ditquote:
Ik had de trein van 21.11quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee gister was ik op m'n stalen ros want het was maar een klein stukje en lekker zonnig in de ochtend; Dikke trui aan, muziek op en zonnebril op.. heerlijk in de frisse lucht![]()
Totdat ik bij kruispunt van A1 en ikea kwam, dikke stank door al die auto's
quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:34 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Maar dan gedraag ik me normaal en niemand die het zal merken, en dan wordt ik een geliefde user!
Jij blijft jijquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:34 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Maar dan gedraag ik me normaal en niemand die het zal merken, en dan wordt ik een geliefde user!
oei dat is best wel laat! Toen was ik thuis aan het FOK!ken denk ik?quote:
Heet ze toevallig Romana?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:35 schreef BoleroPower het volgende:
iedereen heeft een leuke kant! En ja ik heb een vriendin
Hoeveel betaal je haar?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:35 schreef BoleroPower het volgende:
iedereen heeft een leuke kant! En ja ik heb een vriendin
Ik kwam terug van werk.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oei dat is best wel laat! Toen was ik thuis aan het FOK!ken denk ik?
Alsnog. Vriendinnetjes hebben geven geen status. Baas zijn wel.quote:
leucke film hurrquote:
Baas zijn op een forum, echt iets om trots op te zijnquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Alsnog. Vriendinnetjes hebben geven geen status. Baas zijn wel.
een beetje vies kan ook wel op z'n tijd.quote:
Ja man. Autist zijn is baas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:37 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Baas zijn op een forum, echt iets om trots op te zijn
Maar ik word minder gelukkig als ik jou zie posten hier. Stukken minder.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:39 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Ach als jij er zelf gelukkig mee bent moet je het doen toch
Ah dat is niet zo best mijn tip aan jou is dan : BLIJF WEG!quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar ik word minder gelukkig als ik jou zie posten hier. Stukken minder.
Voetbal gekeken, nu in bed muziek luisteren en naar de foks kijken. Jij?quote:
Wat voor werk doe je?quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:36 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je haar?
[..]
Ik kwam terug van werk.
Gegeten, Thee gedronken en folders gelezen, beetje fokken en muziek luisteren. toen trainen. nu weer fok en muziek en beetje banen zoeken. Zeurende ouders en alles bleghquote:
Ze had donker tot bijna zwart krullend haar tot net iets onder haar schouders. Op haar hoofd zo'n Frans hoedje, rood van kleur was die. Blauwe ogen had ze met een wat bleke huid, wel rode wangetjes vanwege het koude weer. Ze had ook wel van die ronde wangetjes, niet zo'n lang gezicht. Een wipneusje wat perfect bij haar wangetjes en twinkelende oogjes pasten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Komt omdat je haar hebt verheerlijkt in je hoofd.
Maar hoe zag ze eruit dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |