duitsland is dan ook helemaal niet boeiendquote:Op woensdag 21 september 2011 21:08 schreef bork het volgende:
Das dan heel fijn maar ik kan niks vanaf Utrecht boeken naar Duitsland, Frankrijk intereseert me namelijk geen ene fluit.
TGV bij Hispeed t/m 21 december trouwens dus niet 8.12.12quote:Op woensdag 21 september 2011 21:16 schreef mschol het volgende:
[..]
duitsland is dan ook helemaal niet boeiend
Collega. Ik werk alleen de weekenden.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Was jij vandaag aan het werk Greavy, of heb ik een collega van je gezien?
Thalys wijzigt verder niet.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
klikerdeklik(geboekt bij tgv-europe, maar kon dezelfde trip ook bij NShispeed boeken, tgv-europe had voorkeur omdat ik plaats kon kiezen
)
Ooh, maar dat zal wel goed zitten, tochquote:Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef greavy het volgende:
[..]
Collega. Ik werk alleen de weekenden.
ALS ik er binnenkort nog werk. Aanstaande woensdag mijn "Einde Proeftijd gesprek", waar je te horen krijgt of je mag blijven of niet.
Is het dan wel leuk om te werken ?quote:Op woensdag 21 september 2011 21:38 schreef greavy het volgende:
Durf het niet te zeggen. Ik was steeds op treinen ingepland die rustig waren.
Pas voor de laatste 2 weken had ik meer keuze qua inplannen. Ging toen wel beter. Maar je wordt er op afgerekend als je in deze proeftijd weinig omzetten haalt.
Per dienst MOET je proberen 200 euro binnenhalen. Dus per retourtje Zwolle of Eindhoven is dat ¤100.
Er wordt nog niet moeilijk gedaan over dat je BOVEN het gemiddelde zit(die varieeren per trein)..
En laat degene die er wat inspraak heeft met de Unitleider nou de irritantste Unitmedewerker(Leidinggevende) zijn, en echt strak naar getallen kijkt van vorig jaar...
Ik wacht het wel af.
Ga ik even de slimmerd uithangen.quote:Op woensdag 21 september 2011 21:29 schreef greavy het volgende:
[..]
Collega. Ik werk alleen de weekenden.
ALS ik er binnenkort nog werk. Aanstaande woensdag mijn "Einde Proeftijd gesprek", waar je te horen krijgt of je mag blijven of niet.
2 Maanden mag dan gewoon?quote:Op woensdag 21 september 2011 22:14 schreef Yreal het volgende:
nee , ze hebben hem wel dicht getimmerd. Ik heb zat gezien dat ze het dus niet goed geregeld hadden.. sorry
Kloptquote:Op woensdag 21 september 2011 22:15 schreef Ascendancy het volgende:
Leuk dat die proeftijd nietig is, maar greavy zal vast niet zo'n goede werknemersbescherming hebben. Neem aan dat het contracten met een opzegtermijn van een maand zijn?
Naja, die zijn dus alleen niet geldig als je in de ziektewet zitquote:
Oké. Ik las ff verder, en daar staat het ook wel zo ongeveer in.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij ja, maar je baas niet. Onbepaalde tijd moet gewoon worden uitgezeten
In mijn contract is gewoon opgenomen dat beide partijen met een opzegtermijn van 1 maand het contract eenzijdig mogen opzeggen en het lijkt me niet dat daar iets tussen te krijgen isquote:Op woensdag 21 september 2011 22:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
jij ja, maar je baas niet. Onbepaalde tijd moet gewoon worden uitgezeten
dan moet er wel een ontslag vergunning zijn, en die krijg je niet zomaar.quote:Op woensdag 21 september 2011 22:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
In mijn contract is gewoon opgenomen dat beide partijen met een opzegtermijn van 1 maand het contract eenzijdig mogen opzeggen en het lijkt me niet dat daar iets tussen te krijgen is
och, zelfs met de Hanzelijn in gebruik blijft het de snelste optie tussen Groningen en Den Haag. Ik geloof dat je met enkele keren overstappen vijf tot tien minuten sneller blijft dan de rechtstreekse lijn via Schiphol die er vanaf eind volgend jaar komt.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:00 schreef LWD-Godius het volgende:
Als je lekker rustig wilt reizen is dit een slechte optie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |