quote:Op woensdag 21 september 2011 00:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jep, moet je er maar goed op letten!
Ja ok ik ook maar dat is officieel gezien alleen in Nederland geldig als identificerende prutquote:Op woensdag 21 september 2011 00:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, heb altijd rijbewijs bij me.
Nee ik bedoel 1x gestolen kan maar 1e keer hoef je ook geen boete te betalen, pas bij 3e keer dacht ikquote:
Je bent onderweg?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:05 schreef coban het volgende:
dronken mensen op station. Waarom ook niet.
quote:Op woensdag 21 september 2011 00:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik verkas naar de Nachtbagger.
Nou dan ben ik een oor aangenaaid door mijn gemeente.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik bedoel 1x gestolen kan maar 1e keer hoef je ook geen boete te betalen, pas bij 3e keer dacht ik
Nee duurderquote:Op woensdag 21 september 2011 00:10 schreef 92Merel het volgende:
Mijne 26 september, dus even snel een nieuwe
Paspoorten zijn niet goedkoper geworden he ?
Wat wat? Geld terug vragen?quote:Op woensdag 21 september 2011 00:10 schreef Spaghettivreter het volgende:
Mijne verloopt op 24 november 2015
Kan mijn geld trouwens terugvragen want ik had hem eind vorig jaar aangevraagd
ID is al lang verlopen, rijbewijs weet ik niet maar ik heb nog wel zoeen grote kaart. Toen ik me hiermee ging legitimeren in USA zeiden ze: WTF is dat, waarom laat je me een krant zienquote:Op woensdag 21 september 2011 00:12 schreef Ragboer het volgende:
ID-kaart verloopt 13 januari 2010
Rijbewijs verloopt 13 oktober 2018
Paspoort heb ik volgens mij in mei nog 52 euro ofzo voor betaald, afzetterijquote:Op woensdag 21 september 2011 00:10 schreef 92Merel het volgende:
Mijne 26 september, dus even snel een nieuwe
Paspoorten zijn niet goedkoper geworden he ?
Truste Merel.quote:
quote:Het moeilijke van het woord twaalf is de zogenaamde Svarahbakti-vocaal. Dit is de klinker die je wel hoort maar niet schrijft in het woord twaalf tussen de l en de f. Hetzelfde is aan de hand bij bv. kerk of melk.
Door deze Svarahbakti-vocaal is het opeens veel moeilijker om te rijmen dan bijvoorbeeld elf (waar je deze klinker niet hoort). Op elf rijmt bijvoorbeeld elf.
Volgens mij is er inderdaad geen gangbaar dagelijks woord dat rijmt op twaalf.
quote:Een *zwaalf* is een soort zwaluw. Volgens sommigen bestaat er ook een voornaamwoord *Aalf*, maar beide woorden staan niet in de Dikke Van Dale.
In de dikke Valdaele van 1961 ( achtste druk) schijnt het woord ‘zwaalf’ echter wel te hebben gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |