dat wordt ie toch al. Er komt immers een stopper Den Haag Centraal - Dordrecht - Breda te rijden. In de spits 2x per uur door naar Breda, in het dal 1x per uur.quote:Op woensdag 21 september 2011 11:22 schreef greavy het volgende:
Maar dan zal de Snel(STOP)trein wel opgeheven worden tussen Breda en Dordrecht
neuh, want het is een doorgetrokken stoptrein die ik noem. Beetje het Zoetermeeridee, maar dan groterquote:Op woensdag 21 september 2011 12:08 schreef greavy het volgende:
Ja. Maar dan wordt die stoptrein wel opgeheven tussen Dordrecht en Breda, als jou idee er ZOU komen.
Ja, dat begrijp ik. De nieuwe 5000 heffen ze daar dan echt wel op. Want wat is de toegevoegde waarde van 3 of 4 stoptreinen Dordrecht-Breda? Luchtvervoer buiten de spitsquote:Op woensdag 21 september 2011 12:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh, want het is een doorgetrokken stoptrein die ik noem. Beetje het Zoetermeeridee, maar dan groter
jahquote:Op woensdag 21 september 2011 12:23 schreef greavy het volgende:
Edit: Of bedoel je dat de 13600/16300 doorgaat in de 5000,te Den Haag 9800 etc?
Ach voordat NS een dubbele IC of kwartierdienst op traject Adam - Amersfoort in zal zetten zal wel een eventjes duren denk ik, s ochtends richting Schiphol worden wel die langere treinen ingezet bijv.quote:Op woensdag 21 september 2011 09:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klopt, als de trein aankomt in Adam CS vanaf Amersfoort loopt vrijwel de gehele trein leeg.. Dan is het weer rustig richting Enkhuizen behalve als het spits is, dan stroomt het ook weer vol...
waarom zou dat nodig zijn? De treinen uit de Noord-Oost voeden nu de 1500 richting Amsterdam, terwijl andersom de 1500 eerder in Amersfoort is en zo een overstap op de treinen richting Zwolle en Deventer garandeert.quote:Op woensdag 21 september 2011 13:32 schreef b2py het volgende:
Betere verspreiding 1500/700/1600 zou wel fijn zijn daarentegen met overstappen richting Asd/Asdz
En in het weekend eindt de boemel wel in Amersfoort. Want dan heb je de spitstrein Rotterdam-Leeuwarden vv niet (althans, veel minder)quote:Op woensdag 21 september 2011 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
Hetzelfde geldt voor de stoptrein Amsterdam Centraal - Vathorst die dat laatste stukje ook alleen maar rijdt om station Amersfoort te ontzien van kerende treinen.
Niks kunnen vinden. Even een telefoontje gepleegd naar een collega op andere locatie. Hij meldt dat het bij hun voor de deur gebeurd is. Alleen politie aanwezig. Geen gewonden.quote:
Zo veel verbindingen worden er nu toch niet 'losgekoppeld' van het Randstedelijk verkeer? Ik dacht alleen maar de trein Hoorn-Alkmaar-Den Haag (die voortaan altijd in Haarlem eindigt).quote:Op woensdag 21 september 2011 14:13 schreef Peterselieman het volgende:
Het valt me trouwens op dat de NS het vrijwel voor elkaar heeft gekregen om in de nieuwe dienstregeling de westelijke Randstad qua treinenloop los te koppelen van de rest van het land.
Aanrijding met een auto dus?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Niks kunnen vinden. Even een telefoontje gepleegd naar een collega op andere locatie. Hij meldt dat het bij hun voor de deur gebeurd is. Alleen politie aanwezig. Geen gewonden.
Nouja, sporentechnisch is het het makkelijkste om 'm daar te dumpen en het is nu niet echt de belangrijkste trein van Utrecht. Het is een relatief drukke sprinter ja, maar waar moet ie dan komen? Ruilen met de sprinter uit Rhenen? Hij past daar het makkelijkst en de meeste mensen hoeven toch niet verder dan Utrecht.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:41 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dus ze prakken maar een drukke forensensprinter achteraan op 19b ergens op het oude PTT spoor. Er even niet aan denkend dat er:
- Maar één trap is
- De trein minstens 30-50 meter voor de trap stopt (als de trein naar Leiden of Den Haag wat is doorgeschoten nog een 50 - 100 meter extra)
- Het toch al een uithoek van het station is
- Er nog even een flink gat in het perron is gegraven voor het perfecte bottleneckeffect
- De overheid forensen naar Houten heeft gejaagd. paaiend met die UIT!STE!KEN!DE! spoorverbinding met Utrecht.
Tsja met 17 minuten vertraging is er geen GTbV. Dus waar zouden ze moeilijk over doen. Die onwelwordingen zo nu en dan nemen we maar op de koop toe.
Geen idee. Ik zie tekst die voor de helft uit cijfers bestaat.quote:
Als ik nu vanuit LWD naar DH-centraal wil dan moet ik in Zwolle overstappen, want hij gaat rechtstreeks naar Rotterdam volgens mij. Als ik vanuit DH-C naar LWD wil dan moet ik in Utrecht overstappen anders gaat ie door naar GRO.quote:
Je kunt ook blijven zitten tot Utrecht/Amersfoort en daar overstappen. Is snellerquote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Nee. Van Leeuwarden naar Den Haag moet je dan overstappen in Zwolle, want de IC naar Schiphol gaat doorrijden naar Den Haag. Tenzij de IC uit Leeuwarden doorgaat naar Schiphol (en dus Den Haag), maar dat is onwaarschijnlijk.
Ok, want ik hoorde deze week in het nieuws dat de IC of stoptrein van Den Haag naar Amsterdam door gaat rijden naar Lelystad.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Nee. Van Leeuwarden naar Den Haag moet je dan overstappen in Zwolle, want de IC naar Schiphol gaat doorrijden naar Den Haag. Tenzij de IC uit Leeuwarden doorgaat naar Schiphol (en dus Den Haag), maar dat is onwaarschijnlijk.
Als je lekker rustig wilt reizen is dit een slechte optie.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt ook blijven zitten tot Utrecht/Amersfoort en daar overstappen. Is sneller
Nee. Een vrachtwagen. Alleen materiële schade aan de vrachtwagen. De DBS 6400 nietquote:Op woensdag 21 september 2011 18:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Aanrijding met een auto dus?
quote:
Is dat nieuw?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:24 schreef bork het volgende:
[..]
![]()
I know, maar toch knap dat je faal op faal weet neer te zetten, loopt daar nu werkelijk niemand rond met een gezond stel hersens?
![]()
Hij snapt jou ook niet, dus dat schiet lekker op danquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef bork het volgende:
Internationale Treinplanner
Deze dienstregeling is geldig van 12.12.10 t/m 08.12.12.![]()
![]()
op http://www.nshispeed.nl/nl/internationale-treinplanner
Kan niet is t/m 11-12-2011, nieuwe is nog niet officieel bekend.quote:
en toch vallen er al treinen te boeken na 11-12-2011.. (wat weer alleen mogelijk zou moeten zijn als de dienstregeling bekend is)quote:Op woensdag 21 september 2011 20:44 schreef bork het volgende:
[..]
Kan niet is t/m 11-12-2011, nieuwe is nog niet officieel bekend.
klikerdeklikquote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom bork, we gaan ff voor mschol ze neus kijken
nope, niet verplicht..quote:
duitsland is dan ook helemaal niet boeiendquote:Op woensdag 21 september 2011 21:08 schreef bork het volgende:
Das dan heel fijn maar ik kan niks vanaf Utrecht boeken naar Duitsland, Frankrijk intereseert me namelijk geen ene fluit.
TGV bij Hispeed t/m 21 december trouwens dus niet 8.12.12quote:Op woensdag 21 september 2011 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
duitsland is dan ook helemaal niet boeiend
Collega. Ik werk alleen de weekenden.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Was jij vandaag aan het werk Greavy, of heb ik een collega van je gezien?
Thalys wijzigt verder niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
klikerdeklik(geboekt bij tgv-europe, maar kon dezelfde trip ook bij NShispeed boeken, tgv-europe had voorkeur omdat ik plaats kon kiezen
)
Ooh, maar dat zal wel goed zitten, tochquote:Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef greavy het volgende:
[..]
Collega. Ik werk alleen de weekenden.
ALS ik er binnenkort nog werk. Aanstaande woensdag mijn "Einde Proeftijd gesprek", waar je te horen krijgt of je mag blijven of niet.
Is het dan wel leuk om te werken ?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef greavy het volgende:
Durf het niet te zeggen. Ik was steeds op treinen ingepland die rustig waren.
Pas voor de laatste 2 weken had ik meer keuze qua inplannen. Ging toen wel beter. Maar je wordt er op afgerekend als je in deze proeftijd weinig omzetten haalt.
Per dienst MOET je proberen 200 euro binnenhalen. Dus per retourtje Zwolle of Eindhoven is dat ¤100.
Er wordt nog niet moeilijk gedaan over dat je BOVEN het gemiddelde zit(die varieeren per trein)..
En laat degene die er wat inspraak heeft met de Unitleider nou de irritantste Unitmedewerker(Leidinggevende) zijn, en echt strak naar getallen kijkt van vorig jaar...
Ik wacht het wel af.
Ga ik even de slimmerd uithangen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef greavy het volgende:
[..]
Collega. Ik werk alleen de weekenden.
ALS ik er binnenkort nog werk. Aanstaande woensdag mijn "Einde Proeftijd gesprek", waar je te horen krijgt of je mag blijven of niet.
2 Maanden mag dan gewoon?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:14 schreef Yreal het volgende:
nee , ze hebben hem wel dicht getimmerd. Ik heb zat gezien dat ze het dus niet goed geregeld hadden.. sorry
Kloptquote:Op woensdag 21 september 2011 22:15 schreef Ascendancy het volgende:
Leuk dat die proeftijd nietig is, maar greavy zal vast niet zo'n goede werknemersbescherming hebben. Neem aan dat het contracten met een opzegtermijn van een maand zijn?
Naja, die zijn dus alleen niet geldig als je in de ziektewet zitquote:
Oké. Ik las ff verder, en daar staat het ook wel zo ongeveer in.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij ja, maar je baas niet. Onbepaalde tijd moet gewoon worden uitgezeten
In mijn contract is gewoon opgenomen dat beide partijen met een opzegtermijn van 1 maand het contract eenzijdig mogen opzeggen en het lijkt me niet dat daar iets tussen te krijgen isquote:Op woensdag 21 september 2011 22:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij ja, maar je baas niet. Onbepaalde tijd moet gewoon worden uitgezeten
dan moet er wel een ontslag vergunning zijn, en die krijg je niet zomaar.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In mijn contract is gewoon opgenomen dat beide partijen met een opzegtermijn van 1 maand het contract eenzijdig mogen opzeggen en het lijkt me niet dat daar iets tussen te krijgen is
och, zelfs met de Hanzelijn in gebruik blijft het de snelste optie tussen Groningen en Den Haag. Ik geloof dat je met enkele keren overstappen vijf tot tien minuten sneller blijft dan de rechtstreekse lijn via Schiphol die er vanaf eind volgend jaar komt.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef LWD-Godius het volgende:
Als je lekker rustig wilt reizen is dit een slechte optie.
Jippie.quote:Op donderdag 22 september 2011 10:08 schreef KapiteinT het volgende:
Er worden nieuwe CTAs opgehangen in Hoofddorp.
Misschien had je lang blond haar en dikke tieten moeten hebbenquote:Op donderdag 22 september 2011 11:11 schreef greavy het volgende:
Maar in Utrecht de wind van voren, omdat de 100 euro niet gehaald is..
Maar niet gratis: de nieuwe route die verkanting en zo uitmuntend laat zien...quote:
Is dat leuk? Zoiets als Trainz?quote:
Belachelijk.. Ze kunnen in principe geen eisen hebben qua opbrengst omdat het altijd afhangt van het aantal reizigers en hun zin om wat drinken/eten te hebben.. Dat heb je niet altijd in de hand..quote:Op donderdag 22 september 2011 11:11 schreef greavy het volgende:
Maar in Utrecht de wind van voren, omdat de 100 euro niet gehaald is..
Ja, lijkt er op!quote:Op donderdag 22 september 2011 14:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Is dat leuk? Zoiets als Trainz?
Kan interessant zijn als het bouwen niet al te complex is.quote:
't Werkt via Steam. Bouwen heb ik nog nooit geprobeerd, ik ben er niet zo heel handig in, maar er zit op zich een heel uitgebreide world editor bij.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kan interessant zijn als het bouwen niet al te complex is.
Morgen maar eens een torrent zoeken als dat werkt.
Heeft misschien vertraging? Dan is de NS namelijk wel zo aardig om op de oorspronkelijke tijd een andere trein te laten rijdenquote:Op donderdag 22 september 2011 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er mis met de Pimpel? Die van 15:44 uit Deventer naar het westen reed met ICMm
bouwen is heel erg uitgebreid, op sommige punten voor mij net eff te lastig om dingen te maken die ik zelf zou willen makenquote:Op donderdag 22 september 2011 15:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kan interessant zijn als het bouwen niet al te complex is.
Morgen maar eens een torrent zoeken als dat werkt.
welke route bedoel je?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar niet gratis: de nieuwe route die verkanting en zo uitmuntend laat zien...
Toch kijk ik er erg naar uit!
Die is met +21 in Hengelo vertrokken, en zit inmiddels op +28. De reden is Beeinträchtigung durch Vandalismus . De volgende IC hangt ook in de plus, die door Störung an einem Bahnübergang .quote:Op donderdag 22 september 2011 16:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is er mis met de Pimpel? Die van 15:44 uit Deventer naar het westen reed met ICMm
Via Steam? hmm ik heb geen zin om te betalen voor iets dat ik kort gebruik. Nouja dan niet, misschien Trainz 2010 ofzo.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
't Werkt via Steam. Bouwen heb ik nog nooit geprobeerd, ik ben er niet zo heel handig in, maar er zit op zich een heel uitgebreide world editor bij.
Gaat weer lekker daar dusquote:Op donderdag 22 september 2011 16:23 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die is met +21 in Hengelo vertrokken, en zit inmiddels op +28. De reden is Beeinträchtigung durch Vandalismus . De volgende IC hangt ook in de plus, die door Störung an einem Bahnübergang .
quote:Op donderdag 22 september 2011 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekker gewerkt dus![]()
Alleen dit is wel weer een beetje jammer natuurlijk
[..]
Misschien had je lang blond haar en dikke tieten moeten hebben![]()
Dat is ook mijn mening, en van vele stewards. Maar bij de RC wordt er naar GEMIDDELDES van een JAAR GELEDEN gekeken. En cijfers van bepaalde treinen op dezelfde dag, een jaar geleden.quote:Op donderdag 22 september 2011 14:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Belachelijk.. Ze kunnen in principe geen eisen hebben qua opbrengst omdat het altijd afhangt van het aantal reizigers en hun zin om wat drinken/eten te hebben.. Dat heb je niet altijd in de hand..
Klopt. Dat komt omdat 10014x en 10024x ook gebruikt wordt bij vervangende omgeleide ICE's. En omdat dit dus in dezelfde nummerrange ligt, en die de benaming ICE heeft, krijgt vervangende Pimpel dat ook.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:44 schreef dennistd het volgende:
Op de een of andere manier ziet het systeem de treinnummers als een ICE (zijn de 10014x en 10024x nummers)
Misschien kun je het ook los krijgen, weet ik eigenlijk niet. Ik speel via Steam iig.quote:Op donderdag 22 september 2011 16:25 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Via Steam? hmm ik heb geen zin om te betalen voor iets dat ik kort gebruik. Nouja dan niet, misschien Trainz 2010 ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |