Was het ook!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef coban het volgende:
[..]
Ja mr toen ik 16 was was wel chill geweest
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Zo vroeg al?Eet smakelijk.
[..]
Nee, alleen als ik in de buurt van mooiboys en rijke 50plussers kom.Dan hou ik wel een beetje afstand oké?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Te laat, ik heb nu al 15 keer pagga geslagen met jij in mijn gedachten.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dan hou ik wel een beetje afstand oké?.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:36 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Zo vroeg al?Eet smakelijk.
[..]
Nee, alleen als ik in de buurt van mooiboys en rijke 50plussers kom.Als intronic het zeker wist, zou hij het niet vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet, intronic is mijn dushi toch.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:38 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Te laat, ik heb nu al 15 keer pagga geslagen met jij in mijn gedachten.![]()
Waarom doet iedereen dat bij mijquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:38 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Niks vreemds aan. Twee glazen Spa achter elkaar 14.gifquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:38 schreef Plastic_zak het volgende:
in 2 minuten een halve liter opdrinken
Niet kunnen attenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:38 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik kan er niks aan doen.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Doe eens niet, intronic is mijn dushi toch.
spa lemon cactus ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niks vreemds aan. Twee glazen Spa achter elkaar 14.gif
Omg rezaniaquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:38 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Dat is kut.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:37 schreef Boterbartje het volgende:
naar de huisarts, mama heeft zich met keukenmachine gesneden. vrouwen
toitoi
Kusjequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen.Hij is god en ik ben machteloos.
Ben ik niet, de waarheid is nu bekend.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:39 schreef coban het volgende:
[..]
Omg rezaniaik dacht jij brave boy
Oh, dat lukt me makkelijk. Meestal at ik meteen al de helft van zo'n flesje.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:38 schreef Plastic_zak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |