SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierFinally, someone let me out of my cage
Och die meisjes waren toch veel te knap, was niks geworden.quote:Op maandag 19 september 2011 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook. Eeuwig zonde dat ik soms niets durfde
Dat weet je niet.quote:Op maandag 19 september 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Och die meisjes waren toch veel te knap, was niks geworden.
damn heloef, ben je nog steeds hier bezig?quote:Op maandag 19 september 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Och die meisjes waren toch veel te knap, was niks geworden.
Wat zou je dan precies goed gedaan hebben? Heb je niet gewoon geluk dat je over haar heen bent en zij je jouw gedrag kon vergeven?quote:Op maandag 19 september 2011 20:29 schreef Mpj het volgende:
[..]
Sowieso mee eens en ik schaam me d'r ook niet meer voor, naar boven komt 't toch wel. Moet je je nu voorstellen dat ik dagelijks contact met haar heb en morgen wat met haar ga drinken in de stad. Situaties en mensen kunnen drastisch veranderen, gelukkig maar. Heb ik het ergens tóch nog goed gedaan, of niet?
[..]
Ze komt d'r toch niet achter MAAR ik heb 't niet eens gedaan. IMO kan flirten (oogcontact, praatje maken) in een relatie ook wel trouwens. Aanraken niet.
Ik heb ook gewoon een spiegel hoor, zo knap ben ik ook niet.quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet je niet.misschien dachten ze dat ook wel over jou.
Hey een beetje minder negatief mag ook wel.quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon een spiegel hoor, zo knap ben ik ook niet.
Bezig? Ik post nog gezellig mee ja.quote:Op maandag 19 september 2011 20:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
damn heloef, ben je nog steeds hier bezig?
Negatief is het niet, ik ben redelijk knap.quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hey een beetje minder negatief mag ook wel.
al een leuke meisje ontmoet?quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Bezig? Ik post nog gezellig mee ja.
Uiterlijk is maar een ding. Zelfvertrouwen en innerlijk is net zo belangrijkquote:Op maandag 19 september 2011 20:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Negatief is het niet, ik ben redelijk knap.
Maar niet zo knap dat de meisjes waar ik verliefd op was dachten "oei die is veel te knap voor mij".
Ten eerste isiemand vergeten gee geluk, daar heb ik wel wat voor moeten doen. Gaat niet zomaar, althans bij mij.quote:Op maandag 19 september 2011 20:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat zou je dan precies goed gedaan hebben? Heb je niet gewoon geluk dat je over haar heen bent en zij je jouw gedrag kon vergeven?
Vind je chickie ook dat die dingen kunnen binnen een relatie?
Ehm mijn zelfvertrouwen en uitstaling lagen toen op hetzelfde niveau als mijn kelder.quote:Op maandag 19 september 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Uiterlijk is maar een ding. Zelfvertrouwen en innerlijk is net zo belangrijk
Alleen in de bus helaas.quote:
Kom op. Dat is toch nergens voor nodigquote:Op maandag 19 september 2011 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm mijn zelfvertrouwen en uitstaling lagen toen op hetzelfde niveau als mijn kelder.
Tsja, of zij is gewoon een goed persoon.quote:Op maandag 19 september 2011 20:37 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ten eerste isiemand vergeten gee geluk, daar heb ik wel wat voor moeten doen. Gaat niet zomaar, althans bij mij.
Maar ik zou dat geluk niet hebben als ze mij geen leuk persoon zou vinden, sowieso. Anders zou ik nu niet dagelijks vriendschappelijk contact met haar hebben. Dan heb ik ergens toch een behoorlijk goede indruk achter gelaten na alles.
dit dus, maar zelfvertrouwen kan je helaas niet fakenquote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom op. Dat is toch nergens voor nodig
Ik zei toen he, verleden tijd.quote:Op maandag 19 september 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom op. Dat is toch nergens voor nodig
ik hoor wel eens "fake it till you make it", denk dat dat ook wel een beetje op zelfvertrouwen slaat! Gewoon af en toe meer doen/zeggen dan je "eigenlijk" durft, in het kader van "doen alsof"quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dit dus, maar zelfvertrouwen kan je helaas niet faken
Heloef moet toch meer uitgaan(tenminstens als je dat niet doet) en meer vrienden maken(denk ik) zodat je langzaam maar zeker zelfvertrouwen krijgt
Goed zoquote:Op maandag 19 september 2011 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zei toen he, verleden tijd.
Het stijgt langzaam naar de eerste verdieping.
ja hoor ik ook wel soms, gewoon doen alsof je zelfvertrouwen heb&op een gegeven moment heb je gewoon echt zelfvertrouwenquote:Op maandag 19 september 2011 20:44 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
ik hoor wel eens "fake it till you make it", denk dat dat ook wel een beetje op zelfvertrouwen slaat! Gewoon af en toe meer doen/zeggen dan je "eigenlijk" durft, in het kader van "doen alsof"
Natuurlijk. Al ben je een goed persoon, dan ga je alsnog niet uit jezelf om met mensen om die je niet mag/jou niet aanstaan.quote:Op maandag 19 september 2011 20:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tsja, of zij is gewoon een goed persoon.
En bij jou misschien niet, das balen. Anderen kunnen wel zomaar over hun verliefdheid heen komen.
Ik heb wel vrienden hoor.quote:Op maandag 19 september 2011 20:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dit dus, maar zelfvertrouwen kan je helaas niet faken
Heloef moet toch meer uitgaan(tenminstens als je dat niet doet) en meer vrienden maken(denk ik) zodat je langzaam maar zeker zelfvertrouwen krijgt
allebei?quote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden hoor.
Maar het gros daar van zijn huismussen.
De stappers wonen allebei in Gelderland.
Wanneer gaan we nou stappen?quote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel vrienden hoor.
Maar het gros daar van zijn huismussen.
De stappers wonen allebei in Gelderland.
Weet ik.quote:
Ja allebei.quote:Op maandag 19 september 2011 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
allebei?
uhm, misschien moet je eens meer stapmaatjes zoeken
of gewoon is keertje een van die huismus meeslepen, andere mensen leren kennen zodat je de volgend keer met hun mee kan
Volgende maand en als ik bij jou kan blijven pitten.quote:
Kloptquote:
Deal!quote:Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Ja allebei.
Of nou eigenlijk is er nog 1 maar die begint steeds vreemder gedrag te vertonen en zie ik niet meer zo vaak.
[..]
Volgende maand en als ik bij jou kan blijven pitten.
Kom jij ook nog naar de meet trouwens?quote:
haha goeiequote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ah, dan kan je zeggen; op een oude fiets moet je het leren
Voorlopig wel volgens mij.quote:Op maandag 19 september 2011 21:03 schreef Mpj het volgende:
Edarrawen is het enige meisje op de meet? En ze laat FOK!kers bij haar slapen?
Ik vind haar best leuk ja.quote:
Ik moet even kijken hoe alles uitkomtquote:Op maandag 19 september 2011 21:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Kom jij ook nog naar de meet trouwens?
leeftijd is maar een getal!quote:
Zou ik ook zeggen als ik oud was.quote:
Ja dat gebeurt wel vaker op een meet.quote:Op maandag 19 september 2011 21:07 schreef Mpj het volgende:
Is dat ooit eerder voorgekomen; dat een vrouwelijke FOK!ker mensen die ze nog nooit heeft gezien bij zich laat overnachten?
Hoe denk je anders dat sommige fokkers ooit seks hebben?quote:Op maandag 19 september 2011 21:07 schreef Mpj het volgende:
Is dat ooit eerder voorgekomen; dat een vrouwelijke FOK!ker mensen die ze nog nooit heeft gezien bij zich laat overnachten?
30 is oud, 28 nog niet. Hij heeft twee jaar te gaan. Ik nog elf.quote:Op maandag 19 september 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik oud was.
Serieus? Zo zie je maar weer hoe wereldvreemd ik ben als het op internet meets aankomt.quote:Op maandag 19 september 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt wel vaker op een meet.
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 19 september 2011 21:09 schreef Mpj het volgende:
[..]
30 is oud, 28 nog niet. Hij heeft twee jaar te gaan. Ik nog elf.
[..]
Serieus? Zo zie je maar weer hoe wereldvreemd ik ben als het op internet meets aankomt.
Het is ook een grap he, let op de PI.quote:Op maandag 19 september 2011 21:09 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik schrok er eerst ook wel van.quote:[..]
Serieus? Zo zie je maar weer hoe wereldvreemd ik ben als het op internet meets aankomt.
ik ook nietquote:Op maandag 19 september 2011 21:10 schreef geenvetzak het volgende:
ik kan me nou echt helemaal niks voorstellen bij zo'n meet, iemand al ervaring?
Hmm, misschien is het te vergelijken met meisjes die verliefd worden op een personage uit een boek, zoals Twilight. Niet helemaal een goede vergelijking, omdat je in een boek helemaal geen interactie met elkaar hebt, maar je wordt wel net als met een chat verliefd op basis van grotendeels tekst.quote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik vind het nogal stompzinnig om af te geven op mensen die online op elkaar verliefd worden.
Kijk, ik weet niet of ik het zou kunnen, zo zonder foto's en stemgeluid en "echt" contact maar hey, als mensen dat wel lukt, ze elkaar leuk vinden en samen gelukkig zijn, then who gives a fuck?
Ik vind 30 echt een beetje oud..quote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook een grap he, let op de PI.
[..]
Ik schrok er eerst ook wel van.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt dat dat gebeurde.quote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik ook niet
en wist niet dat FOK!kers one night stands hebben met elkaar
Weer wat geleerdquote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik ook niet
tja als je elkaar al kent van het forum is het misschien geen one night stand meerquote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik ook niet
HEYquote:Op maandag 19 september 2011 21:09 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dan doe je toch iets foutquote:Op maandag 19 september 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt dat dat gebeurde.
Niet alleen ik de rest van de mensen ook.quote:
Stuur eens een foto, wie weet heb ik dit weekend wel effe tijd. Heb je dat ook direct mee gemaaktquote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik ook niet
das waarquote:Op maandag 19 september 2011 21:13 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
tja als je elkaar al kent van het forum is het misschien geen one night stand meerzijn daar ook regels voor?
uh neequote:Op maandag 19 september 2011 21:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stuur eens een foto, wie weet heb ik dit weekend wel effe tijd. Heb je dat ook direct mee gemaakt
Niet iedereen verteld eerlijk wat hij/zij doetquote:Op maandag 19 september 2011 21:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet alleen ik de rest van de mensen ook.
Dat kan, ik acht de kans echter niet groot.quote:Op maandag 19 september 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedereen verteld eerlijk wat hij/zij doet
Seks met een maagd is sowieso niets.quote:Op maandag 19 september 2011 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
uh nee
minderjarig+maagd+verliefd op iemand anders=niks
Wat is de leeftijd danquote:Op maandag 19 september 2011 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
uh nee
minderjarig+maagd+verliefd op iemand anders=niks
Klopt, maar ergens is het toch wel wanhopig aangezien zulke rare verliefdheden hebben te maken met meerdere negatieve dingen (onzekerheid óf hele lage eigenwaarde óf geen sociaal leven óf lelijk uiterlijk waardoor je geen aandacht krijgt IRL. Of het is ''en en en''). Tja, ik vind het gewoon wanhopig ergens. Als jij een leuk leven hebt, je je goed voelt, gebeurt dat echt niet.quote:Op maandag 19 september 2011 21:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmm, misschien is het te vergelijken met meisjes die verliefd worden op een personage uit een boek, zoals Twilight. Niet helemaal een goede vergelijking, omdat je in een boek helemaal geen interactie met elkaar hebt, maar je wordt wel net als met een chat verliefd op basis van grotendeels tekst.
Ik weet niet meer of de verliefdheid er al was voordat ik foto's had gezien en hem had gesproken via de mic. De kans is groot dat de fantasie, het beeld bij de tekst en later alles eromheen niet helemaal overeenkomt met hoe hij in het echt is, maar goed. Ik geloof dat hij altijd eerlijk was en is door de jaren heen, dus dan moeten veel dingen ook wel overeengekomen zijn. Tijdens verliefdheid romantiseer je de ander wel vaker, niet alleen online. Deed ik ook bij klasgenootjes waarvan ik nu denk Jezus, vond ik die leuk?
Maar ik weet sowieso dat het niet uit wanhopigheid of onzekerheid was. Ik was destijds niet wanhopig, wel een beetje onzeker. Nu ben ik veel onzekerder, echter spreek ik de jongen in kwestie nog steeds en ben ik niet meer verliefd.
Tijdens dat ik verliefd op hem was, echt verliefd, ben ik dat ook geweest op een jongen uit mijn klas. Gevoelens waren behoorlijk vergelijkbaar. Ik zit er niet mee als mensen het niet begrijpen of het afdoen als wanhopig. Misschien heb ik gewoon een net iets rijker gevoelsleven en voorstellingsvermogen.
Oeh lange post.
Hoezo is dat niets? Ooit ervaren? Minderjarig maakt het vies.quote:Op maandag 19 september 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seks met een maagd is sowieso niets.Minderjarig maakt het wel extra spannend
Hoe denk je dat die boe neuklijst is ontstaan?quote:Op maandag 19 september 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan, ik acht de kans echter niet groot.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:18 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat is de leeftijd dan![]()
Maagd? Dat regelen we zaterdag dan wel
En heb het over sex niet verliefd worden en trouwen
quote:Op maandag 19 september 2011 21:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
srry, ben geen BB slet
ik ben 14, bijna 15
Dus nog een jaartje wachten dan mag hetquote:Op maandag 19 september 2011 21:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
srry, ben geen BB slet
ik ben 14, bijna 15
Oh ja? Hoe weet je dat zo goed? Ervaren?quote:Op maandag 19 september 2011 21:18 schreef Mpj het volgende:
[..]
Klopt, maar ergens is het toch wel wanhopig aangezien zulke rare verliefdheden hebben te maken met meerdere negatieve dingen
Volgens die logica zou ik nu wel verliefd moeten zijn op iemand online. Contacten genoeg, maar nee.quote:(onzekerheid óf hele lage eigenwaarde
Ik had een sociaal leven.quote:óf geen sociaal leven
Kreeg wel aandacht gelukkig.quote:óf lelijk uiterlij waardoor je geen aandacht krijgt IRL.
Op basis van niets dus. Ja oke, op basis van jouw gebrekkige voorstellingsvermogen.quote:Tja, ik vind het gewoon wanhopig ergens.
Maar hóezo dan? Verliefdheid is een gevoel. Als ik vaak chat met een leuke jongen, ik vorm daar een beeld bij (kloppend of niet), dan kan ik daar verliefd op worden. Zeker in combi met webcam/stem horen.quote:Als jij een leuk leven hebt, je je goed voelt, gebeurt dat echt niet.
Ik ook maar ik heb er minder problemen meequote:
Dat hoef toch niet per se door one-night stands?quote:Op maandag 19 september 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe denk je dat die boe neuklijst is ontstaan?
Minderjarig vind jij 17 en jonger of 15 en jonger?quote:Op maandag 19 september 2011 21:18 schreef Mpj het volgende:
Hoezo is dat niets? Ooit ervaren? Minderjarig maakt het vies.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook maar ik heb er minder problemen mee
Nee, 14 jaar is het meisje.quote:Op maandag 19 september 2011 21:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Minderjarig vind jij 17 en jonger of 15 en jonger?
Dus als ze 17 is vind je het vies, maar met 18 is het lekker? Zoiets?
Ik dacht minderjarig in het algemeen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:26 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, 14 jaar is het meisje.Dat is mijn zusje, en ja; dat vind ik zeker vies.
en als je nou geen zusje heb gehad? Wat dan?quote:Op maandag 19 september 2011 21:26 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee, 14 jaar is het meisje.Dat is mijn zusje, en ja; dat vind ik zeker vies.
dan zit jij qua leeftijd beter volgens mijquote:
Dat is waarquote:Op maandag 19 september 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hoef toch niet per se door one-night stands?
Ik ken nu ook mensen die na afloop van een meet gewoon zijn gaan daten, dat nog steeds doen ook.
Wat je vader vindt, dat vind ik niet belangrijkquote:Op maandag 19 september 2011 21:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]uh, het blijft een nee
mijn vader zou het niet leuk vinden
Mijn stiefvader&mijn moeder schelen 30(!!!!!) jaarquote:Op maandag 19 september 2011 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht minderjarig in het algemeen.
Er zijn grote verschillen tussen 14 jarigen (lichamelijk vooral), maar als 19 jarige iets doen met iemand van 14 vind ik ook wel raar.
Dan had je geen maagd meer geweest als jij dat gewild hadquote:Op maandag 19 september 2011 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
en als je nou geen zusje heb gehad? Wat dan?
mij wel, ben een braaf&lief meisjequote:Op maandag 19 september 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Wat je vader vindt, dat vind ik niet belangrijk
Nou moet zeggen dat het soms moeilijk te zien is tijdens stappen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik dacht minderjarig in het algemeen.
Er zijn grote verschillen tussen 14 jarigen (lichamelijk vooral), maar als 19 jarige iets doen met iemand van 14 vind ik ook wel raar.
Stief pa heeft geld?quote:Op maandag 19 september 2011 21:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn stiefvader&mijn moeder schelen 30(!!!!!) jaar
leeftijd is maar een getal, mijn stiefvader ziet er nog vet jong uit!
En het ligt er ook aan hoe volwassen een 14-jarige is
tsjah, gebeurt vaker, ik kom altijd clubs binnen voor 16+, en een of 2 keer 18+quote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou moet zeggen dat het soms moeilijk te zien is tijdens stappen.
Onlangs samen met een goeie vriend van me op stap. Sta ik met 2 meisjes te praten die ik niet kende. Op een gegeven moment vraag die vriend van, hoe oud zijn ze? Dus ik vragen. Ja net 17 en bijna 18. Uhm sorry?
Hoe oud denk je dat ik ben dan? Ja 25? Nou nee sorry ben 31. Zegt die van bijna 18. Tja je mag mij zien als een groen onervaren blaadje, dan denk ik gewoon dat jij 25 ben en 1 brok ervaring![]()
Sta je dan
Dat leeftijd slechts een getal is is deels waar maar ook deels onwaar. 14 jarige kan heel volwassen zijn voor haar leeftijd, of er volwassen uitzien. In dat opzicht zegt het getal 14 niet zoveel. Maar het geeft wel haar levensfase aan. 2e klas van de middelbare school waarschijnlijk en feitelijk zijn de hersenen nog niet uitgegroeid, weinig (levens)ervaring, naief (want dat zijn toch wel de meeste pubers) en ze mag nog niet eens legaal bier halen of roken.quote:Op maandag 19 september 2011 21:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mijn stiefvader&mijn moeder schelen 30(!!!!!) jaar
leeftijd is maar een getal, mijn stiefvader ziet er nog vet jong uit!
En het ligt er ook aan hoe volwassen een 14-jarige is
Ach je vader zal het best begrijpen als het liefde isquote:Op maandag 19 september 2011 21:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
mij wel, ben een braaf&lief meisje(behalve op school
)
hoiquote:Op maandag 19 september 2011 21:32 schreef Newbie114 het volgende:
Hallo angel-joy.
En anderen ()
Nog wat gemist vandaag?
Ach,quote:Op maandag 19 september 2011 21:07 schreef Mpj het volgende:
Waarom zie ik eruit alsof ik 14 ben danquote:Op maandag 19 september 2011 21:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
tsjah, gebeurt vaker, ik kom altijd clubs binnen voor 16+, en een of 2 keer 18+
quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 21:33 schreef Newbie114 het volgende:
14 is trouwens compleet legaal voor mij.
Om serieus op jouw post in te gaan: ten eerste spreek ik wel uit ervaring. Kijk eens naar mijn debiele, trieste gedrag en mijn verliefdheid naar dat meisje toe (waar ik nog steeds van baal dat ik zoiets heb gedaan). Dat is uit onzekerheid én een te lage eigenwaarde gekomen. Nu ik beter in mijn vel zit, weet dat ik er goed uitzie in het algemeen en dat ik trots op mezelf mag zijn, ben ik óók van dat beeld afgekomen. Ik vind mijn situatie namelijk wel te vergelijken met 'n liefde via de computer, ik kende haar niet eens (het enige wat dan wel zo was is dat ik haar vaak IRL zag), maar ik verzon wel wat af over haar en realistisch was het zeker niet. En ja, ik ging nog 'n stap verder, maar toch.quote:Op maandag 19 september 2011 21:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja? Hoe weet je dat zo goed? Ervaren?
Ik spreek uit ervaring dat het dus niet zo is.
[..]
Volgens die logica zou ik nu wel verliefd moeten zijn op iemand online. Contacten genoeg, maar nee.
[..]
Ik had een sociaal leven.
[..]
Kreeg wel aandacht gelukkig.
[..]
Op basis van niets dus. Ja oke, op basis van jouw gebrekkige voorstellingsvermogen.
[..]
Maar hóezo dan? Verliefdheid is een gevoel. Als ik vaak chat met een leuke jongen, ik vorm daar een beeld bij (kloppend of niet), dan kan ik daar verliefd op worden. Zeker in combi met webcam/stem horen.
Vooroordelen...stom zijn ze soms hè?
Andere kleren en make-up doen een hoopquote:Op maandag 19 september 2011 21:38 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ach,
[..]
Waarom zie ik eruit alsof ik 14 ben dan
Het is niet eerlijk!
tsjah, vond ik in 't begin ook. Maar ik zie nu dat ze echt van elkaar houden, dus wat doe je er aan?quote:Op maandag 19 september 2011 21:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat leeftijd slechts een getal is is deels waar maar ook deels onwaar. 14 jarige kan heel volwassen zijn voor haar leeftijd, of er volwassen uitzien. In dat opzicht zegt het getal 14 niet zoveel. Maar het geeft wel haar levensfase aan. 2e klas van de middelbare school waarschijnlijk en feitelijk zijn de hersenen nog niet uitgegroeid, weinig (levens)ervaring, naief (want dat zijn toch wel de meeste pubers) en ze mag nog niet eens legaal bier halen of roken.
Het grote verschil in levensfasen en levenservaring lijkt me vooral vaak doorslaggevend.
30 jaar vind ik persoonlijk echt te veel.
schat, dit is geen dating sitequote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Even serieus: hallo![]()
Iets nuttigs gedaan vandaag?
Tja ik kan begrijpen dat andere mensen daar heel anders over denken.quote:Op maandag 19 september 2011 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nee
we wonen in een rijtjeshuis hoor
gewoon echte liefde
Tja hoe vaak komt het niet voor dat een man met geld een 30 jarig jongere meisje neemt?quote:
Stiekem wel.quote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
schat, dit is geen dating site
Niet?quote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Schat, waarom mag ik niet geïnteresseerd zijnquote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dit is live versieren, we kunnen hem nu sturenquote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
zou kunnen, maar ik doe bijna nooit make upquote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere kleren en make-up doen een hoop
Tip 1, stop met schat. Of ben je een marokaan en doe je psst hey pssst meisje hey ?quote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Schat, waarom mag ik niet geïnteresseerd zijn![]()
Tevens wil ik je niet palen.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dit is live versieren, we kunnen hem nu sturen![]()
Jammer dat het doel ook de tips kan lezen whehe
Welles...quote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stiekem wel.quote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tip 1, stop met schat. Of ben je een marokaan en doe je psst hey pssst meisje hey ?
Ach je wordt vanzelf oud genoeg voor de kroegquote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
zou kunnen, maar ik doe bijna nooit make up
daar heb je gelijk inquote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Schat, waarom mag ik niet geïnteresseerd zijn![]()
Tevens wil ik je niet palen.
Hoe belangrijk?quote:Op maandag 19 september 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
Ik vind leeftijd wel een heel belangrijk getal trouwens.
Zo belangrijk dat ik een enorm leuk 24 jarig meisje laat lopen.quote:
Ik moest 100 x: de volgende keer zorg ik dat ik mijn spullen voor wiskunde bij me heb want dan kan ik goed al mijn sommen bij elkaar maken en bewaren.quote:Op maandag 19 september 2011 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in
mijn dag was Oké, hoe was jouw dag?
Ik studeer wiskunde dat is pas kutquote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik moest 100 x: de volgende keer zorg ik dat ik mijn spullen voor wiskunde bij me heb want dan kan ik goed al mijn sommen bij elkaar maken en bewaren.
Hoe denk je dat mijn dag was
Dat was geen verliefdheid, dat was een stalkerige obsessie. Daarom niet vergelijkbaar.quote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef Mpj het volgende:
[..]
Om serieus op jouw post in te gaan: ten eerste spreek ik wel uit ervaring. Kijk eens naar mijn debiele, trieste gedrag en mijn verliefdheid naar dat meisje toe (waar ik nog steeds van baal dat ik zoiets heb gedaan).
Strafregels schrijven terwijl je 16 bent is pas kut. Het is je eigen keuze die studie.quote:Op maandag 19 september 2011 21:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik studeer wiskunde dat is pas kut
uh leuk?quote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik moest 100 x: de volgende keer zorg ik dat ik mijn spullen voor wiskunde bij me heb want dan kan ik goed al mijn sommen bij elkaar maken en bewaren.
Hoe denk je dat mijn dag was
Heb ik ook een keer moeten doen. In drie kleuren. Ja middelbare school was echt een hel, doe mij maar studerenquote:Op maandag 19 september 2011 21:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Strafregels schrijven terwijl je 16 bent is pas kut. Het is je eigen keuze die studie.
Ik hoefde nooit te komen bij wiskundequote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
uh leuk?
hey, ik had mijn boeken voor wiskunde ook niet mee vandaag(geen getroll) maar ik hoefde niks te doen, want de wiskunde leraar mag me
(Oké, hij is een beetje pedo
)
Tip: inkijk. Maar misschien ken ik jou eigenlijk serieusquote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
uh leuk?
hey, ik had mijn boeken voor wiskunde ook niet mee vandaag(geen getroll) maar ik hoefde niks te doen, want de wiskunde leraar mag me
)
uhm, we hebben nooit wat gehad?quote:Op maandag 19 september 2011 21:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Stiekem wel.
Ik heb het btw al uitgemaakt met angel-joy
Serieus, volgens mij zijn pedo leraren de one and only reason dat meiden het beter doen op schoolquote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
uh leuk?
)
Chillie. Hoe was jou dag eigenlijk?quote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik hoefde nooit te komen bij wiskunde
De leraar mocht me niet... En zonder hem slaagde ik ook wel, allebei voordeel!
haha, ik heb morgen een so, en ik snap er niks van, ipv leren zit ik nu op FOK! Ik weet het, zielig, maar dat wordt dus afkijkenquote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik hoefde nooit te komen bij wiskunde
De leraar mocht me niet... En zonder hem slaagde ik ook wel, allebei voordeel!
Dit.quote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Serieus, volgens mij zijn pedo leraren de one and only reason dat meiden het beter doen op school
nope, het schijnt dat jongens qua leercapaciteit dik 2 jaar op meiden achterlopen!quote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Serieus, volgens mij zijn pedo leraren de one and only reason dat meiden het beter doen op school
Een fokker die ik ken hield een soort van houswarming, 1 meisje kwam eropaf, binnen een kwartier na binnenkomst lagen ze te vozen en de volgende dag was ze zijn vriendinquote:Op maandag 19 september 2011 21:07 schreef Mpj het volgende:
Beter doe je wiskunde a. Ik hoef niet eens te leren.quote:Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
haha, ik heb morgen een so, en ik snap er niks van, ipv leren zit ik nu op FOK! Ik weet het, zielig, maar dat wordt dus afkijken
En daarom doen ze het ook nog beter op de uni?quote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zat bij een jongen achterop de fiets en ben toen bijna verongeluktquote:Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Chillie. Hoe was jou dag eigenlijk?
uhm, nou, dat niet perse, want er zijn ook nog leraressenquote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Was dat een gevalletje van easy come, easy go?quote:Op maandag 19 september 2011 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een fokker die ik ken hield een soort van houswarming, 1 meisje kwam eropaf, binnen een kwartier na binnenkomst lagen ze te vozen en de volgende dag was ze zijn vriendin
Moet ik iets uitleggenquote:Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
haha, ik heb morgen een so, en ik snap er niks van, ipv leren zit ik nu op FOK! Ik weet het, zielig, maar dat wordt dus afkijken
Flink geknuffeld? Nice!quote:Op maandag 19 september 2011 21:52 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik zat bij een jongen achterop de fiets en ben toen bijna verongelukt
Maar het was wel leuk!
Ook goed. Denk jij dan serieus dat mensen die gewoon 'n leuk en sociaal leven hebben en blij met zichzelf zijn, serieus verliefd worden via internet?quote:Op maandag 19 september 2011 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was geen verliefdheid, dat was een stalkerige obsessie. Daarom niet vergelijkbaar.
Ik zou dat echt nooit zo snel doen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een fokker die ik ken hield een soort van houswarming, 1 meisje kwam eropaf, binnen een kwartier na binnenkomst lagen ze te vozen en de volgende dag was ze zijn vriendin
Lol. Ik heb een gymleraar die aan je zit terwijl je aan de ringen hangt. Gelukkig krijg ik die niet.quote:Op maandag 19 september 2011 21:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
uhm, nou, dat niet perse, want er zijn ook nog leraressen![]()
mijn gymleraar is ook pedo
hij heeft heel vaak een stijve, en die zie je dan overduidelijk door zijn trainingsbroek&hij geeft mij altijd een 8 als ik een korte broek aanheb, zo niet: een 7(ja, ik let daar op)
Ja, zelfde principe alleen zijn de leraren dan geen pedo's meer. Als vrouwen echt aan het werk moeten, falen ze.quote:Op maandag 19 september 2011 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En daarom doen ze het ook nog beter op de uni?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Dus 't was gewoon een slet of zo?quote:Op maandag 19 september 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou dat echt nooit zo snel doen.
Dat komt omdat de mensen die dat onderzochten ook pedo waren.quote:Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
nope, het schijnt dat jongens qua leercapaciteit dik 2 jaar op meiden achterlopen!
weer een punt voor de dames
Die had ik ook. Had altijd ruzie met hem, homo was hij. Moest ik na de judo even blijven ''omdat ik het niet goed deed'' en zou hij het me wel even leren.quote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lol. Ik heb een gymleraar die aan je zit terwijl je aan de ringen hangt. Gelukkig krijg ik die niet.
Nou binnen 1 dag van nog moeten ontmoeten naar een stel.quote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus 't was gewoon een slet of zo?
Die had toch niet een grote vlek op zijn gezicht?quote:Op maandag 19 september 2011 21:54 schreef Mpj het volgende:
[..]
Die had ik ook. Had altijd ruzie met hem, homo was hij. Moest ik na de judo even blijven ''omdat ik het niet goed deed'' en zou hij het me wel even leren.Serieus.
Precies. Dat is weer wanhopigheid.quote:Op maandag 19 september 2011 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou binnen 1 dag van nog moeten ontmoeten naar een stel.Dat vind ik wel overdreven snel.
Weet ik eigenlijk niet meer, vies was hij wel. Wel een kale plek in z'n haar en hij was dun maar had wel tieten.quote:Op maandag 19 september 2011 21:54 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Die had toch niet een grote vlek op zijn gezicht?
Nope, dit klopt helemaal niet. Is een broodje aapquote:nope, het schijnt dat jongens qua leercapaciteit dik 2 jaar op meiden achterlopen!
weer een punt voor de dames
En zij was ook in jou geïnteresseerd?quote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo belangrijk dat ik een enorm leuk 24 jarig meisje laat lopen.
Dat zeg ik niet, want ik hou niet zo van overhaaste conclusies.quote:
Dat zou ik bij jou ook wel doenquote:Op maandag 19 september 2011 21:54 schreef Mpj het volgende:
[..]
Die had ik ook. Had altijd ruzie met hem, homo was hij. Moest ik na de judo even blijven ''omdat ik het niet goed deed'' en zou hij het me wel even leren.Serieus.
Daelmans?quote:Op maandag 19 september 2011 21:54 schreef Mpj het volgende:
[..]
Precies. Dat is weer wanhopigheid.
[..]
Weet ik eigenlijk niet meer, vies was hij wel. Wel een kale plek in z'n haar en hij was dun maar had wel tieten.
Ik wou dat net gaan uitvogelen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En zij was ook in jou geïnteresseerd?
O, hij ging een keer achter me staan, hield mijn handen vast(we hadden toen zo'n golf dagquote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lol. Ik heb een gymleraar die aan je zit terwijl je aan de ringen hangt. Gelukkig krijg ik die niet.
Zeg ik wel, want zo denk ik erover.quote:Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, want ik hou niet zo van overhaaste conclusies.
Ik ook wel bij jou.quote:Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat zou ik bij jou ook wel doen
Als ze iemand hebben waarmee ze dagelijks of zo chatten en misschien wel meer, ja waarom niet.quote:Op maandag 19 september 2011 21:52 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ook goed. Denk jij dan serieus dat mensen die gewoon 'n leuk en sociaal leven hebben en blij met zichzelf zijn, serieus verliefd worden via internet?
Let's agree to disagree.quote:
Aangifte doen dan van seksuele intimidatie. Word ie sowieso ontslagen en kun je misschien nog een paar 100 euro verdienen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
O, hij ging een keer achter me staan, hield mijn handen vast(we hadden toen zo'n golf dag) en ik voelde zijn stijve zo tegen mijn rug
dus toen zei ik maar dat ik naar de wc moest
Dan zou ik er ook niet zo'n prettig gevoel bij hebben. Ben ik nu homofoob?quote:Op maandag 19 september 2011 21:56 schreef Mpj het volgende:
Ik ook wel bij jou.Maar de beste vent is daadwerkelijk homo, had ook 'n vriend.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, want ik hou niet zo van overhaaste conclusies.
Dat is ook wel wat overdreven om dan de man zijn leven te verpesten omdat hij een stijve kreeg.quote:Op maandag 19 september 2011 21:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Aangifte doen dan van seksuele intimidatie. Word ie sowieso ontslagen en kun je misschien nog een paar 100 euro verdienen.
Minibeer dan vraag ik hoe je dag was, reageer je nietik dacht dat we meer hadden dan alleen dit
quote:Op maandag 19 september 2011 21:57 schreef Newbie114 het volgende:
Minibeer dan vraag ik hoe je dag was, reageer je nietik dacht dat we meer hadden dan alleen dit
Ik hield me vast uit noodzaak..quote:Op maandag 19 september 2011 21:53 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
zo van "hold on tight, spider monkey"?
mee eens, ik praat ook met paar mensen van FOK!quote:Op maandag 19 september 2011 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ze iemand hebben waarmee ze dagelijks of zo chatten en misschien wel meer, ja waarom niet.
Ik sluit overigens niet uit dat er meisjes zijn zoals jij ze beschrijft die wel om die redenen verliefd worden op iets 'veiligs' online en het als een escape zien van hun dagelijkse leven waar geen jongen ze ziet staan bijvoorbeeld. Maar dat hoeft dus niet per sé en ik vind het kortzichtig om iemand die het dus anders heeft ervaren dan automatisch in zo'n hokje te plaatsen zelfs nadat al je argumenten ontkracht zijn.
Neuh, mijn gevoel erbij zou ook anders zijn als een man dat bij me deed of een vrouw (mits beide hetero).quote:Op maandag 19 september 2011 21:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dan zou ik er ook niet zo'n prettig gevoel bij hebben. Ben ik nu homofoob?
Maar wel grappig. Zeg angel-joy was je deze vakantie in Frankrijk?quote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is ook wel wat overdreven om dan de man zijn leven te verpesten omdat hij een stijve kreeg.
Das waar. Ik denk dat je als gymleraar het sowieso zwaar hebt aangezien mensen bij het minste en geringste denken dat je een pedo bent als je bijv. al kijkt naar 'n meisje.quote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is ook wel wat overdreven om dan de man zijn leven te verpesten omdat hij een stijve kreeg.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Eerlijk, het zou mij ook wel eens overkomen als gymleraar, al die pubermeisjes. Ik ben geen pedo, maar met die strakke gymkleren enzo. Jammer dat je op de uni geen gym meer hebtquote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Het duurde wat maandjes idd.quote:Op maandag 19 september 2011 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was dat een gevalletje van easy come, easy go?
nee?! Hoezo?quote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar wel grappig. Zeg angel-joy was je deze vakantie in Frankrijk?
Ik neem wel wat leipe energie shots mee naar de meet. 15 van die dingen en je bent dood (daar zijn 200 koppen koffie (achter elkaar) voor nodig) en in 1 zo'n ding zit 25 mlquote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef minibeer het volgende:
[..]Ik heb het ook zo druk, ik heb het helemaal gemist... Het spijt me schatje.
Ik had van 9 tot 5, veel koffie gezopen, dus ik zat een soort van strak op de cafeïne me te vervelen.
Vind je het gek als je met je kont tegen hem aan staat te rijenquote:Op maandag 19 september 2011 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]een natuurlijke reactie denk ik, ook al heeft hij het erg vaak
Een gast van mijn school had ook een zakje pure cafeïne. Dat is eigenlijk gewoon pep, waarbij je iets eerder last van je hart krijgt enzoquote:Op maandag 19 september 2011 22:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik neem wel wat leipe energie shots mee naar de meet. 15 van die dingen en je bent dood (daar zijn 200 koppen koffie (achter elkaar) voor nodig) en in 1 zo'n ding zit 25 ml
Nee, is gewoon 'n walgelijke vent. Al zou het 'n vrouw zijn geweest. Ik was 15/16, nare tijd met die man gehad.quote:Op maandag 19 september 2011 21:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dan zou ik er ook niet zo'n prettig gevoel bij hebben. Ben ik nu homofoob?
LOLquote:Op maandag 19 september 2011 22:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
Een gast van mijn school had ook een zakje pure cafeïne. Dat is eigenlijk gewoon pep, waarbij je iets eerder last van je hart krijgt enzo
quote:Op maandag 19 september 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je het gek als je met je kont tegen hem aan staat te rijen
nee dus, volgend keer beterquote:Op maandag 19 september 2011 22:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Anders kende ik je misschien irl. Maar niet dus
Ik heb daar nog nooit een stijve gekregen maar goed.quote:Op maandag 19 september 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je het gek als je met je kont tegen hem aan staat te rijen
Gewoon geen strakke kleren meer aan naar de gym. Of zeggen dat je ongesteld bent en niet kan gymenquote:
Doe maar, wil ik ook wel eens proberenquote:Op maandag 19 september 2011 22:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik neem wel wat leipe energie shots mee naar de meet. 15 van die dingen en je bent dood (daar zijn 200 koppen koffie (achter elkaar) voor nodig) en in 1 zo'n ding zit 25 ml
Elke weekquote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon geen strakke kleren meer aan naar de gym. Of zeggen dat je ongesteld bent en niet kan gymen
Geen idee nog nooit gebeurd bij mijquote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit een stijve gekregen maar goed.
Dat kan gebeuren denk ik.
Anders heb je een blessurequote:
Regel fanta die dingen zijn ranzig. Maar wil je ook mee blowen of niet?quote:Op maandag 19 september 2011 22:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Doe maar, wil ik ook wel eens proberen
zo vaak ben ik niet ongesteldquote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon geen strakke kleren meer aan naar de gym. Of zeggen dat je ongesteld bent en niet kan gymen
Vroegah, toen ik schuren nog hip vond ik discos enzo, schaamde me ik altijd als ik een harde kreeg, dus ging ik het helemaal proberen te onderdrukken enzoquote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit een stijve gekregen maar goed.
Dat kan gebeuren denk ik.
wrm? Vinden meisjes geil hoorquote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik schuren nog hip vond ik discos enzo, schaamde me ik altijd als ik een harde kreeg, dus ging ik het helemaal proberen te onderdrukken enzo
Hoe moet ik dat nu weten als manquote:Op maandag 19 september 2011 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
zo vaak ben ik niet ongesteld
ja, wat dan? Een boerka?
Niet zoveel, ik heb ook nooit echt meisjes proberen te versieren, (faalquote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef Flepke het volgende:
Oke tijd om weer richting versieren te gaan.
Wat is de naarste ervaring die jullie hebben gehad in een versier situatie?
Ik heb wel eens geschuurd en gedaggerd maar daar werd ie echt niet hard van.quote:Op maandag 19 september 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee nog nooit gebeurd bij mij
Ben het niet gewend te roken, dat wordt een n catastrofequote:Op maandag 19 september 2011 22:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Regel fanta die dingen zijn ranzig. Maar wil je ook mee blowen of niet?
Mehquote:
Dat kanquote:Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geschuurd en gedaggerd maar daar werd ie echt niet hard van.
Ik zag eens een hele leuke jongen staan, normaal durf ik niet op iemand af te stappen en stappen zij op mij af, dus ik dacht: dit keer doe ik het wel ff.quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef Flepke het volgende:
Oeps, nu ik ook.quote:Op maandag 19 september 2011 22:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb nu een stijve.
Ben je nu geil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
quote:Op maandag 19 september 2011 22:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb nu een stijve.
Ben je nu geil?
Toen ik werd afgewezen toen ik 10 was.quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef Flepke het volgende:
Maakt niet uit we delen m gewoon anders is het zonde als je 'm niet oprookt.quote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ben het niet gewend te roken, dat wordt een n catastrofe
Maar misschien...
Damn jij durft tenminste nog op iemand af te stappenquote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zag eens een hele leuke jongen staan, normaal durf ik niet op iemand af te stappen en stappen zij op mij af, dus ik dacht: dit keer doe ik het wel ff.
Dus daar heen gelopen&ff een leuke praatje gemaakt, vraag ik zijn nummer: ja srry, ik wil je mijn nummer wel geven, maar dan als vrienden.
Dus ik: Oké, ik ben jouw type zeker niet?
Hij: uh, als je een jongen was geweest wel
focking awkward
stap ik eindelijk op iemand af, is hij gay
Aww, had op hem ingepraat: altijd open staan voor nieuwe ervaringen, bla bla blaquote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zag eens een hele leuke jongen staan, normaal durf ik niet op iemand af te stappen en stappen zij op mij af, dus ik dacht: dit keer doe ik het wel ff.
Dus daar heen gelopen&ff een leuke praatje gemaakt, vraag ik zijn nummer: ja srry, ik wil je mijn nummer wel geven, maar dan als vrienden.
Dus ik: Oké, ik ben jouw type zeker niet?
Hij: uh, als je een jongen was geweest wel
focking awkward
stap ik eindelijk op iemand af, is hij gay
Ik vroeg om het ergste wat je hebt meegemaakt.quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik werd afgewezen toen ik 10 was.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oeps, nu ik ook.Lol waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijne is trouwens slap hoor.
Hem nog even bekeren ook.quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Aww, had op hem ingepraat: altijd open staan voor nieuwe ervaringen, bla bla bla
Waarschijnlijk wel ja, tenminste bij mij wel de eerste keer dat ik blowde. Maar ik had ook nog nooit gerooktquote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Maar misschien...
Wat ben jij allemaal van planquote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maakt niet uit we delen m gewoon anders is het zonde als je 'm niet oprookt.
Dat was het ergste.quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik vroeg om het ergste wat je hebt meegemaakt.
Waarom heb je sinds toen geen actie ondernomen?quote:Op maandag 19 september 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was het ergste.
Verder is er niks gebeurd namelijk.
Mijnes ook, ik loog eigenlijkquote:Op maandag 19 september 2011 22:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lol waarom![]()
Mijne is trouwens slap hoor.
Gebrek aan zelfvertrouwen en ballen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:12 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom heb je sinds toen geen actie ondernomen?
Dus op je 10de had je meer zelfvertrouwen en ballen dan nu?quote:Op maandag 19 september 2011 22:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Gebrek aan zelfvertrouwen en ballen.
En daarna?quote:
Nee joh gezellig.quote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Maar misschien...
ja, was ook al trots op mezelf, tot dat ik achter kwam dat hij homo wasquote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn jij durft tenminste nog op iemand af te stappen
Ach waarom ook nietquote:Op maandag 19 september 2011 22:13 schreef minibeer het volgende:
[..]
Niks speciaals, crackpijpje roken. Doe je mee?
Ik zou ook spontaan op mannen vallen als een vrouw meer ballen vertoont dan een gemiddeld man.quote:Op maandag 19 september 2011 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ja, was ook al trots op mezelf, tot dat ik achter kwam dat hij homo was
Dat is wel jammer. Volgende keer beterquote:Op maandag 19 september 2011 22:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ja, was ook al trots op mezelf, tot dat ik achter kwam dat hij homo was
Nee dat was het niet.quote:Op maandag 19 september 2011 22:14 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dus op je 10de had je meer zelfvertrouwen en ballen dan nu?
quote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik zou ook spontaan op mannen vallen als een vrouw meer ballen vertoont dan een gemiddeld man.
En doorhalen die nacht!quote:
Ik kan niet wachten tot de verhalen na de meet komen.quote:
Waarom dacht je dat?quote:Op maandag 19 september 2011 22:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat was het niet.
Ik vond haar niet leuk en achtte mij een goede kans toe dat ze ja zou zeggen.
Volgens mij heb je sinds je 10de niks benaderd. Proberen > Accepteren dat je faaltquote:Ik was toen wanhopiger en zakelijker dan nu.
quote:
"Love is in the air, lalalalala"quote:
je kan er natuurlijk ook zelf naartoequote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de verhalen na de meet komen.
Zet er het mes in.quote:Op maandag 19 september 2011 22:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]we leven in de 21ste eeuw, en ik blijf niet wachten
Waren alle meiden maar zoquote:Op maandag 19 september 2011 22:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]we leven in de 21ste eeuw, en ik blijf niet wachten
nee dat gaat nietquote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef geenvetzak het volgende:
[..]
je kan er natuurlijk ook zelf naartoe
Ligt r ook aan met wie jehet doet. Ik had dat ook nooit maar toen met mijn scharrel/vriendin van nu wel.quote:Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geschuurd en gedaggerd maar daar werd ie echt niet hard van.
Gastquote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zet er het mes in.
Als je een zelfverzekerde man niet op je af kan laten stappen doe je iets verkeerd.
Ik stap ook bijna nooit op een man af, meestal is het andersom, maar bij heen duurde het te lang&hij was te knap, dus ik dacht: ik waag er op, maar hij is dus gay&logisch dat hij dan niet op meisjes afstaptquote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zet er het mes in.
Als je een zelfverzekerde man niet op je af kan laten stappen doe je iets verkeerd.
En hoe hard je tegen dr kont schuurtquote:Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ligt r ook aan met wie jehet doet. Ik had dat ook nooit maar toen met mijn scharrel/vriendin van nu wel.
Jij begintquote:Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef Flepke het volgende:
Ik gooi hem er nog maar eens in:
Alles kan, als je het maar graag genoeg wilt!quote:
Met het eerste gedeelte moet ze dan nog maar even wachten.quote:
In mijn klas was het ook totaal not done om met meisjes om te gaan op die leeftijd. Volgens mij heeft de halve klas daardoor een versierprobleem gekregenquote:Op maandag 19 september 2011 22:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik stap ook bijna nooit op een man af, meestal is het andersom, maar bij heen duurde het te lang&hij was te knap, dus ik dacht: ik waag er op, maar hij is dus gay&logisch dat hij dan niet op meisjes afstapt
Duidelijk signalen? Nee ze ging met me om, daarom achtte ik mezelf een goede kans toe.quote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat?
Vertoonde ze duidelijke signalen?
Lelijkst niet wel een enorme outkast net zoals ik.quote:Of was het het lelijkste meisje van de klas?
Het was meer van het is en een meisje en ik heb kans daarom vraag ik haar verkering.quote:[..]
Volgens mij heb je sinds je 10de niks benaderd. Proberen > Accepteren dat je faalt
En of ze een sexy lichaam heeftquote:Op maandag 19 september 2011 22:20 schreef minibeer het volgende:
[..]
En hoe hard je tegen dr kont schuurt
Ik? Hoezoquote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Flepke het volgende:
[..]
Met het eerste gedeelte moet ze dan nog maar even wachten.
Anders eens solliciteren bij vereniging martijn?
ja idd, heb wel eens een jongen die mij ging "schuren" van een 1 meter afstand ofzo tussen onsquote:Op maandag 19 september 2011 22:19 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ligt r ook aan met wie jehet doet. Ik had dat ook nooit maar toen met mijn scharrel/vriendin van nu wel.
En dat bepaal jij in 8 seconde?quote:Op maandag 19 september 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Duidelijk signalen? Nee ze ging met me om, daarom achtte ik mezelf een goede kans toe.
[..]
Lelijkst niet wel een enorme outkast net zoals ik.
[..]
Het was meer van het is en een meisje en ik heb kans daarom vraag ik haar verkering.
Tegenwoordig probeer ik niet alles te versieren waar van ik denk "goh die zou het wel met mij doen"
Hoe dat er moet hebben uitgezienquote:Op maandag 19 september 2011 22:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ja idd, heb wel eens een jongen die mij ging "schuren" van een 1 meter afstand ofzo tussen ons![]()
toen liep ik maar weg
hij was net 18 gewordenquote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Flepke het volgende:
En trouwens, 14 jarige die uit de kast zijn? Lolwhut?
Mijn verhalen vol met bloed willen jullie niet horen.quote:
Erachter komen dat je in de friendzone zit? Dan faal je. Gewoon op tijd (5 minuten na 1ste ontmoeting) beginnen met aanraken.quote:Af gewezen worden is nooit leuk. Erachter komen dat je in de friendzone zit
Vind je dat raar? Ik ken er 2 die al zo jong uit de kast waren.quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Flepke het volgende:
En trouwens, 14 jarige die uit de kast zijn? Lolwhut?
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
hij was net 18 geworden
ik versier geen jongens van mijn eigen leeftijd, te kinderachtig enzo
Wut, dat is veels te oud voor meisjes zoals jij.quote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
hij was net 18 geworden
ik versier geen jongens van mijn eigen leeftijd, te kinderachtig enzo
heeeel erg awkwardquote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef minibeer het volgende:
[..]
Hoe dat er moet hebben uitgezien
Toch wel.quote:Op maandag 19 september 2011 22:24 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mijn verhalen vol met bloed willen jullie niet horen.
Klopt, ik val ook niet op jongens die er zoveel ouder uitzien dan ik, twee jaar ouder is toch wel mijn max tot nu toe...quote:Op maandag 19 september 2011 22:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wut, dat is veels te oud voor meisjes zoals jij.
Mijn zusje is even oud als jij, ik zou der computer zonder stroom zetten als ik erachter kwam dat de daggert met vreemde jongens en in dit soort topics zitquote:Op maandag 19 september 2011 22:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
heeeel erg awkward
maar daggeren is voor mij meestal beter aangezien ik heel klein ben (1.60)
Sommige mensen hebben verplichtingen. Meisje als je ouder wordt snap je dat wel.quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Alles kan, als je het maar graag genoeg wilt!
Tuurlijk gastquote:Op maandag 19 september 2011 22:24 schreef Flepke het volgende:
[..]
Mijn verhalen vol met bloed willen jullie niet horen.
[..]
Erachter komen dat je in de friendzone zit? Dan faal je. Gewoon op tijd (5 minuten na 1ste ontmoeting) beginnen met aanraken.
Afgewezen worden? Je begint een gesprek, als ze je met de nek aan kijkt ben je niet afgewezen, dan is ze gewoon arrogant / open je verkeerd.
Je hebt het over het "zou het wel met mij doen" gedeelte?quote:Op maandag 19 september 2011 22:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En dat bepaal jij in 8 seconde?
Puh, jij moet eerst eens lief tegen me doen, met je aardbei.quote:
Wij zijn niet vreemdquote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn zusje is even oud als jij, ik zou der computer zonder stroom zetten als ik erachter kwam dat de daggert met vreemde jongens en in dit soort topics zit
quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Mijn zusje is even oud als jij, ik zou der computer zonder stroom zetten als ik erachter kwam dat de daggert met vreemde jongens en in dit soort topics zit
quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nee ik ga moeite doen voor je , met je denigrerende tyfus smileys.quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk gastKom nu eerst maar met je eigen verhalen.
net zoiets als soppen, maar dan met g'squote:
Watquote:Op maandag 19 september 2011 22:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Wanneer komt hanasaku iroha ook alweer? De volgende epi?
nee, hoezo dat nou weer?quote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Meisje, wat doe je hier? Problemen thuis?
Ik ben net iets meer dan een jaar ouderquote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Meisje, wat doe je hier? Problemen thuis?
Dit soort topics? Oh jee.quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo doen tegen huillach smiley? Hij heeft jou toch niks misdaan?quote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee ik ga moeite doen voor je , met je denigrerende tyfus smileys.
Als jij normale reacties geeftquote:Op maandag 19 september 2011 22:27 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee ik ga moeite doen voor je , met je denigrerende tyfus smileys.
Ja ik ben de gymleraarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |