Haha negerquote:
Die was leuk, vooral de stoelendansquote:
pics, ik kreeg ze nooit toen ik vroeg en zij welquote:
what_men_like_xxx.avi ofzo?quote:
Half, internet werkt niet mee dus ga zo wel slapen ofzoquote:
Ja mooi hequote:
Goed planquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:25 schreef speedking het volgende:
[..]
je lijkt me heel dik k noem je vetzak
Nooit meer knuffels voor jouquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:25 schreef speedking het volgende:
[..]
je lijkt me heel dik k noem je vetzak
Jij wilde pics waarop ik herkenbaar was, nu wilde ik gewoon nieuwe haarkleur showenquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
pics, ik kreeg ze nooit toen ik vroeg en zij wel
jammer, wil je me nogniet adopteren?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Half, internet werkt niet mee dus ga zo wel slapen ofzo
Heyquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
pics, ik kreeg ze nooit toen ik vroeg en zij wel
Welk topic? Linksquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:26 schreef Ezechielk het volgende:
Zeg, P_z, die foto in het vriendenboektopic, ben jij dat?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij wilde pics waarop ik herkenbaar was, nu wilde ik gewoon nieuwe haarkleur showen
pics van je nieuwe gezicht?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:26 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij wilde pics waarop ik herkenbaar was, nu wilde ik gewoon nieuwe haarkleur showen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Okequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
HeyJe bent een hosselaar of je bent het niet hè.
Neequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:26 schreef Ezechielk het volgende:
Zeg, P_z, die foto in het vriendenboektopic, ben jij dat?
Weet ik tochquote:
Wacht even, een vrouw probeert me te hosselen ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:27 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
HeyJe bent een hosselaar of je bent het niet hè.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
pics van je nieuwe gezicht?Nou oke danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
IKEA Hotdogsquote:
quote:
hehequote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Weet ik toch![]()
[..]
Wacht even, een vrouw probeert me te hosselen ?![]()
[..]
Nou oke danEen klein beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een klein beetje
Ah oke, het werktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Mijn vriendenboekjequote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:28 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nou oke danWat ik me afvraag is, hoe kan hij zich zo precies scheren zonder ogen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Bummer.quote:
Misschien groeit er verder geen haar meer?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is, hoe kan hij zich zo precies scheren zonder ogen?
Ja die zijn enorm lekkerquote:
Jonguh dat doen die verpleegstertjesquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is, hoe kan hij zich zo precies scheren zonder ogen?
Nee, natuurlijk niet. Dat hele gezicht is naar de klote dus op zijn kin zou dan ook niks meer moeten groeien.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:29 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Misschien groeit er verder geen haar meer?
Mijn school zit op 2 minuten loopafstand van de IKEA vandaan, vaak tussen de middag gaan we dan hotdogs vreten daarquote:Op dinsdag 20 september 2011 22:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja die zijn enorm lekker
Ikea zit op fietsafstand
Nicequote:Op dinsdag 20 september 2011 22:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mijn school zit op 2 minuten loopafstand van de IKEA vandaan, vaak tussen de middag gaan we dan hotdogs vreten daar
Ach, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Dat hele gezicht is naar de klote dus op zijn kin zou dan ook niks meer moeten groeien.
Welke Ikea? Ikea utrecht?quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Mijn school zit op 2 minuten loopafstand van de IKEA vandaan, vaak tussen de middag gaan we dan hotdogs vreten daar
"Heey verpleger, scheer m'n sik eens bij"quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:30 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jonguh dat doen die verpleegstertjes
Bazenschool.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik werk vlak bij een Ikea. En de Mac zit letterlijk naast ons gebouw. En de BK, KFC en La Place zitten op 5 minuten rijden. Oh, en nog een pizzatent.quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |