik dacht ook al, zoveel punten waren het toch niet eens?
http://www.sp.nl/service/(...)0Geert%20Wilders.pdfquote:Op woensdag 21 september 2011 18:54 schreef superworm het volgende:
Mijn stelling klopt dus: Wie bedrogen wil worden door een politieke partij moet vooral PVV stemmen. Kom dat zien, kom dat zien. Verkiezingsbeloftes in de uitverkoop.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:54 schreef superworm het volgende:
Ik heb puur om de site zitten grinniken toen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen toendertijd. Kan best wel eens kloppen dat er 200+ punten in stonden.
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:54 schreef superworm het volgende:
Inderdaad 181 moties/wetten/wat ook aangenomen of juist afgekeurd, recht tegen eigen programma in. Lijst met bronnen onderaan.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:56 schreef JoaC het volgende:
[..]
http://www.sp.nl/service/(...)0Geert%20Wilders.pdf
Succes met lezen, ik heb er geen zin in
Dat doet hij dus niet, hij zat heeeeel hard nee te knikken daarnetquote:Op woensdag 21 september 2011 18:57 schreef zaans_boefje het volgende:
![]()
Wat als Rutte nou op de vraag van Emile antwoord zou geven.
De toon van het parlement, of word Geertje beloond en daarom gedoogd?
Ik vind het niet kunnen, Wilders strooit alleen beledigingen onder dekking van ???Ik ben parlemtarier, en mag mijn mening verkondigen?
Tja, dan kan je ook redacteur worden van Libelle, de Story of lekker RTL Boulevard gaan presenteren.
Dit is de Politiek onwaardig
Extremistische partijen moet je niet negeren of uitlachen. Inlezen en weten wat ze precies zeggen is belangrijk. Kun je de hersenloze volgers wat kennis bijbrengen in een eventuele discussie.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:56 schreef superworm het volgende:
[..]
Ik heb puur om de site zitten grinniken toen.
Watte?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:57 schreef zaans_boefje het volgende:
![]()
Wat als Rutte nou op de vraag van Emile antwoord zou geven.
De toon van het parlement, of word Geertje beloond en daarom gedoogd?
Ik vind het niet kunnen, Wilders strooit alleen beledigingen onder dekking van ???Ik ben parlemtarier, en mag mijn mening verkondigen?
Tja, dan kan je ook redacteur worden van Libelle, de Story of lekker RTL Boulevard gaan presenteren.
Dit is de Politiek onwaardig
Lol, dat is best wel veel.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:57 schreef superworm het volgende:
[..]
Inderdaad 181 moties/wetten/wat ook aangenomen of juist afgekeurd, recht tegen eigen programma in. Lijst met bronnen onderaan.
Jammer he?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doet hij dus niet, hij zat heeeeel hard nee te knikken daarnet
Helaasquote:Op woensdag 21 september 2011 18:58 schreef Poppenkastpop het volgende:
PVV-kiezers interesseert het geen flikker of Wilders' verhaal klopt.
"Hei, Ingrid, heppie Wilders gesien? Cohen werd boos jonge. Haha, ik ga weer op hem stemmuh."
Waar staat die lijst dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:57 schreef superworm het volgende:
[..]
Inderdaad 181 moties/wetten/wat ook aangenomen of juist afgekeurd, recht tegen eigen programma in. Lijst met bronnen onderaan.
Dat is het trieste. Die 30 zetels lijken aardig consistentquote:Op woensdag 21 september 2011 18:58 schreef Poppenkastpop het volgende:
"Hei, Ingrid, heppie Wilders gesien? Cohen werd boos jonge. Haha, ik ga weer op hem stemmuh."
Zal niet zo snel op de SP stemmen. Maar hij komt wel authentiek over. Is ook wat waard.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:57 schreef Bigs het volgende:
Ik voel bijna mee met Roemer.. terwijl ik hem normaal niet uit kan staan.
Maar stel je eens voor dat Rutte het wel benoemt... Ben benieuwd wat Calimero Geert dan doet.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat doet hij dus niet, hij zat heeeeel hard nee te knikken daarnet
"ja dat weet ik dan niet, maar hij zegt wel gewoon wat we allemaal denken hoor"quote:Op woensdag 21 september 2011 18:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Extremistische partijen moet je niet negeren of uitlachen. Inlezen en weten wat ze precies zeggen is belangrijk. Kun je de hersenloze volgers wat kennis bijbrengen in een eventuele discussie.
Hier precies het zelfdequote:Op woensdag 21 september 2011 18:57 schreef Bigs het volgende:
Ik voel bijna mee met Roemer.. terwijl ik hem normaal niet uit kan staan.
1 belofte per burkadraagster in Nederland, zo ongeveer...quote:Op woensdag 21 september 2011 18:59 schreef MaGNeT het volgende:
180 beloften ingeleverd voor een boerkaverbod...
Het wordt me nu duidelijk.
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:59 schreef Doodloper het volgende:
[..]
"ja dat weet ik dan niet, maar hij zegt wel gewoon wat we allemaal denken hoor"
Moet gezegd worden, hij heeft alles over voor z'n principes.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
1 belofte per burkadraagster in Nederland, zo ongeveer...
Sap aan het woordquote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef Ryan3 het volgende:
Ik kan helaas niet met een koptelefoon in de huiskamer zitten, dus kan nu niets volgen.
Meer dan 1 waarschijnlijk zelfs. Plus die zakenman betaalt de boetes. Dus eigenlijk heeft-ie nóg niks.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan dat getal dan? 180?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Moet gezegd worden, hij heeft alles over voor z'n principes.
Kwestie van laten zien dat andere partijen een betere optie zijn voor de desbetreffende persoon. Meer kan je helaas niet doen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:59 schreef Doodloper het volgende:
[..]
"ja dat weet ik dan niet, maar hij zegt wel gewoon wat we allemaal denken hoor"
zie http://www.sp.nl/service/(...)0Geert%20Wilders.pdf p 51.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe komen ze aan dat getal dan? 180?
Truequote:Op woensdag 21 september 2011 18:58 schreef Poppenkastpop het volgende:
Echt nietquote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
Die motie van wantrouwen die morgen komt tegen het kabinet zou dankzij de onrespectvolle kleuter Wilders zomaar eens meer dan 75 stemmen kunnen krijgen.
Wie gaat die motie steunen dan?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
Die motie van wantrouwen die morgen komt tegen het kabinet zou dankzij de onrespectvolle kleuter Wilders zomaar eens meer dan 75 stemmen kunnen krijgen.
Geldt niet minder voor bijna alle andere partijen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:58 schreef Poppenkastpop het volgende:
Denk het niet, maar we kunnen hopenquote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom je daarbij, dat er een motie van wantrouwen komt morgen?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
Koppejan & Ferrier. Die keken heel boos toen Pechtold hen ff benoemdequote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie gaat die motie steunen dan?
PVV steunt die sowieso niet, en CDA en VVD lijken me ook niet echt steuners voor een dergelijke motie?quote:Op woensdag 21 september 2011 19:01 schreef remlof het volgende:
Wensdenken, ben ik bang.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Koppejan & Ferrier. Die keken heel boos toen Pechtold hen ff benoemde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |