Jawel, je hoeft niet klein te zijn om schattig te zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee het is dodelijk saai.
[..]
Ik ben een stuk langer, ben ik daarmee niet schattig en lief?
Toen ik 14 was was ik 1.67 ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is 4,5 jaar geleden toen ik nog jong was. Zij zal iets van 14 zijn geweest.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Dimens is een mens wat een sukkel
Schattig jochie danquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef Hooidraad het volgende:
Vinden jullie mij een schattig meisje?
Ik heb nog nooit pic van jou gezien, weet niet of jij schattig en lief bent?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee het is dodelijk saai.
[..]
Ik ben een stuk langer, ben ik daarmee niet schattig en lief?
Maar dat meisje zal niets worden, die moet ik vergeten. Het meisje nu is ook schattig.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:46 schreef Dalando het volgende:
Dimensje heeft een leuk meisje gezieeeeen oehoehoehoeee
Die achter de kassa?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dat meisje zal niets worden, die moet ik vergeten. Het meisje nu is ook schattig.
Ah okequote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Jawel, je hoeft niet klein te zijn om schattig te zijn.
Nee, maar Dalando welquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pic van jou gezien, weet niet of jij schattig en lief bent?
Ok dacht ik al, daarom wees ik dat in eerste instantie ook af. blehg waarom vind ik nou niet gewoon een leuke baaaaan?
Hoe oud ben je, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:50 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb 2 keer een meisje gehad dat knap, lief en schattig was maar toen ik haar beter leerde kennen gewoon helemaal niet zo was, geef nu beetje de moed op ondertussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Wordt Gayquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:50 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb 2 keer een meisje gehad dat knap, lief en schattig was maar toen ik haar beter leerde kennen gewoon helemaal niet zo was, geef nu beetje de moed op ondertussen
18quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:52 schreef Dimens het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
Ikzelf ben 19.
Ik ken ook een meisje met een schattige stem en een schattig gezichtjequote:Op dinsdag 20 september 2011 23:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, ze ziet er schattig uit en heeft een heel lief stemmetje.
21quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:52 schreef Dimens het volgende:
Ikzelf ben 19.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:51 schreef Ragboer het volgende:
Ik hossel die chimeids op HC.Ook daar ben ik je nog nooit tegen gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
19quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:52 schreef Dimens het volgende:
Ikzelf ben 19.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ga gewoon weg, kutuserquote:
19quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:52 schreef Dimens het volgende:
Ikzelf ben 19.
22quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:52 schreef Dimens het volgende:
Ikzelf ben 19.
| Forum Opties | |
|---|---|