Lijkt me echt helemaal niets. Veel te zoet ofzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:45 schreef speedking het volgende:
[..]
ken je diemelkbroodjes van de appie, vuld die met slagroom en dan wat kaneelpoeder erop hherlijk ontbijtje
smiddags of 's ochtends begreep t niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:46 schreef Jac0bus het volgende:
Ik doe pap 's ochtends omdat ik een boterham ook niet wegkrijg 's ochtends.
nee is echt super lekker!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lijkt me echt helemaal niets. Veel te zoet ofzo.
Tja, het is en blijft brood. Bijna al het brood gaat 's ochtends wel weg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wentelteefjes is trouwens 1 van de weinige dingen die ik 's ochtends wegkrijg.
Ik dronk altijd cola toen ik op school aankwam. Ik was toen dan ook een veelvraat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou als ik voor 10 uur cola tot me neem krijg ik daar serieus maagklachten van
Cola op een lege maag is géén goed idee.
Ziehier, een vrouwe van gelijke stande.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Helemaal goed. Ik doe het meestal trouwens zonder ui en mosterd. Maar het klinkt heeeeeeerlijk!
badass, koffie is nastyquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:50 schreef MissVanity het volgende:
Ik drink eigenlijk alleen maar koffie of energydrink.
Je was toch gestopt?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:50 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben even sigaretje roken tot zo!
Dat is toch geen ontbijt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:45 schreef speedking het volgende:
[..]
ken je diemelkbroodjes van de appie, vuld die met slagroom en dan wat kaneelpoeder erop hherlijk ontbijtje
ah k keek echt tegen je op maar dat je rookt komt echt hard aan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:50 schreef MissVanity het volgende:
ieeuwquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:50 schreef MissVanity het volgende:
sigaretten voor uncoole mensenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:50 schreef MissVanity het volgende:
Helaas nu op. Geen eieren meer.quote:
uncoolquote:
dude thats uncool om dingen te quoten die cool zijn en dan uncool ze te neoemnquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:53 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Helaas nu op. Geen eieren meer.
[..]
uncool
Was hij lekker?quote:
Is goed. Kom je hierheen?quote:
Heerlijk!quote:
hey ik heb niet eens geslapenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:57 schreef coban het volgende:
Ja hoi allemaal! En ik ben veeeeel te vroeg wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |