Dit wordt de eerste keer dat ik een onbekend meisje ga hosselen, echt iets gewend ben ik dus niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dudeeeee dat is echt slecht.
Briefje enzo is gewoon normaal, zou je ook met bijv. uitgaan doen toch.
Ik hoef niet te hosselen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit wordt de eerste keer dat ik een onbekend meisje ga hosselen, echt iets gewend ben ik dus niet.
Trusten manquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Zo, Ome Hork gaat zijn slaap maar weer eens inhalen, morgen rond 06:00 meer.![]()
Groetjens aan Patje, Dimens, Spaghetti, Intronic, MK en de rest. Oh, en kusjes thuis natuurlijk
Gelijk geven omdat uiterlijkquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk want;
A) ik heb geen zin aan gezeur, is er al genoeg van
B) je bent blijkbaar knap meisje
C) ik vind het niet maar ok
Ik vond m wel leuk bedachtquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar niet dat jullie nu al zeggen dat het niet gaat werken.
Zoals vragen of het meisje in kwestie in de aanbieding is.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Zo, Ome Hork gaat zijn slaap maar weer eens inhalen, morgen rond 06:00 meer.![]()
Groetjens aan Patje, Dimens, Spaghetti, Intronic, MK en de rest. Oh, en kusjes thuis natuurlijk
Duik je bed in, zeg dat je gaat slapen en pak je blackberry.quote:
Sorry hoor!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gelijk geven omdat uiterlijk
[..]
Ik vond m wel leuk bedacht
[..]
Slaap lekker.
Groentjes!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:17 schreef LompeHork het volgende:
Haha zo spannend.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit wordt de eerste keer dat ik een onbekend meisje ga hosselen, echt iets gewend ben ik dus niet.
het is Groetjens niet groentjes, dommerikkertquote:
Nais, ik geef je wel morele steun, vanaf afstand. Wanneer ga je haar hosselen?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik maar eens zelf een keer hosselen.
Groentjes!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
het is Groetjens niet groentjes, dommerikkert
[..]
Nais, ik geef je wel morele steun, vanaf afstand. Wanneer ga je haar hosselen?
Ja, elke keer dat ik nu naar de Albert Heijn ga klopt mijn hart.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha zo spannend.Succes. Lukt je wel.
Wanneer de tijd rijp is.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
het is Groetjens niet groentjes, dommerikkert
[..]
Nais, ik geef je wel morele steun, vanaf afstand. Wanneer ga je haar hosselen?
Neequote:Op dinsdag 20 september 2011 23:21 schreef Dalando het volgende:
Heeft MK eigenlijk een vriendje? (buiten FOK! Dan wel he...) Nee toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |