Zo veel verbindingen worden er nu toch niet 'losgekoppeld' van het Randstedelijk verkeer? Ik dacht alleen maar de trein Hoorn-Alkmaar-Den Haag (die voortaan altijd in Haarlem eindigt).quote:Op woensdag 21 september 2011 14:13 schreef Peterselieman het volgende:
Het valt me trouwens op dat de NS het vrijwel voor elkaar heeft gekregen om in de nieuwe dienstregeling de westelijke Randstad qua treinenloop los te koppelen van de rest van het land.
Aanrijding met een auto dus?quote:Op woensdag 21 september 2011 15:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Niks kunnen vinden. Even een telefoontje gepleegd naar een collega op andere locatie. Hij meldt dat het bij hun voor de deur gebeurd is. Alleen politie aanwezig. Geen gewonden.
Nouja, sporentechnisch is het het makkelijkste om 'm daar te dumpen en het is nu niet echt de belangrijkste trein van Utrecht. Het is een relatief drukke sprinter ja, maar waar moet ie dan komen? Ruilen met de sprinter uit Rhenen? Hij past daar het makkelijkst en de meeste mensen hoeven toch niet verder dan Utrecht.quote:Op dinsdag 20 september 2011 23:41 schreef Fixers het volgende:
[..]
Dus ze prakken maar een drukke forensensprinter achteraan op 19b ergens op het oude PTT spoor. Er even niet aan denkend dat er:
- Maar één trap is
- De trein minstens 30-50 meter voor de trap stopt (als de trein naar Leiden of Den Haag wat is doorgeschoten nog een 50 - 100 meter extra)
- Het toch al een uithoek van het station is
- Er nog even een flink gat in het perron is gegraven voor het perfecte bottleneckeffect
- De overheid forensen naar Houten heeft gejaagd. paaiend met die UIT!STE!KEN!DE! spoorverbinding met Utrecht.
Tsja met 17 minuten vertraging is er geen GTbV. Dus waar zouden ze moeilijk over doen. Die onwelwordingen zo nu en dan nemen we maar op de koop toe.
Geen idee. Ik zie tekst die voor de helft uit cijfers bestaat.quote:
Als ik nu vanuit LWD naar DH-centraal wil dan moet ik in Zwolle overstappen, want hij gaat rechtstreeks naar Rotterdam volgens mij. Als ik vanuit DH-C naar LWD wil dan moet ik in Utrecht overstappen anders gaat ie door naar GRO.quote:
Je kunt ook blijven zitten tot Utrecht/Amersfoort en daar overstappen. Is snellerquote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Nee. Van Leeuwarden naar Den Haag moet je dan overstappen in Zwolle, want de IC naar Schiphol gaat doorrijden naar Den Haag. Tenzij de IC uit Leeuwarden doorgaat naar Schiphol (en dus Den Haag), maar dat is onwaarschijnlijk.
Ok, want ik hoorde deze week in het nieuws dat de IC of stoptrein van Den Haag naar Amsterdam door gaat rijden naar Lelystad.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:18 schreef Zug-Chef het volgende:
Nee. Van Leeuwarden naar Den Haag moet je dan overstappen in Zwolle, want de IC naar Schiphol gaat doorrijden naar Den Haag. Tenzij de IC uit Leeuwarden doorgaat naar Schiphol (en dus Den Haag), maar dat is onwaarschijnlijk.
Als je lekker rustig wilt reizen is dit een slechte optie.quote:Op woensdag 21 september 2011 19:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je kunt ook blijven zitten tot Utrecht/Amersfoort en daar overstappen. Is sneller
Nee. Een vrachtwagen. Alleen materiële schade aan de vrachtwagen. De DBS 6400 nietquote:Op woensdag 21 september 2011 18:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Aanrijding met een auto dus?
quote:
Is dat nieuw?quote:Op woensdag 21 september 2011 20:24 schreef bork het volgende:
[..]
![]()
I know, maar toch knap dat je faal op faal weet neer te zetten, loopt daar nu werkelijk niemand rond met een gezond stel hersens?
![]()
Hij snapt jou ook niet, dus dat schiet lekker op danquote:
quote:Op woensdag 21 september 2011 20:19 schreef bork het volgende:
Internationale Treinplanner
Deze dienstregeling is geldig van 12.12.10 t/m 08.12.12.![]()
![]()
op http://www.nshispeed.nl/nl/internationale-treinplanner
Kan niet is t/m 11-12-2011, nieuwe is nog niet officieel bekend.quote:
en toch vallen er al treinen te boeken na 11-12-2011.. (wat weer alleen mogelijk zou moeten zijn als de dienstregeling bekend is)quote:Op woensdag 21 september 2011 20:44 schreef bork het volgende:
[..]
Kan niet is t/m 11-12-2011, nieuwe is nog niet officieel bekend.
klikerdeklikquote:Op woensdag 21 september 2011 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom bork, we gaan ff voor mschol ze neus kijken
nope, niet verplicht..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |