Naar buiten?!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar Dalando wel![]()
Er zijn echt zat dingen te vinden hoor, gewoon een dagje door de stad heen lopen
166quote:
Dan haal je het nu uit je tasquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Kutkutkutkut net mijn moeder toestemming gegeven om morgenochtend iets uit mijn tas te pakken, waar ook nog een pakje sigaretten in zit. En ze weet nog niet dat ik rook
Haal het er nu uit?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Kutkutkutkut net mijn moeder toestemming gegeven om morgenochtend iets uit mijn tas te pakken, waar ook nog een pakje sigaretten in zit. En ze weet nog niet dat ik rook
Zeg van vriendin waarvan de ouders niet weten dat ze rookt, jij wou het wel bij je houdenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Haal je peuken dan uit je tas nu.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Wtf jij rookt al kei langquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Bij mijn callcenter kan je niet zoveel uren per week maken, max 32 à 6.18 per uur.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Naar buiten?!![]()
Nee maar ik wil gewoon vet veel uren maken.. wat mij betreft wel 60/70 per week
En geen productie werk.. ik ga niet geestdodend 40 u per week dingen in elkaar schroeven of dozen vouwen, geestdodende dingen had ik school voor
biossss en wacht op treiinnquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voetbal gekeken, nu in bed muziek luisteren en naar de foks kijken. Jij?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Mensen schatten mij op de cam altijd jonger in dan in het echt. Maar dan lijk ik ook nog jonger dan 22.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
Mensen die mij niet kennen of niet weten hoe ik eruit zie, schatten mij vaak ouder. Wanneer mensen mij zien baseren ze mijn leeftijd op mijn uiterlijk en komt er vaak een 16 of 17 uit.
Dat had ik ook serieus, toen ik je zag dacht ik dat je jonger was. Maar dat hebben mensen bij mij ook.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:56 schreef Dimens het volgende:
Mensen die mij niet kennen of niet weten hoe ik eruit zie, schatten mij vaak ouder. Wanneer mensen mij zien baseren ze mijn leeftijd op mijn uiterlijk en komt er vaak een 16 of 17 uit.
Ik vond je wel op 19 jaar lijken hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
Iedereen denkt bij mij altijd dat ik 21 ofso ben
Jij ziet er inderdaad ook jonger uit dan je bent.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Mensen schatten mij op de cam altijd jonger in dan in het echt. Maar dan lijk ik ook nog jonger dan 22.
Dat bedoel ik dus, ik lijk totaal geen 19 jaar.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat had ik ook serieus, toen ik je zag dacht ik dat je jonger was. Maar dat hebben mensen bij mij ook.
Ok dat kanquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vond je wel op 19 jaar lijken hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |