dromen over FOK!quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik topics kon sluiten.
Jij droomt over fok?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:28 schreef Plastic_zak het volgende:
Weet ik tochquote:
Zo'n michelinpoppetje-jas.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef coban het volgende:
Wie heeft hier zo'n opblaaswinterjas?
Zegmaar die waar je van 8273832 meter hoog op kunt vallen en je door al die watten nog leeft?
haha nog niks getouchd dus die 4 barkie ligt er nogquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
speedking
hoeveel barki's heb je nu ?
Scootersquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik heb wel een ritueel voor als ik met de scooter ga. Eerst sleutel er in, dan van de standaard afhalen, keren als het nodig is, dan pas gaan zitten, tas goed doen als ik die bij mij heb en dan pas starten en wegrijden.
Gelukkig was het maar een droom.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:28 schreef Plastic_zak het volgende:
is dat om dat je autisme hebt ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:29 schreef #ANONIEM het volgende:
Ik heb wel een ritueel voor als ik met de scooter ga. Eerst sleutel er in, dan van de standaard afhalen, keren als het nodig is, dan pas gaan zitten, tas goed doen als ik die bij mij heb en dan pas starten en wegrijden.
Hij gaf je een note ?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef Intronic het volgende:
Ik had een nachtmerrie vannacht over FOK!, er was een user genaamd Plastic_zak.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef speedking het volgende:
[..]
is dat om dat je autisme hebt ?
als k een scooter mochtquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Iedereen die de ouderwetse fiets gebruikt
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef speedking het volgende:
[..]
En als je naar vrienden wilt of uitgaan ofzo?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb geen fiets of scooter, als ik ergens moet zijn ga ik lopen of met het OV.
dromen zijn voorspellendquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:31 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ja. Gelukkig was het niet waar, en kan het ook niet gebeuren.
En dan duurt het 5 minuten voordat ze hun portemonnee kunnen vinden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef Ragboer het volgende:
Wat vrouwen soms meenemen in een tas zeg:
• 3 pakjes sigaretten
• 2 aanstekers
• bus haarlak
• 2 modetijdschriften
• dikke portemonnee met allemaal onnodige kaartjes en pasjes
• blackberry
• sleutelbos extra dik
• Ibuprofen/aspirines (fucking verslaafden)
• tampons
• borstel
• flesje water
• make-up
• pen
• kauwgom
• deo
• chocola
• zonnebril
• agenda
Godverdomme zeg, je gaat alleen maar ff naar de supermarktDan heb je dat toch allemaal niet nodig, tenminste 90% van deze dingen. En maar klagen dat ze last hebben van de rug of arm
Ik weet het, ik ben al bezig met rijlessen.quote:
Hoe moet ik dat nou weten?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:30 schreef speedking het volgende:
[..]
Dit. Bij mij is het gedwongen, want mijn fiets heeft al 2 maanden een lekke achterband en ik ben te lam om het te plakkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb geen fiets of scooter, als ik ergens moet zijn ga ik lopen of met het OV.
User heeft last van overmatig zwetenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:33 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
En dan duurt het 5 minuten voordat ze hun portemonnee kunnen vinden.
Ik heb ook altijd deodorant in mijn schooltas.
[..]
Ik weet het, ik ben al bezig met rijlessen.
[..]
Hoe moet ik dat nou weten?
Soms wel ja.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:33 schreef Intronic het volgende:
[..]
User heeft last van overmatig zweten.
zo hoort hetquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb in mn tas mn lesboeken en werkboeken + eten en drinken + passer en etui
Als je in de buurt komt van vrouwen?quote:
Ach, als je autorijbewijs hebt, krijg je die voor de scooter er gratis bij.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:33 schreef coban het volgende:
Ik had geen scooter gedaan nu heb ik spijt
Daarom ishij altijd op fok.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:34 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als je in de buurt komt van vrouwen?.
Ja mr toen ik 16 was was wel chill geweestquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, als je autorijbewijs hebt, krijg je die voor de scooter er gratis bij.
Zo vroeg al?quote:
Nee, alleen als ik in de buurt van mooiboys en rijke 50plussers kom.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:34 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als je in de buurt komt van vrouwen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woon in centrum op 1 minuut loopafstand van de kroegenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:32 schreef aight1 het volgende:
[..]
En als je naar vrienden wilt of uitgaan ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |