Met worst, hè. We moeten wel op zijn meest Hollands blijven.quote:
Ik eet bijna dagelijks aardappelen. Het is gewoon dat ik er wel iets bij moet hebben. Als we geen jus hebben eet ik het meestal samen met mijn stuk vlees.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:39 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben echt 1 van de 3 mensen ter wereld die aardappelen lekker vinden

ohja mischien dat ik dat niet durfde...quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
aaawh zo schattig
gewoon aanspreken joh, vrouwen zijn over het algemeen sowieso geen fan van stoerdoenerij

Met worst en spekjes!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:40 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Met worst, hè. We moeten wel op zijn meest Hollands blijven.
[..]
Ik eet bijna dagelijks aardappelen. Het is gewoon dat ik er wel iets bij moet hebben. Als we geen jus hebben eet ik het meestal samen met mijn stuk vlees.

ja dan wordt het niksquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:40 schreef speedking het volgende:
[..].
ohja mischien dat ik dat niet durfde...

Spekjes in de boerenkoolquote:

Geen spekjes in de boerenkoolquote:

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.

Dan mag het niet eens meer boerenkool hetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef Willyfoofoo het volgende:
Melk, mosterd, spek, gebraden ui en worst in de boerenkool.

Ze zijn al een paar uurtjes wakkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef Myraela het volgende:
Hoe kunnen jullie daar 's ochtends aan denken?Ik word al misselijk als ik aan een boterham denk.

ontbijt je nooit?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef Myraela het volgende:
Hoe kunnen jullie daar 's ochtends aan denken?Ik word al misselijk als ik aan een boterham denk.

Oh.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ze zijn al een paar uurtjes wakker

Ik ben nu wentelteefjes aan het eten. Ik heb nooit gesnapt waarom mensen nooit warm kunnen eten in de ochtend. Hetzelfde gaat tevens ook voor cola en prik alom.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:43 schreef Myraela het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |