Mobiel. Doen best veel vrouwen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wat is dat tussen der tetten?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mobiel. Doen best veel vrouwen.
Mijn zus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mobiel. Doen best veel vrouwen.
Dependsquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:03 schreef Boterbartje het volgende:
Telefoon tussen tetten wegpakken vinden vrouwen normaliter niet "heel chill"
die gast twitter gewoon elke minuut, heeft al 35 000 tweetstwitter:EenTurk twitterde op dinsdag 20-09-2011 om 15:50:10ik stress omdat ik het gevoel heb dat ik al moet leren enzo =S reageer retweet
Stop 'm dan op een betere plaatsquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:03 schreef Boterbartje het volgende:
Telefoon tussen tetten wegpakken vinden vrouwen normaliter niet "heel chill"
Normaliter, als je iemand niet kent enzoquote:
als jurkje zonder zakken en geen tas en geen laarzen is dat enige optiequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stop 'm dan op een betere plaats
Jij, als vrouw, moet dat eigenlijk wel weten. Mja, geen broekzakken en geen tas, dan moet je het ergens laten.quote:
dan stop je 'm met plakband op je rugquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
als jurkje zonder zakken en geen tas en geen laarzen is dat enige optie
Ja soquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij, als vrouw, moet dat eigenlijk wel weten. Mja, geen broekzakken en geen tas, dan moet je het ergens laten.
Mannen hebben altijd broekzakken.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ja sodus als jij geen zakken of tas bij je hebt stop je hem in je boxer ofzo
Niet weten dat mannen altijd broek met zakken hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:05 schreef coban het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mannen hebben altijd broekzakken.
Lekker je handjes in je broekzakken tegen de muur aan hangendquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mannen hebben altijd broekzakken.
Als een koningin.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker je handjes in je broekzakken tegen de muur aan hangend
Misschien. Ik kan moeilijk de hele tijd met een mobieltje in m'n hand gaan staanquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:05 schreef coban het volgende:
[..]
In je sok toch alles.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:06 schreef aight1 het volgende:
Maja bij sportbroek met slechte broekzakken dan wel in boxer soms ja.
Schotland.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet weten dat mannen altijd broek met zakken hebben.
man met rokje ofzo?
Die gasten met skirt hebben toch altijd zo'n te hippe fennypack voor.quote:
Die hebben nog geen telefoons daar.quote:
hier doen de meiden hun ipod/blackberry in hun uggs. Dan krijg je altijd zin om tegen die uggs te trappenquote:
Ja maar toen ik nog actief ging voetballen deed ik geld in sok en mobiel langs de kantquote:
Whehe dat is wel slim jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar toen ik nog actief ging voetballen deed ik geld in sok en mobiel langs de kant
Nee dat is versiering.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ding wat voor die skirt hangt, of is dat geen tasje?
bij kilt hoort zo'n gaytasje, dus daar kan het inquote:
Ik lul maar watquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
OhIk heb dus altijd gedacht dat het een klein tasje was
_
Ohquote:
quote:Vóórop de kilt hoort een tasje te worden gedragen, de zogeheten sporran, en de sgian dubh, een kleine dolk die men in de kous steekt.
trolololtwitter:TwitGrap twitterde op dinsdag 20-09-2011 om 09:27:48Wanneer je de letters van "Griekenland" door elkaar gooit, krijg je de zin; 'Er kan geld in'. En juist dát hebben we gemerkt! reageer retweet
Nektazzjequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:12 schreef Boterbartje het volgende:
Tevens als man moet je wel broekzak hebben want; grote high-end telefoon, portemonnee, autosleutels, kauwgom/snoepjes/sminth en gewoon papier in je achterzak ofzo
tenminste heb ik
Ditquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef aight1 het volgende:
gwn links telefoon
rechts portomonee, sleutels en lenzenbakje
recht telefoon, rechtsachter portemonnee en links sleutel/snoepjes/ipod en links achter had ik altijd m'n schoolrooster vorig jaar danquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef aight1 het volgende:
gwn links telefoon
Ik heb links mijn sleutels en sigaretten + aanstekerquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:13 schreef aight1 het volgende:
gwn links telefoon
Heb je hem weggegeven?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef Plastic_zak het volgende:
het spijt me dat ik zo'n kutuser was
vanaf nu komt er alleen nog maar kwaliteit uit mijn toetsenbord
En zwaar hard stressen als het niet kloptquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef coban het volgende:
Hahahahha jjullie hebben hele systeem voor jullie zakken
Dit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
links sleutels. rechts mobiel/ipod.
De meeste mannen hebben een eigen broekzakkensysteemquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef coban het volgende:
dit he, als mijn telefoon ineens links zit gelijk omwisselenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
En zwaar hard stressen als het niet klopt
Dat doe ik dus nooit. Ik moet echt, als een autist, alles in m'n broekzakken houden, anders vergeet ik het sowieso.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:17 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, als ik mijn schooltas bij mij heb pleur ik gewoon alles daarin, behalve mijn telefoon.
dittequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef Rezania het volgende:
Rechter broekzak telefoon, linker broekzak kauwgom en sleutels, rechter kontzak portemonnee.
Wij hebben tenminste een systeem, jullie vrouwen pleuren gewoon alles in jullie tas en dan duurt het altijd 5 minuten voordat jullie dat ene dingetje hebben gevonden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef coban het volgende:
Je kunt ook gewoon een broek aantrekkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:18 schreef coban het volgende:
Ik heb wel fakking hekel aan tassen meeslepen mr toch doe ik het, gedwongen.
Ik ga man worden.
Toch wel ironisch dat de autist het juist wel doet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat doe ik dus nooit. Ik moet echt, als een autist, alles in m'n broekzakken houden, anders vergeet ik het sowieso.
Terecht opgemerkt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste een systeem, jullie vrouwen pleuren gewoon alles in jullie tas en dan duurt het altijd 5 minuten voordat jullie dat ene dingetje hebben gevonden.
Jaaa ik word soms gekkkk. Net grabbeltoonn pff.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste een systeem, jullie vrouwen pleuren gewoon alles in jullie tas en dan duurt het altijd 5 minuten voordat jullie dat ene dingetje hebben gevonden.
tevens weetje door je systeem of je ook wat mist voordat je weggaat, je kunt bijna je telefoon/portemonnee niet vergeten want je voelt vanzelf als je een zak leeg hebt enzoquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef coban het volgende:
dit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
tevens weetje door je systeem of je ook wat mist voordat je weggaat, je kunt bijna je telefoon/portemonnee niet vergeten want je voelt vanzelf als je een zak leeg hebt enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Als 'dicht' meisje draag ik altijd iets langs over broeken dus lelijk als ik hele jurk ga opheisen om mijn broekzakken te onderzoekenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een broek aantrekken
in de winter zal je dat wel latenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:20 schreef coban het volgende:
[..]
Als 'dicht' meisje draag ik altijd iets langs over broeken dus lelijk als ik hele jurk ga opheisen om mijn broekzakken te onderzoekenen draag meestal tregging, zonder zakken dus.
dus ik ben geen jongenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:20 schreef coban het volgende:
Kortom: alle jongens zijn perfectionist/kunnen niet tegen verandering.
Wrm dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in de winter zal je dat wel laten
Inderdaad. Voordat ik door de voordeur ga, doe ik altijd een check upquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
tevens weetje door je systeem of je ook wat mist voordat je weggaat, je kunt bijna je telefoon/portemonnee niet vergeten want je voelt vanzelf als je een zak leeg hebt enzo
Dat klopt niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:20 schreef coban het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef speedking het volgende:
[..]
dus ik ben geen jongenbtw hoi
Nee we zijn gewoon slim.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:20 schreef coban het volgende:
oftewel dikke autistenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:20 schreef coban het volgende:
hoezo niet?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:20 schreef coban het volgende:
Ik ben een vrouwquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef Rezania het volgende:
Zelfs in mijn schooltas heb ik een systeem waar ik alles laat, ik gooi nooit gewoon al mijn spullen los in de tas, iets wat vrouwen wel doen.
Hè?quote:
Ik pleur alles doorelkaar erin.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef Rezania het volgende:
Zelfs in mijn schooltas heb ik een systeem waar ik alles laat, ik gooi nooit gewoon al mijn spullen los in de tas, iets wat vrouwen wel doen.
Deed ik eerst ook altijd, maar nu heb ik schijt. Ik flikker gewoon alles los in m'n tas. Pennen, potloden, zelfs een schaarquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef Rezania het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef Rezania het volgende:
Ditquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Voordat ik door de voordeur ga, doe ik altijd een check up.
Haha nee? Is gwn broek hoor. Maar dan wat elastischer. Je weet toch wel wat ik bedoel?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan is het teringkoudBen je wel goed snik dan?
sleutels bij telefoon ja?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef Ragboer het volgende:
Linksvoor: portemonnee
Rechtsvoor: sleutels en telefoon
Thats it.
Ook de sleutel van je 180c ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef Ragboer het volgende:
Thats it.
Ik krijg spontaan Karst Tates neigingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
jajaquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef coban het volgende:
[..]
Haha nee? Is gwn broek hoor. Maar dan wat elastischer. Je weet toch wel wat ik bedoel?
portemonnee in voorzak?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef Ragboer het volgende:
Thats it.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik krijg spontaan Karst Tates neigingenIk klikte te laat op de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
joggingsbroekquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef coban het volgende:
[..]
Haha nee? Is gwn broek hoor. Maar dan wat elastischer. Je weet toch wel wat ik bedoel?
Stomme autist.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit jij bent niet diknu is de theorie onderuitgehaald.
Dit dus.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef Ragboer het volgende:
Thats it.
Jij bent zeker zo'n vrouw die altijd een extra paar schoenen en een vestje bij zich heeft?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:23 schreef coban het volgende:
Mensen die niet hun hele kast meenemen![]()
En nu?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik klikte te laat op de spoiler.
GA!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is een betere benaming voor jullie jongens dan dikke autist
Nee als hakken ofzo pijn doen koop ik nieuwe schoenen ofzoquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n vrouw die altijd een extra paar schoenen en een vestje bij zich heeft?
Misschien wel jaquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef coban het volgende:
[..]
Nee als hakken ofzo pijn doen koop ik nieuwe schoenen ofzo. Ja is ziekte
Extra kleding nooit
Doe es niet zo gemeenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omg.. Er staan twee mannen in pak voor de deurquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Komt de AIVD achter je aan.
Veel plezier in guantanamo
Nee ik ga zitten, start auto en rij weg.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:27 schreef Boterbartje het volgende:
Hebben jullie ook een ritueel van auto instappen dan? (mannen)
Ik doe altijd voordat ik instap de stoel naar achter, dan hendeltje stoel naar beneden krikken. Sleutel erin en radio aan + goede CD, daarna gordel, achteruit spiegel goed, motor aan in vrij handrem af, in 1 en wegrijden
Ik doe mijn spullen nooit in mijn jaszakken, ben bang dat ik mijn spullen vergeet en dat mijn jas dan wordt gestolen en zo.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:27 schreef Boterbartje het volgende:
Tevens als ik jas aan heb doe ik hier mijn sleutels in en soms mobiel want vooral met fietsen is telefoon lastig in de zak
dromen over FOK!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik topics kon sluiten.
Jij droomt over fok?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Weet ik tochquote:
Zo'n michelinpoppetje-jas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef coban het volgende:
Wie heeft hier zo'n opblaaswinterjas?
Zegmaar die waar je van 8273832 meter hoog op kunt vallen en je door al die watten nog leeft?
haha nog niks getouchd dus die 4 barkie ligt er nogquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
speedking
hoeveel barki's heb je nu ?
Scootersquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef Rezania het volgende:
Ik heb wel een ritueel voor als ik met de scooter ga. Eerst sleutel er in, dan van de standaard afhalen, keren als het nodig is, dan pas gaan zitten, tas goed doen als ik die bij mij heb en dan pas starten en wegrijden.
Gelukkig was het maar een droom.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:28 schreef Plastic_zak het volgende:
is dat om dat je autisme hebt ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef Rezania het volgende:
Ik heb wel een ritueel voor als ik met de scooter ga. Eerst sleutel er in, dan van de standaard afhalen, keren als het nodig is, dan pas gaan zitten, tas goed doen als ik die bij mij heb en dan pas starten en wegrijden.
Hij gaf je een note ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef Intronic het volgende:
Ik had een nachtmerrie vannacht over FOK!, er was een user genaamd Plastic_zak.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef speedking het volgende:
[..]
is dat om dat je autisme hebt ?
als k een scooter mochtquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen die de ouderwetse fiets gebruikt
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef speedking het volgende:
[..]
En als je naar vrienden wilt of uitgaan ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb geen fiets of scooter, als ik ergens moet zijn ga ik lopen of met het OV.
dromen zijn voorspellendquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig was het niet waar, en kan het ook niet gebeuren.
En dan duurt het 5 minuten voordat ze hun portemonnee kunnen vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef Ragboer het volgende:
Wat vrouwen soms meenemen in een tas zeg:
• 3 pakjes sigaretten
• 2 aanstekers
• bus haarlak
• 2 modetijdschriften
• dikke portemonnee met allemaal onnodige kaartjes en pasjes
• blackberry
• sleutelbos extra dik
• Ibuprofen/aspirines (fucking verslaafden)
• tampons
• borstel
• flesje water
• make-up
• pen
• kauwgom
• deo
• chocola
• zonnebril
• agenda
Godverdomme zeg, je gaat alleen maar ff naar de supermarktDan heb je dat toch allemaal niet nodig, tenminste 90% van deze dingen. En maar klagen dat ze last hebben van de rug of arm
Ik weet het, ik ben al bezig met rijlessen.quote:
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef speedking het volgende:
[..]
Dit. Bij mij is het gedwongen, want mijn fiets heeft al 2 maanden een lekke achterband en ik ben te lam om het te plakkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb geen fiets of scooter, als ik ergens moet zijn ga ik lopen of met het OV.
User heeft last van overmatig zwetenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan duurt het 5 minuten voordat ze hun portemonnee kunnen vinden.
Ik heb ook altijd deodorant in mijn schooltas.
[..]
Ik weet het, ik ben al bezig met rijlessen.
[..]
Hoe moet ik dat nou weten?
Soms wel ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
User heeft last van overmatig zweten.
zo hoort hetquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb in mn tas mn lesboeken en werkboeken + eten en drinken + passer en etui
Als je in de buurt komt van vrouwen?quote:
Ach, als je autorijbewijs hebt, krijg je die voor de scooter er gratis bij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:33 schreef coban het volgende:
Ik had geen scooter gedaan nu heb ik spijt
Daarom ishij altijd op fok.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:34 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als je in de buurt komt van vrouwen?.
Ja mr toen ik 16 was was wel chill geweestquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, als je autorijbewijs hebt, krijg je die voor de scooter er gratis bij.
Zo vroeg al?quote:
Nee, alleen als ik in de buurt van mooiboys en rijke 50plussers kom.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:34 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als je in de buurt komt van vrouwen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Woon in centrum op 1 minuut loopafstand van de kroegenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
En als je naar vrienden wilt of uitgaan ofzo?
Was het ook!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef coban het volgende:
[..]
Ja mr toen ik 16 was was wel chill geweest
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo vroeg al?Eet smakelijk.
[..]
Nee, alleen als ik in de buurt van mooiboys en rijke 50plussers kom.Dan hou ik wel een beetje afstand oké?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Te laat, ik heb nu al 15 keer pagga geslagen met jij in mijn gedachten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dan hou ik wel een beetje afstand oké?.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zo vroeg al?Eet smakelijk.
[..]
Nee, alleen als ik in de buurt van mooiboys en rijke 50plussers kom.Als intronic het zeker wist, zou hij het niet vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet, intronic is mijn dushi toch.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Te laat, ik heb nu al 15 keer pagga geslagen met jij in mijn gedachten.![]()
Waarom doet iedereen dat bij mijquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks vreemds aan. Twee glazen Spa achter elkaar 14.gifquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:38 schreef Plastic_zak het volgende:
in 2 minuten een halve liter opdrinken
Niet kunnen attenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik kan er niks aan doen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Doe eens niet, intronic is mijn dushi toch.
spa lemon cactus ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niks vreemds aan. Twee glazen Spa achter elkaar 14.gif
Omg rezaniaquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is kut.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:37 schreef Boterbartje het volgende:
naar de huisarts, mama heeft zich met keukenmachine gesneden. vrouwen
toitoi
Kusjequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen.Hij is god en ik ben machteloos.
Ben ik niet, de waarheid is nu bekend.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef coban het volgende:
[..]
Omg rezaniaik dacht jij brave boy
quote:
Oh, dat lukt me makkelijk. Meestal at ik meteen al de helft van zo'n flesje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:38 schreef Plastic_zak het volgende:
En dan durf je ons autisten te noemen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:40 schreef Flippiee het volgende:
Shit mijn achterbuurman zit in dezelfde bus, nu moet ik straks hem keihard de bus uitboeken en iPod op volume voluit zetten, zodat ik niet lastiggevallen word.
Mijn moeder sluit soms af met 'gr'quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef aight1 het volgende:
ik sms ons mam wel gwn veel tekst en altijd alleen maar 'ok' of 'ja' of 'nee' terug![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
Even pagga slaan dan maar met deze post in gedachten.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misschien ben je toch wel een baas.
Ok. en nu?quote:
Ok.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:42 schreef coban het volgende:
Satisfaction - benny benassi is nice mr lyrics zijn dom en overbodig
Ja want mijn achterbuurman heeft nare trekjes waardoor ik mij niet veilig in zijn buurt voel.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan durf je ons autisten te noemen.![]()
Doe ik ook altijd.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan durf je ons autisten te noemen.![]()
mijn moeder commandeerd me altijd in sms:kom naar huis.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mijn moeder sluit soms af met 'gr'!!
*fapfapfap* *sopsopsop* *oinkoinkoink* *fapfapsop*quote:
Fappen op mijn handquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
*fapfapfap* *sopsopsop* *oinkoinkoink* *fapfapsop*
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:43 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Trollscience en ik had ooit liefde voor elkaar!
Lulz.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas die dit heeft gemaakt
quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen.Hij is Jij bent god en ik ben machteloos.
Telegraaf dus kut.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:44 schreef Ragboer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Als je zo doorgaat welquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:44 schreef coban het volgende:
Denken jullie dat ik vandaag wel meer posts dan mk ga hebben?
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas die dit heeft gemaakt
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:45 schreef coban het volgende:
Ik strekte mijzelf uit alles werd zwart voor ogen en flikkerde bijna op grond.
Maar wel snel. Sneller dan andere media.quote:
Okequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:44 schreef Ragboer het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_.html?sn=binnenland
Was ook doel hequote:
Dat komt omdat de Telegraaf door sensatie is belust.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar wel snel. Sneller dan andere media.
aw dat is bummerquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:46 schreef coban het volgende:
[..]
Was ook doel he
Mr vanavond ben ik er niet dus haalt mk in sowieso
De grootste spamhoer zijn is niet iets om trots op te zijn hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:46 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga proberen om het record van Nectar te verbreken
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De grootste spamhoer zijn is niet iets om trots op te zijn hoor.
Toch welquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De grootste spamhoer zijn is niet iets om trots op te zijn hoor.
niet zo baggerenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:45 schreef coban het volgende:
Ik strekte mijzelf uit alles werd zwart voor ogen en flikkerde bijna op grond.
Daar hoef jij geen record voor te breken hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is verplicht als je mod wil worden.
Ja und? Niks mis met wat sensatie. En zoveel echt nieuws is er ook weer niet. Waar kan je dan wel snel aan goed en veel nieuws komen? Nergens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:47 schreef Rezania het volgende:
De Telegraaf: één en al sensatie met misschien 10% echt nieuws op een goede dag.
Bedankt voor het vertrouwenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar hoef jij geen record voor te breken hoor.
www.twitter.comquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Nog 9 minuten
# bijna weg # gr gr
De app van Metro en nu.nl is goed genoeg voor mij. Natuurlijk kijk ik 's avonds wel gewoon het journaal.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja und? Niks mis met wat sensatie. En zoveel echt nieuws is er ook weer niet. Waar kan je dan wel snel aan goed en veel nieuws komen? Nergens.
AD site werkt kut en hebben oud nieuws.
Volkskrant en NRC zijn erg langzaam.
Nu.nl is te beknopt.
Zeg mij wat dan wel goed is.
Nee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef coban het volgende:
Vindn jullie rihanna ook een irritnt wijf?
whyquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef coban het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef coban het volgende:
quote:
Als ze haar mondje dicht houdt niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef coban het volgende:
quit itquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef coban het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |