Het ging om een generaal pardon. Pardon is voor dingen die eigenlijk niet mogen. Migranten zijn niet per definitie illegaal. Dus het ging echt alleen over de illegalen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Alles in mijn herinnering, maar sowieso alles wat 5+ jaar al in NL was. Ivm de onmenselijkheid van iemand zo lang in onzekerheid laten.
Wilders heeft precies laten zien wat voor kleuter hij is. Laatste 15 minuten van Pechtold vond ik sterk. Verder niets mee kunnen krijgen vandaagquote:Op woensdag 21 september 2011 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
Helaas geen tijd gehad vandaag, net thuis ook.
Hoe staat het er voor?
Waarom voelt het altijd zo gemaakt (en ook een beetje belachelijk) als linkse rakkers als jij het woord 'geleuter' in de mond nemen?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:50 schreef KoosVogels het volgende:
Goed bezig, Geert. Al je tijd verspild met geleuter over immigratie en minaretten.
Geen idee, vertel.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Waarom voelt het altijd zo gemaakt (en ook een beetje belachelijk) als linkse rakkers als jij het woord 'geleuter' in de mond nemen?
Jaquote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Poppenkastpop het volgende:
Het erge is dat er mensen in NL wonen die dit allemaal geloven.
Gelde zeker ook voor de mensen die 5+ jaar al op een beslissing wachtte. Zoals al gezegd, in mijn herinnering ook voor de overige migranten. Maar dat kan ik vaudt hebben.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:50 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het ging om een generaal pardon. Pardon is voor dingen die eigenlijk niet mogen. Migranten zijn niet per definitie illegaal. Dus het ging echt alleen over de illegalen.
Ja, had al het één en ander gelezen over Wilders net.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wilders heeft precies laten zien wat voor kleuter hij is. Laatste 15 minuten van Pechtold vond ik sterk. Verder niets mee kunnen krijgen vandaag
Ja, zo'n 1,5 miljoen Nederlanders.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Poppenkastpop het volgende:
Ja, want asielzoekerscentra in gebieden waar men links stemt is geen geleuterquote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Waarom voelt het altijd zo gemaakt (en ook een beetje belachelijk) als linkse rakkers als jij het woord 'geleuter' in de mond nemen?
Jij vond het géén geleuter ?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Wilders is al jaren aan het benoemen.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Gemaakt? Het is toch geleuter. Zeker wanneer je het iedere keer weer herhaalt, en het iedere keer weer onzin is en door iedereen ook zo gezien wordt. Het is een ideaal voorbeeld ter uitleg van de definitie van de term 'geleuter'.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Louis22 het volgende:
[..]
Islamofobie. Ik ben ook tegen de Islam, maar zou nooit op de PVV stemmenquote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ja, zo'n 1,5 miljoen Nederlanders.
Die geloven hier niet in, die geloven in het gebash op de zittende regering, die kijken niet naar de beschouwingen en lezen ook geen verkiezingsprogramma.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef Poppenkastpop het volgende:
http://debatgemist.tweedekamer.nl/quote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef Bigs het volgende:
Ik zou graag het hele betoog van Pechtold zien, op de NOS site staat nu het begin maar na de compilmenten over de analyse van de miljonennota kapt het af.
Zometeen Jolande Sap, toch?
quote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef Kenju het volgende:
[..]
Gemaakt? Het is toch geleuter. Zeker wanneer je het iedere keer weer herhaalt, en het iedere keer weer onzin is en door iedereen ook zo gezien wordt. Het is een ideaal voorbeeld ter uitleg van de definitie van de term 'geleuter'.
Klopt, je hebt gelijk van die 5 jaar (zei je eerder ook al). Maar migranten zijn natuurlijk ook mensen die uit de voormalige kolonies komen, en mensen die om zakelijke redenen hier zijn gekomen. Die hebben al een nationaliteit, of zijn helemaal niet uit op die nationaliteit.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gelde zeker ook voor de mensen die 5+ jaar al op een beslissing wachtte. Zoals al gezegd, in mijn herinnering ook voor de overige migranten. Maar dat kan ik vaudt hebben.
Helemaal waar.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:52 schreef Kenju het volgende:
Gemaakt? Het is toch geleuter. Zeker wanneer je het iedere keer weer herhaalt, en het iedere keer weer onzin is en door iedereen ook zo gezien wordt. Het is een ideaal voorbeeld ter uitleg van de definitie van de term 'geleuter'.
Ja, echt jammer dat die held weg is.quote:Op woensdag 21 september 2011 18:53 schreef RvLaak het volgende:
Roemer
Doet wat Bas van der Vlies voorheen altijd deed
Hm, juist. Een rechts woord?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:53 schreef Louis22 het volgende:
Het klinkt als een heel trieste poging stoer te doen. Het is een rechts woord, laat het aan de rechtsen.
A, spraakverwarring. Met "legaliseren" bedoel ik permanente verblijfsvergunning (op welke manier dan ook). Dus niet nationaliteitquote:Op woensdag 21 september 2011 18:53 schreef Kenju het volgende:
[..]
Klopt, je hebt gelijk van die 5 jaar (zei je eerder ook al). Maar migranten zijn natuurlijk ook mensen die uit de voormalige kolonies komen, en mensen die om zakelijke redenen hier zijn gekomen. Die hebben al een nationaliteit, of zijn helemaal niet uit op die nationaliteit.
Hun verkiezingsprogramma was erg langquote:Op woensdag 21 september 2011 18:54 schreef superworm het volgende:
200 verkiezingsbeloftes gebroken door PVV?!?
Idd, maar v/d Staaij pakt het goed op (in de debatten die ik tot nu toe heb kunnen meekrijgen)quote:Op woensdag 21 september 2011 18:54 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ja, echt jammer dat die held weg is.
Ik dacht ook al, zoveel punten waren het toch niet eens?quote:Op woensdag 21 september 2011 18:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hun verkiezingsprogramma was erg lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |