niet zo baggerenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:45 schreef coban het volgende:
Ik strekte mijzelf uit alles werd zwart voor ogen en flikkerde bijna op grond.
Daar hoef jij geen record voor te breken hoor.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is verplicht als je mod wil worden.
Ja und? Niks mis met wat sensatie. En zoveel echt nieuws is er ook weer niet. Waar kan je dan wel snel aan goed en veel nieuws komen? Nergens.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:47 schreef #ANONIEM het volgende:
De Telegraaf: één en al sensatie met misschien 10% echt nieuws op een goede dag.
Bedankt voor het vertrouwenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Daar hoef jij geen record voor te breken hoor.
www.twitter.comquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Nog 9 minuten
# bijna weg # gr gr
De app van Metro en nu.nl is goed genoeg voor mij. Natuurlijk kijk ik 's avonds wel gewoon het journaal.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja und? Niks mis met wat sensatie. En zoveel echt nieuws is er ook weer niet. Waar kan je dan wel snel aan goed en veel nieuws komen? Nergens.
AD site werkt kut en hebben oud nieuws.
Volkskrant en NRC zijn erg langzaam.
Nu.nl is te beknopt.
Zeg mij wat dan wel goed is.
Nee.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef coban het volgende:
Vindn jullie rihanna ook een irritnt wijf?
whyquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef coban het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef coban het volgende:
quote:
Als ze haar mondje dicht houdt niet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef coban het volgende:
quit itquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:51 schreef coban het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |