Of jij kan gewoon weggaan, ik kan teminste hier lol hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:40 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ah dat is niet zo best mijn tip aan jou is dan : BLIJF WEG!
Dat heb ik weinig eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel van dat je spijt hebt dat je iets niet deed.
Tja ik vind het gewoon leuk om jullie te irriteren met mijn baggerpost'squote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Of jij kan gewoon weggaan, ik kan teminste hier lol hebben.
Klinkt... Niet verkeerd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze had donker tot bijna zwart krullend haar tot net iets onder haar schouders. Op haar hoofd zo'n Frans hoedje, rood van kleur was die. Blauwe ogen had ze met een wat bleke huid, wel rode wangetjes vanwege het koude weer. Ze had ook wel van die ronde wangetjes, niet zo'n lang gezicht. Een wipneusje wat perfect bij haar wangetjes en twinkelende oogjes pasten.![]()
Daarnaast was ze niet heel groot, zo'n m1,50. Ze had ook een rode jas aan, zo'n vilte jas met van die grote knopen.
Ze had wel een goede kont, zo'n lekkere dikke met benen die van dik boven naar dun onder gingen. Toen ik haar zag, was ik opslag verliefd.![]()
Het was in de trein van Zoetermeer naar Den Haag centraal, eenmaal aangekomen in Den Haag liep ze naar de trein richting Amsterdam. Vanaf daar heb ik haar nooit meer gezien en sindsdien heb ik wel een beetje spijt nooit iets gedaan te hebben.![]()
Dimens heeft gevoelens.
Awh, wat schattigquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze had donker tot bijna zwart krullend haar tot net iets onder haar schouders. Op haar hoofd zo'n Frans hoedje, rood van kleur was die. Blauwe ogen had ze met een wat bleke huid, wel rode wangetjes vanwege het koude weer. Ze had ook wel van die ronde wangetjes, niet zo'n lang gezicht. Een wipneusje wat perfect bij haar wangetjes en twinkelende oogjes pasten.![]()
Daarnaast was ze niet heel groot, zo'n m1,50. Ze had ook een rode jas aan, zo'n vilte jas met van die grote knopen.
Ze had wel een goede kont, zo'n lekkere dikke met benen die van dik boven naar dun onder gingen. Toen ik haar zag, was ik opslag verliefd.![]()
Het was in de trein van Zoetermeer naar Den Haag centraal, eenmaal aangekomen in Den Haag liep ze naar de trein richting Amsterdam. Vanaf daar heb ik haar nooit meer gezien en sindsdien heb ik wel een beetje spijt nooit iets gedaan te hebben.![]()
Dimens heeft gevoelens.
Baas!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dimens heeft gevoelens.
Als je dat leuk vind, dan moet je echt wel geen hobbies hebben. Maar tja, je doet maar wat je niet laten kan, ik ga lol hebben. Veel plezier.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:43 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Tja ik vind het gewoon leuk om jullie te irriteren met mijn baggerpost's
hihi sukkel, waarom deed je nou niets?!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dimens heeft gevoelens.
Dit is mijn hobby's en ooit kom ik nog in het programma "Help mijn man heeft een hobby" omdat ik te veel bagger op FOK!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:44 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je dat leuk vind, dan moet je echt wel geen hobbies hebben. Maar tja, je doet maar wat je niet laten kan, ik ga lol hebben. Veel plezier.
Is callcenter leuk? misschien kan ik dat wel doen, ik zoek echt vet dringend werkquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gewerkt enzo.
[..]
Callcenter en schoenenwinkel
Omdat ik het niet deed, daar heb ik nu spijt van.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hihi sukkel, waarom deed je nou niets?!
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Dimens is een mens wat een sukkel
Zeker niet, sinds dat moment val ik op vrouwen die er zo uit zien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Klinkt... Niet verkeerd.[ afbeelding ]
Schattigquote:
quote:
achja, trek het je niet aan.. misschien was dat wel je droomvrouw die perfect voor je was en volgens het 'lot' in die trein stapte. Maarja wat maakt het uit, single is ook leuk hoorquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Omdat ik het niet deed, daar heb ik nu spijt van.
Nee het is dodelijk saai.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is callcenter leuk? misschien kan ik dat wel doen, ik zoek echt vet dringend werk
Ik ben een stuk langer, ben ik daarmee niet schattig en lief?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef Dalando het volgende:
1.50 is trouwens best klein. Maar kleine meisjes zijn schattig. En schattige meisjes zijn lieve meisjes.
Eens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef BoleroPower het volgende:
Niet alle schattige meisjes zijn per definitie lief!
Het is 4,5 jaar geleden toen ik nog jong was. Zij zal iets van 14 zijn geweest.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef Dalando het volgende:
1.50 is trouwens best klein. Maar kleine meisjes zijn schattig. En schattige meisjes zijn lieve meisjes.
Jawel, je hoeft niet klein te zijn om schattig te zijn.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee het is dodelijk saai.
[..]
Ik ben een stuk langer, ben ik daarmee niet schattig en lief?
Toen ik 14 was was ik 1.67 ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is 4,5 jaar geleden toen ik nog jong was. Zij zal iets van 14 zijn geweest.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:45 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Dimens is een mens wat een sukkel
Schattig jochie danquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:47 schreef Hooidraad het volgende:
Vinden jullie mij een schattig meisje?
Ik heb nog nooit pic van jou gezien, weet niet of jij schattig en lief bent?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee het is dodelijk saai.
[..]
Ik ben een stuk langer, ben ik daarmee niet schattig en lief?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |