Heb je hem weggegeven?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef Plastic_zak het volgende:
het spijt me dat ik zo'n kutuser was
vanaf nu komt er alleen nog maar kwaliteit uit mijn toetsenbord
En zwaar hard stressen als het niet kloptquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef coban het volgende:
Hahahahha jjullie hebben hele systeem voor jullie zakken
Dit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
links sleutels. rechts mobiel/ipod.
De meeste mannen hebben een eigen broekzakkensysteemquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef coban het volgende:
dit he, als mijn telefoon ineens links zit gelijk omwisselenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
En zwaar hard stressen als het niet klopt
Dat doe ik dus nooit. Ik moet echt, als een autist, alles in m'n broekzakken houden, anders vergeet ik het sowieso.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:17 schreef #ANONIEM het volgende:
Oh ja, als ik mijn schooltas bij mij heb pleur ik gewoon alles daarin, behalve mijn telefoon.
dittequote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef #ANONIEM het volgende:
Rechter broekzak telefoon, linker broekzak kauwgom en sleutels, rechter kontzak portemonnee.
Wij hebben tenminste een systeem, jullie vrouwen pleuren gewoon alles in jullie tas en dan duurt het altijd 5 minuten voordat jullie dat ene dingetje hebben gevonden.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef coban het volgende:
Je kunt ook gewoon een broek aantrekkenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:18 schreef coban het volgende:
Ik heb wel fakking hekel aan tassen meeslepen mr toch doe ik het, gedwongen.
Ik ga man worden.
Toch wel ironisch dat de autist het juist wel doet.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat doe ik dus nooit. Ik moet echt, als een autist, alles in m'n broekzakken houden, anders vergeet ik het sowieso.
Terecht opgemerkt.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:18 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste een systeem, jullie vrouwen pleuren gewoon alles in jullie tas en dan duurt het altijd 5 minuten voordat jullie dat ene dingetje hebben gevonden.
Jaaa ik word soms gekkkk. Net grabbeltoonn pff.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:18 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
Wij hebben tenminste een systeem, jullie vrouwen pleuren gewoon alles in jullie tas en dan duurt het altijd 5 minuten voordat jullie dat ene dingetje hebben gevonden.
tevens weetje door je systeem of je ook wat mist voordat je weggaat, je kunt bijna je telefoon/portemonnee niet vergeten want je voelt vanzelf als je een zak leeg hebt enzoquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:16 schreef coban het volgende:
dit.quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
tevens weetje door je systeem of je ook wat mist voordat je weggaat, je kunt bijna je telefoon/portemonnee niet vergeten want je voelt vanzelf als je een zak leeg hebt enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Als 'dicht' meisje draag ik altijd iets langs over broeken dus lelijk als ik hele jurk ga opheisen om mijn broekzakken te onderzoekenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een broek aantrekken
in de winter zal je dat wel latenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:20 schreef coban het volgende:
[..]
Als 'dicht' meisje draag ik altijd iets langs over broeken dus lelijk als ik hele jurk ga opheisen om mijn broekzakken te onderzoekenen draag meestal tregging, zonder zakken dus.
dus ik ben geen jongenquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:20 schreef coban het volgende:
Kortom: alle jongens zijn perfectionist/kunnen niet tegen verandering.
Wrm dan?quote:Op dinsdag 20 september 2011 16:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
in de winter zal je dat wel laten
Inderdaad. Voordat ik door de voordeur ga, doe ik altijd een check upquote:Op dinsdag 20 september 2011 16:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
tevens weetje door je systeem of je ook wat mist voordat je weggaat, je kunt bijna je telefoon/portemonnee niet vergeten want je voelt vanzelf als je een zak leeg hebt enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |