?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:03 schreef Dimens het volgende:
Even serieus, even weer sociaal geweest.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er werd de vergelijking getrokken tussen de Randstad en de stad waar jij vandaan komt.
Dus dan gaat het om de combinatie ervan, niet de steden apartokok, ik heb in santiago gewoont = 5,5 miljoen inwonersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, een internet ding![]()
Daarom zeg ik ook volgens testje en niet 'ik heb iq van [...]'
IK WIN MUHAHAHAOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
spannond!quote:
IK OOK GROENE TEHEEquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:04 schreef Boterbartje het volgende:
Zo genoeg gezeur ik ga thee drinken
Ik wil verhalen horen, hoe is het daar buiten?quote:
Daar was je toch niet geboren?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
okok, ik heb in santiago gewoont = 5,5 miljoen inwoners
IK WIN MUHAHAHA
quote:De Randstad telt afhankelijk van de begrenzing, tussen de 6,6[6] en 7,6 miljoen inwoners
Inderdaad.quote:
Zo eng was het nog niet eens, er lopen daar echt vrouwen rond.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:05 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik wil verhalen horen, hoe is het daar buiten?
volgensmij is dimens gewoon hard gaan chickies hosselenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Inderdaad.
[..]
Zo eng was het nog niet eens, er lopen daar echt vrouwen rond.
Daar doe ik niet aan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:06 schreef Dalando het volgende:
[..]
volgensmij is dimens gewoon hard gaan chickies hosselen
bij de appie bedoel je?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan.
Al wil ik binnenkort wel AH chick proberen te hosselen.
Doen, gewoon sjansen bij de kassa dit datquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan.
Vraag of zij ook in de aanbieding is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan.
Werkt dat?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Vraag of zij ook in de aanbieding is.
Gegarandeerd aandacht.
mooie tiet'n?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, daar werkt een meisje achter de kassa.
Ze heeft mooie ogen een een mooie glimlach.
Nee, dan zou het een hoer zijn die in de aanbieding zou zijn, met een stinkkut dus en zo wil je nooit genoemd worden als meisje, of wel merel?quote:
Eerlijk gezegd is dat niet iets waar ik naar kijk.quote:
Ik vond het al vreemd, zoiets kan gewoon niet werken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je krijgt waarschijnlijk een klap
bonuskaart inleveren enzulksquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:11 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je krijgt waarschijnlijk een klap
ok ok ik hou wel op, zo kunnen we wel eeuwig doorgaan.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daar was je toch niet geboren?
oh en
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:13 schreef Patje1987 het volgende:
Je moet naar de action gaan en vragen of de meisjes zin hebben in action. Beste hosseltruc ooit.
Je moet naar de action gaan en vragen of de meisjes zin hebben in action. Beste hosseltruc ooit.
Het was wel grappig geweestquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd, zoiets kan gewoon niet werken.
Geef nou maar toe dat ik gelijk hebquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ok ok ik hou wel op, zo kunnen we wel eeuwig doorgaan.
Ik ben geboren in Las Condes, deelgemeente van Santiago; zie het maar als amsterdam centrum of amsterdam zuid of amsterdam oost. Hoort wel bij santiago.
Las condes heeft zelf 250.000 menschen, Santiago 5,5 miljoen. ik vind het allemaal best zo ok?![]()
kusjens enzo
Daar was ik vandaag nog, maar die meisjes (vrouwen van ±40) hoef ik niet te doen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:13 schreef Patje1987 het volgende:
EPISCH PLANquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:14 schreef Dimens het volgende:
Flips zei dat ik met papier geld de volgende keer moet betalen en daar dan ook een briefje met mijn naam en nummer bij moet geven.
Ik denk dat ik dat zal proberen.
ik heb gentle green, super lekker! is chinese groene thee met een palet van bloesem, heerlijk zachte theequote:Op dinsdag 20 september 2011 23:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
IK OOK GROENE TEHEE
dit x met wat muntbladeren erin
Ik geef je gelijk want;quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het was wel grappig geweest
[..]
Geef nou maar toe dat ik gelijk heb
Wanderquote:
Maar niet dat jullie nu al zeggen dat het niet gaat werken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee heb je ja kun je krijgen.
Dudeeeee dat is echt slecht.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar niet dat jullie nu al zeggen dat het niet gaat werken.
Zoals vragen of het meisje in kwestie in de aanbieding is.
jammer ditquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Zo, Ome Hork gaat zijn slaap maar weer eens inhalen, morgen rond 06:00 meer.![]()
Groetjens aan Patje, Dimens, Spaghetti en de rest. Oh, en kusjes thuis natuurlijk
Kusjes zijn gegeven.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Zo, Ome Hork gaat zijn slaap maar weer eens inhalen, morgen rond 06:00 meer.![]()
Groetjens aan Patje, Dimens, Spaghetti, Intronic en de rest. Oh, en kusjes thuis natuurlijk
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Groetjens aan Patje, Dimens, Spaghetti, Intronic, MK en de rest. Oh, en kusjes thuis natuurlijk
Dit wordt de eerste keer dat ik een onbekend meisje ga hosselen, echt iets gewend ben ik dus niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dudeeeee dat is echt slecht.
Briefje enzo is gewoon normaal, zou je ook met bijv. uitgaan doen toch.
Ik hoef niet te hosselen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit wordt de eerste keer dat ik een onbekend meisje ga hosselen, echt iets gewend ben ik dus niet.
Trusten manquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Groetjens aan Patje, Dimens, Spaghetti, Intronic, MK en de rest. Oh, en kusjes thuis natuurlijk
Gelijk geven omdat uiterlijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk want;
A) ik heb geen zin aan gezeur, is er al genoeg van
B) je bent blijkbaar knap meisje
C) ik vind het niet maar ok
Ik vond m wel leuk bedachtquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar niet dat jullie nu al zeggen dat het niet gaat werken.
Zoals vragen of het meisje in kwestie in de aanbieding is.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Duik je bed in, zeg dat je gaat slapen en pak je blackberry.quote:
Sorry hoor!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gelijk geven omdat uiterlijk
[..]
Ik vond m wel leuk bedacht
[..]
Slaap lekker.
Groentjes!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Haha zo spannend.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit wordt de eerste keer dat ik een onbekend meisje ga hosselen, echt iets gewend ben ik dus niet.
het is Groetjens niet groentjes, dommerikkertquote:
Nais, ik geef je wel morele steun, vanaf afstand. Wanneer ga je haar hosselen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik maar eens zelf een keer hosselen.
Groentjes!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
het is Groetjens niet groentjes, dommerikkert
[..]
Nais, ik geef je wel morele steun, vanaf afstand. Wanneer ga je haar hosselen?
Ja, elke keer dat ik nu naar de Albert Heijn ga klopt mijn hart.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha zo spannend.Succes. Lukt je wel.
Wanneer de tijd rijp is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
het is Groetjens niet groentjes, dommerikkert
[..]
Nais, ik geef je wel morele steun, vanaf afstand. Wanneer ga je haar hosselen?
Neequote:Op dinsdag 20 september 2011 23:21 schreef Dalando het volgende:
Heeft MK eigenlijk een vriendje? (buiten FOK! Dan wel he...) Nee toch?
Haha wat leukquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, elke keer dat ik nu naar de Albert Heijn ga klopt mijn hart.![]()
[..]
Wanneer de tijd rijp is.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:22 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, elke keer dat ik nu naar de Albert Heijn ga klopt mijn hart.![]()
[..]
Wanneer de tijd rijp is.
Van mij is nu op!quote:
Hoe oud ben je Dimens, en Marokip?quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoe oud ben je Dimens, en Marokip?
matchmaker Dalando tot uw service
Ik ga nog niet slapenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Houdoe! Morgen maar weer zombies dan.
Ik heb nog steeds spijt dat ik een paar jaar geleden een meisje heb laten lopen waar ik mee in de trein zat, nu zal ik waarschijnlijk nooit meer de kans krijgen haar te zien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha wat leuk![]()
Ja dan is het zonde om daar niets mee te doen
En dit dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Vriendjes via FOK! kennen.
Ik zat gister ook bij zo'n leuke jongen in de treinquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds spijt dat ik een paar jaar geleden een meisje heb laten lopen waar ik mee in de trein zat, nu zal ik waarschijnlijk nooit meer de kans krijgen haar te zien.
Nu is dat bij haar anders, toch wil ik niet dat het nog een keer gebeurd dat ik spijt krijg het niet te hebben gedaan.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:24 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hoe oud ben je Dimens, en Marokip?
matchmaker Dalando tot uw service
Wacht maar, over een tijdje krijg je spijt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zat gister ook bij zo'n leuke jongen in de trein
Eventjes mee gepraat, maar verder geen actie ondernomen.
Was jij dat?!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik zat gister ook bij zo'n leuke jongen in de trein
Eventjes mee gepraat, maar verder geen actie ondernomen.
Ach ja, ik heb nog 2 andere potentiële kandidaten, dus komt vast wel goedquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:27 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wacht maar, over een tijdje krijg je spijt.
Ja, welke trein was het ook alweer en hoe laat?quote:
Zeg je dat nou iedere avont?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:27 schreef coban het volgende:
gatveeerdamme wat een vieze kutfilmmmmmm
Ja dat is zo vaak.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds spijt dat ik een paar jaar geleden een meisje heb laten lopen waar ik mee in de trein zat, nu zal ik waarschijnlijk nooit meer de kans krijgen haar te zien.
Nu is dat bij haar anders, toch wil ik niet dat het nog een keer gebeurd dat ik spijt krijg het niet te hebben gedaan.
alsof dat alles waar isquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dit dan?
[ afbeelding ]
boe's "wie neukt(e) met wie-lijst" deel 25
Omdat ze met uitgaan door iedereen worden lastig gevallen, als je ze in het dagelijks leven lastig valt is het veel confronterender.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
Nu we bezig zijn, ik heb vandaag ook een leuke dame in de bus laten lopen. Ze was supermooi met donker krullend haar, dikke billen en vans aan...![]()
Waarom durf ik alleen met uitgaan leuke meiden aan te spreken? Nooit in de bus of trein...
Ragboer valt op dikke billen, een liedje voor jou:quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:28 schreef Ragboer het volgende:
Nu we bezig zijn, ik heb vandaag ook een leuke dame in de bus laten lopen. Ze was supermooi met donker krullend haar, dikke billen en vans aan...![]()
Waarom durf ik alleen met uitgaan leuke meiden aan te spreken? Nooit in de bus of trein...
En nu?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:29 schreef Ragboer het volgende:
Hier in de Appie werkt achter de kassa ook een leuke krullenbol, ze heet alleen Jihad.
Ja, maar het meisje waar ik toen mee in de trein zat is het meisje wat ik altijd beschrijf als het perfecte meisje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb nog 2 andere potentiële kandidaten, dus komt vast wel goed![]()
[..]
Ja, welke trein was het ook alweer en hoe laat?
Haha, ik moet je echt een keer tegenkomen in de beurs.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Omdat ze met uitgaan door iedereen worden lastig gevallen, als je ze in het dagelijks leven lastig valt is het veel confronterender.
En je hebt geen alcohol op.
Komt omdat je haar hebt verheerlijkt in je hoofd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, maar het meisje waar ik toen mee in de trein zat is het meisje wat ik altijd beschrijf als het perfecte meisje.
Tuurlijk was ik dat niet! Met OV gaanquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb nog 2 andere potentiële kandidaten, dus komt vast wel goed![]()
[..]
Ja, welke trein was het ook alweer en hoe laat?
Ik heb dat niet zo vaak, ik kan ook totaal niet hosselen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja dat is zo vaak.
Wanneer ga je doen? Kan niet wachten op verslag.
Niks.quote:
Nee, moet zondag werkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Haha, ik moet je echt een keer tegenkomen in de beurs.Ga je zaterdag weer? We lopen elkaar constant mis. Als ik ga ben jij er niet en als jij gaat ben ik er niet.
Whoopwhoopquote:
Jij bent zo'n usert die zelfs in UDOWU uitgekotst mag worden.quote:
Ging er ook niet van uitquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tuurlijk was ik dat niet! Met OV gaan
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jij bent zo'n usert die zelfs in UDOWU uitgekotst mag worden.
Woow als je dat zelfs voor elkaar krijgt denk ik dat ik beter is een nieuwe account kan gaan aanmaken!quote:
Of gewoon wegblijven.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:33 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Woow als je dat zelfs voor elkaar krijgt denk ik dat ik beter is een nieuwe account kan gaan aanmaken!
Nee maar ik bedoel van dat je spijt hebt dat je iets niet deed.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb dat niet zo vaak, ik kan ook totaal niet hosselen.
Nee gister was ik op m'n stalen ros want het was maar een klein stukje en lekker zonnig in de ochtend; Dikke trui aan, muziek op en zonnebril op.. heerlijk in de frisse luchtquote:
Maar dan gedraag ik me normaal en niemand die het zal merken, en dan wordt ik een geliefde user!quote:
ditquote:
Ik had de trein van 21.11quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee gister was ik op m'n stalen ros want het was maar een klein stukje en lekker zonnig in de ochtend; Dikke trui aan, muziek op en zonnebril op.. heerlijk in de frisse lucht![]()
Totdat ik bij kruispunt van A1 en ikea kwam, dikke stank door al die auto's
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:34 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Maar dan gedraag ik me normaal en niemand die het zal merken, en dan wordt ik een geliefde user!
Jij blijft jijquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:34 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Maar dan gedraag ik me normaal en niemand die het zal merken, en dan wordt ik een geliefde user!
oei dat is best wel laat! Toen was ik thuis aan het FOK!ken denk ik?quote:
Heet ze toevallig Romana?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:35 schreef BoleroPower het volgende:
iedereen heeft een leuke kant! En ja ik heb een vriendin
Hoeveel betaal je haar?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:35 schreef BoleroPower het volgende:
iedereen heeft een leuke kant! En ja ik heb een vriendin
Ik kwam terug van werk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oei dat is best wel laat! Toen was ik thuis aan het FOK!ken denk ik?
Alsnog. Vriendinnetjes hebben geven geen status. Baas zijn wel.quote:
leucke film hurrquote:
Baas zijn op een forum, echt iets om trots op te zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Alsnog. Vriendinnetjes hebben geven geen status. Baas zijn wel.
een beetje vies kan ook wel op z'n tijd.quote:
Ja man. Autist zijn is baas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:37 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Baas zijn op een forum, echt iets om trots op te zijn
Maar ik word minder gelukkig als ik jou zie posten hier. Stukken minder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:39 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ach als jij er zelf gelukkig mee bent moet je het doen toch
Ah dat is niet zo best mijn tip aan jou is dan : BLIJF WEG!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar ik word minder gelukkig als ik jou zie posten hier. Stukken minder.
Voetbal gekeken, nu in bed muziek luisteren en naar de foks kijken. Jij?quote:
Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je haar?
[..]
Ik kwam terug van werk.
Gegeten, Thee gedronken en folders gelezen, beetje fokken en muziek luisteren. toen trainen. nu weer fok en muziek en beetje banen zoeken. Zeurende ouders en alles bleghquote:
Ze had donker tot bijna zwart krullend haar tot net iets onder haar schouders. Op haar hoofd zo'n Frans hoedje, rood van kleur was die. Blauwe ogen had ze met een wat bleke huid, wel rode wangetjes vanwege het koude weer. Ze had ook wel van die ronde wangetjes, niet zo'n lang gezicht. Een wipneusje wat perfect bij haar wangetjes en twinkelende oogjes pasten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Komt omdat je haar hebt verheerlijkt in je hoofd.
Maar hoe zag ze eruit dan?
Of jij kan gewoon weggaan, ik kan teminste hier lol hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:40 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ah dat is niet zo best mijn tip aan jou is dan : BLIJF WEG!
Dat heb ik weinig eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel van dat je spijt hebt dat je iets niet deed.
Tja ik vind het gewoon leuk om jullie te irriteren met mijn baggerpost'squote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Of jij kan gewoon weggaan, ik kan teminste hier lol hebben.
Klinkt... Niet verkeerd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze had donker tot bijna zwart krullend haar tot net iets onder haar schouders. Op haar hoofd zo'n Frans hoedje, rood van kleur was die. Blauwe ogen had ze met een wat bleke huid, wel rode wangetjes vanwege het koude weer. Ze had ook wel van die ronde wangetjes, niet zo'n lang gezicht. Een wipneusje wat perfect bij haar wangetjes en twinkelende oogjes pasten.![]()
Daarnaast was ze niet heel groot, zo'n m1,50. Ze had ook een rode jas aan, zo'n vilte jas met van die grote knopen.
Ze had wel een goede kont, zo'n lekkere dikke met benen die van dik boven naar dun onder gingen. Toen ik haar zag, was ik opslag verliefd.![]()
Het was in de trein van Zoetermeer naar Den Haag centraal, eenmaal aangekomen in Den Haag liep ze naar de trein richting Amsterdam. Vanaf daar heb ik haar nooit meer gezien en sindsdien heb ik wel een beetje spijt nooit iets gedaan te hebben.![]()
Dimens heeft gevoelens.
Awh, wat schattigquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze had donker tot bijna zwart krullend haar tot net iets onder haar schouders. Op haar hoofd zo'n Frans hoedje, rood van kleur was die. Blauwe ogen had ze met een wat bleke huid, wel rode wangetjes vanwege het koude weer. Ze had ook wel van die ronde wangetjes, niet zo'n lang gezicht. Een wipneusje wat perfect bij haar wangetjes en twinkelende oogjes pasten.![]()
Daarnaast was ze niet heel groot, zo'n m1,50. Ze had ook een rode jas aan, zo'n vilte jas met van die grote knopen.
Ze had wel een goede kont, zo'n lekkere dikke met benen die van dik boven naar dun onder gingen. Toen ik haar zag, was ik opslag verliefd.![]()
Het was in de trein van Zoetermeer naar Den Haag centraal, eenmaal aangekomen in Den Haag liep ze naar de trein richting Amsterdam. Vanaf daar heb ik haar nooit meer gezien en sindsdien heb ik wel een beetje spijt nooit iets gedaan te hebben.![]()
Dimens heeft gevoelens.
Baas!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dimens heeft gevoelens.
Als je dat leuk vind, dan moet je echt wel geen hobbies hebben. Maar tja, je doet maar wat je niet laten kan, ik ga lol hebben. Veel plezier.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:43 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Tja ik vind het gewoon leuk om jullie te irriteren met mijn baggerpost's
hihi sukkel, waarom deed je nou niets?!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dimens heeft gevoelens.
Dit is mijn hobby's en ooit kom ik nog in het programma "Help mijn man heeft een hobby" omdat ik te veel bagger op FOK!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je dat leuk vind, dan moet je echt wel geen hobbies hebben. Maar tja, je doet maar wat je niet laten kan, ik ga lol hebben. Veel plezier.
Is callcenter leuk? misschien kan ik dat wel doen, ik zoek echt vet dringend werkquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gewerkt enzo.
[..]
Callcenter en schoenenwinkel
Omdat ik het niet deed, daar heb ik nu spijt van.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hihi sukkel, waarom deed je nou niets?!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Dimens is een mens wat een sukkel
Zeker niet, sinds dat moment val ik op vrouwen die er zo uit zien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Klinkt... Niet verkeerd.[ afbeelding ]
Schattigquote:
quote:
achja, trek het je niet aan.. misschien was dat wel je droomvrouw die perfect voor je was en volgens het 'lot' in die trein stapte. Maarja wat maakt het uit, single is ook leuk hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat ik het niet deed, daar heb ik nu spijt van.
Nee het is dodelijk saai.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is callcenter leuk? misschien kan ik dat wel doen, ik zoek echt vet dringend werk
Ik ben een stuk langer, ben ik daarmee niet schattig en lief?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef Dalando het volgende:
1.50 is trouwens best klein. Maar kleine meisjes zijn schattig. En schattige meisjes zijn lieve meisjes.
Eens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef BoleroPower het volgende:
Niet alle schattige meisjes zijn per definitie lief!
Het is 4,5 jaar geleden toen ik nog jong was. Zij zal iets van 14 zijn geweest.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef Dalando het volgende:
1.50 is trouwens best klein. Maar kleine meisjes zijn schattig. En schattige meisjes zijn lieve meisjes.
Jawel, je hoeft niet klein te zijn om schattig te zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee het is dodelijk saai.
[..]
Ik ben een stuk langer, ben ik daarmee niet schattig en lief?
Toen ik 14 was was ik 1.67 ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is 4,5 jaar geleden toen ik nog jong was. Zij zal iets van 14 zijn geweest.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Dimens is een mens wat een sukkel
Schattig jochie danquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef Hooidraad het volgende:
Vinden jullie mij een schattig meisje?
Ik heb nog nooit pic van jou gezien, weet niet of jij schattig en lief bent?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee het is dodelijk saai.
[..]
Ik ben een stuk langer, ben ik daarmee niet schattig en lief?
Maar dat meisje zal niets worden, die moet ik vergeten. Het meisje nu is ook schattig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
Dimensje heeft een leuk meisje gezieeeeen oehoehoehoeee
Die achter de kassa?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dat meisje zal niets worden, die moet ik vergeten. Het meisje nu is ook schattig.
Ah okequote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jawel, je hoeft niet klein te zijn om schattig te zijn.
Nee, maar Dalando welquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pic van jou gezien, weet niet of jij schattig en lief bent?
Ok dacht ik al, daarom wees ik dat in eerste instantie ook af. blehg waarom vind ik nou niet gewoon een leuke baaaaan?
Hoe oud ben je, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:50 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb 2 keer een meisje gehad dat knap, lief en schattig was maar toen ik haar beter leerde kennen gewoon helemaal niet zo was, geef nu beetje de moed op ondertussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Wordt Gayquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:50 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb 2 keer een meisje gehad dat knap, lief en schattig was maar toen ik haar beter leerde kennen gewoon helemaal niet zo was, geef nu beetje de moed op ondertussen
18quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:52 schreef Dimens het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Ikzelf ben 19.
Ik ken ook een meisje met een schattige stem en een schattig gezichtjequote:Op dinsdag 20 september 2011 23:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, ze ziet er schattig uit en heeft een heel lief stemmetje.
21quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:52 schreef Dimens het volgende:
Ikzelf ben 19.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:51 schreef Ragboer het volgende:
Ik hossel die chimeids op HC.Ook daar ben ik je nog nooit tegen gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
19quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:52 schreef Dimens het volgende:
Ikzelf ben 19.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ga gewoon weg, kutuserquote:
19quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:52 schreef Dimens het volgende:
Ikzelf ben 19.
22quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:52 schreef Dimens het volgende:
Ikzelf ben 19.
Naar buiten?!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar Dalando wel![]()
Er zijn echt zat dingen te vinden hoor, gewoon een dagje door de stad heen lopen
166quote:
Dan haal je het nu uit je tasquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Kutkutkutkut net mijn moeder toestemming gegeven om morgenochtend iets uit mijn tas te pakken, waar ook nog een pakje sigaretten in zit. En ze weet nog niet dat ik rook
Haal het er nu uit?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Kutkutkutkut net mijn moeder toestemming gegeven om morgenochtend iets uit mijn tas te pakken, waar ook nog een pakje sigaretten in zit. En ze weet nog niet dat ik rook
Zeg van vriendin waarvan de ouders niet weten dat ze rookt, jij wou het wel bij je houdenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Haal je peuken dan uit je tas nu.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Wtf jij rookt al kei langquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Bij mijn callcenter kan je niet zoveel uren per week maken, max 32 à 6.18 per uur.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Naar buiten?!![]()
Nee maar ik wil gewoon vet veel uren maken.. wat mij betreft wel 60/70 per week
En geen productie werk.. ik ga niet geestdodend 40 u per week dingen in elkaar schroeven of dozen vouwen, geestdodende dingen had ik school voor
biossss en wacht op treiinnquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voetbal gekeken, nu in bed muziek luisteren en naar de foks kijken. Jij?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Mensen schatten mij op de cam altijd jonger in dan in het echt. Maar dan lijk ik ook nog jonger dan 22.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
Mensen die mij niet kennen of niet weten hoe ik eruit zie, schatten mij vaak ouder. Wanneer mensen mij zien baseren ze mijn leeftijd op mijn uiterlijk en komt er vaak een 16 of 17 uit.
Dat had ik ook serieus, toen ik je zag dacht ik dat je jonger was. Maar dat hebben mensen bij mij ook.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
Mensen die mij niet kennen of niet weten hoe ik eruit zie, schatten mij vaak ouder. Wanneer mensen mij zien baseren ze mijn leeftijd op mijn uiterlijk en komt er vaak een 16 of 17 uit.
Ik vond je wel op 19 jaar lijken hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Iedereen denkt bij mij altijd dat ik 21 ofso ben
Jij ziet er inderdaad ook jonger uit dan je bent.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mensen schatten mij op de cam altijd jonger in dan in het echt. Maar dan lijk ik ook nog jonger dan 22.
Dat bedoel ik dus, ik lijk totaal geen 19 jaar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat had ik ook serieus, toen ik je zag dacht ik dat je jonger was. Maar dat hebben mensen bij mij ook.
Ok dat kanquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vond je wel op 19 jaar lijken hoor.
17quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, ik lijk totaal geen 19 jaar.![]()
Hoe oud had jij mij geschat?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
Mij ook zoiets vaakquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Iedereen denkt bij mij altijd dat ik 21 ofso ben
goeie optiequote:Op dinsdag 20 september 2011 23:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zeg van vriendin waarvan de ouders niet weten dat ze rookt, jij wou het wel bij je houden
Dan moet ik naar beneden, en ik ben serieus bang in het donkerquote:
Ja zo enorm goed in verbergen ben ik dusquote:
Mwa als ik behoefte hebquote:
1.79quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:59 schreef Boterbartje het volgende:
Oja doen we nu zo van hoe lang iedereen is? :d
190
quote:
Als ik naar je postgedrag kijk denk ik dat jij 12 bent en 1.23 ofzo.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:01 schreef Boterbartje het volgende:
Trouwens volgens mij paspoort 1.89 maar ben 1.90, gewoon helemaal 1 dikke centimeter!
Stel dat ze dit nameten op het vliegveld, dan denken ze dat mijn paspoort nep is!!!
Serieus? Ik dacht dat je wat kleiner was...quote:
Nee ik was vroeger wel echt kleinquote:Op woensdag 21 september 2011 00:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat je wat kleiner was...
Nou ik ben 1.90 en 18 jaar en 8,5 maand oudquote:Op woensdag 21 september 2011 00:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik naar je postgedrag kijk denk ik dat jij 12 bent en 1.23 ofzo.
Hehe Dit dus!quote:Op woensdag 21 september 2011 00:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik naar je postgedrag kijk denk ik dat jij 12 bent en 1.23 ofzo.
Op mijn ID-kaart staat dat ik nog iets van 1.66 ben.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:01 schreef Boterbartje het volgende:
Trouwens volgens mij paspoort 1.89 maar ben 1.90, gewoon helemaal 1 dikke centimeter!
Stel dat ze dit nameten op het vliegveld, dan denken ze dat mijn paspoort nep is!!!
en nu mag je nieuwe want hij is GRATISSSquote:Op woensdag 21 september 2011 00:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Op mijn ID-kaart staat ik nog iets van 1.66 ben.Dat ding is alleen al 2 jaar verlopen en dus 7 jaar oud.
Geen behoefte aan, heb altijd rijbewijs bij me.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
en nu mag je nieuwe want hij is GRATISSS
Daar ben ik zo blij omquote:Op woensdag 21 september 2011 00:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
en nu mag je nieuwe want hij is GRATISSS
jep, moet je er maar goed op letten!quote:Op woensdag 21 september 2011 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik zo blij omwant als je ID gestolen was kon je en omdat je hem kwijt bent betalen en omdat je een nieuwe moet betalen. Zo achterlijk.
quote:Op woensdag 21 september 2011 00:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jep, moet je er maar goed op letten!
Ja ok ik ook maar dat is officieel gezien alleen in Nederland geldig als identificerende prutquote:Op woensdag 21 september 2011 00:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, heb altijd rijbewijs bij me.
Nee ik bedoel 1x gestolen kan maar 1e keer hoef je ook geen boete te betalen, pas bij 3e keer dacht ikquote:
Je bent onderweg?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:05 schreef coban het volgende:
dronken mensen op station. Waarom ook niet.
quote:Op woensdag 21 september 2011 00:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik verkas naar de Nachtbagger.
Nou dan ben ik een oor aangenaaid door mijn gemeente.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel 1x gestolen kan maar 1e keer hoef je ook geen boete te betalen, pas bij 3e keer dacht ik
Nee duurderquote:Op woensdag 21 september 2011 00:10 schreef 92Merel het volgende:
Mijne 26 september, dus even snel een nieuwe
Paspoorten zijn niet goedkoper geworden he ?
Wat wat? Geld terug vragen?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijne verloopt op 24 november 2015
Kan mijn geld trouwens terugvragen want ik had hem eind vorig jaar aangevraagd
ID is al lang verlopen, rijbewijs weet ik niet maar ik heb nog wel zoeen grote kaart. Toen ik me hiermee ging legitimeren in USA zeiden ze: WTF is dat, waarom laat je me een krant zienquote:Op woensdag 21 september 2011 00:12 schreef Ragboer het volgende:
ID-kaart verloopt 13 januari 2010
Rijbewijs verloopt 13 oktober 2018
Paspoort heb ik volgens mij in mei nog 52 euro ofzo voor betaald, afzetterijquote:Op woensdag 21 september 2011 00:10 schreef 92Merel het volgende:
Mijne 26 september, dus even snel een nieuwe
Paspoorten zijn niet goedkoper geworden he ?
Truste Merel.quote:
quote:Het moeilijke van het woord twaalf is de zogenaamde Svarahbakti-vocaal. Dit is de klinker die je wel hoort maar niet schrijft in het woord twaalf tussen de l en de f. Hetzelfde is aan de hand bij bv. kerk of melk.
Door deze Svarahbakti-vocaal is het opeens veel moeilijker om te rijmen dan bijvoorbeeld elf (waar je deze klinker niet hoort). Op elf rijmt bijvoorbeeld elf.
Volgens mij is er inderdaad geen gangbaar dagelijks woord dat rijmt op twaalf.
quote:Een *zwaalf* is een soort zwaluw. Volgens sommigen bestaat er ook een voornaamwoord *Aalf*, maar beide woorden staan niet in de Dikke Van Dale.
In de dikke Valdaele van 1961 ( achtste druk) schijnt het woord ‘zwaalf’ echter wel te hebben gestaan.
slaap lekker. Ik ben ook kapot moequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |