abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102151724
quote:
6s.gif Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef Mpj het volgende:

[..]

Het is niet over maar het is ook niet aan. Ik weet niet, maar ze is wel van mij. :)
:')

Goed, vreemde situatie. Maar dan verklaart het nog niet waarom je iemand probeerde te versieren terwijl je je " O+ " al hebt. Ik begin een beetje te begrijpen waarom ze je niet vertrouwt.
pi_102151752
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want?

Ik ben lange tijd verliefd geweest op iemand online (oke toen was ik wel 16), maar ik was niet wanhopig, maar het gebeurde gewoon na lang met iemand te hebben gechat.
Op die manier ben je tenminste voor iemands innerlijk gevallen! :Y
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102151812
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2011 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Want?

Ik ben lange tijd verliefd geweest op iemand online (oke toen was ik wel 16), maar ik was niet wanhopig, maar het gebeurde gewoon na lang met iemand te hebben gechat.
Dan ben je simpelweg wanhopig.

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Op die manier ben je tenminste voor iemands innerlijk gevallen! :Y
Er zijn meerdere manieren om voor iemands innerlijk te vallen.

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:')

Goed, vreemde situatie. Maar dan verklaart het nog niet waarom je iemand probeerde te versieren terwijl je je " O+ " al hebt. Ik begin een beetje te begrijpen waarom ze je niet vertrouwt.
Ik dacht dat je dat al wel begreep?

Edit: zo vreemd is 't niet, gebeurt wel vaker zo'n situatie. Is 'n beetje scharrelen/bijna relatie.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mpj op 19-09-2011 20:15:08 ]
pi_102151895
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2011 20:03 schreef Mpj het volgende:

[..]

Dan ben je simpelweg wanhopig.
Wanhopig impliceert dat je ervoor kiest. En nee, dat was ik niet. Ik wilde überhaupt geen relatie.
pi_102152227
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2011 19:44 schreef Mpj het volgende:
Je hebt gelijk maar ik kan niks terugdraaien,
Dat sowieso niet, maar als je je vaak genoeg in dit soort situaties bevind dan ga je op een gegeven moment wel acties ondernemen denk ik zo. Simpelweg doordat het kutgevoel dat je (hopelijk) krijgt door leuke meisjes niet te benaderen groter is dan haar wel te benaderen en te falen.

quote:
dat ik niks heb ondernomen maakt verder ook niet uit, ik heb m'n O+ al.
Kijk ^O^
quote:
Was alleen maar om aan te kaarten dat ik best 'n watje ben als het op initiatief nemen qua versieren aankomt.
Prima toch, zolang je het maar wel zelf inziet en vooruitgang probeert te boeken, hoe klein ook.

quote:
Sowieso stap ik nooit op meisjes af omdat ik niet afgewezen wil worden, meestal stappen meisjes wel op mij af (geen lelijke, domme of asociale) of komt er op de één of andere manier een interessant gesprek op gang.
Cmon dude. Is dat geen overtuiging genoeg dan? Waarom zou je ooit worden afgewezen? Ga gewoon met ze in gesprek, zoals andere dames al hebben laten zien zie je er niet verkeerd uit. Gewoon kleine gesprekjes voeren, steeds langer proberen, dan eens een telefoon nummertje scoren voor een afspraakje etc. Schrijf anders eens gewoon al je doelen uit met een datum erbij voor wanneer je het volbracht moet hebben.
Probeer gewoon om je zo ontspannen mogelijk te voelen & gedragen in de omgeving van vrouwmenschen.

quote:
Vraag; stel er zijn twee personen op internet die elkaar alleen via internet kennen,
Via sociale media onder je eigen naam prima, op een datingsite/forum/whatever vind ik nogal vreemd voor een "normaal" persoon.
quote:
goed contact via internet hebben en beslissen om elkaar te zien IRL
Prima, gewoon regelen zolang het maar op een openbare plek is.
quote:
. Dan is er één iemand die nog even wilt wachten en dat duurt op een gegeven moment al maanden.
Pussy die zich niet IRL durft te vertonen.

quote:
Die andere persoon blijft wachten ook nog, dan zijn die twee personen toch super wanhopig?
Lage eigenwaarde.

quote:
Of zit ik nou fout? En dan zijn het mensen van ongeveer twintig jaar (serieuze vraag), ik wil graag meningen weten!
Spot on.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_102152363
En hoe de fuck kan je (echt, geen puberliefde) verliefd op iemand worden doormiddel van het internet zonder elkaar nooit fysiek te hebben gezien/aangeraakt?
pi_102152407
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Sarcasme?
Mijn liefste aardbei, kunnen we het ooit nog bij leggen?, zoet snoepje van me?
pi_102152411
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 20:13 schreef Flepke het volgende:
En hoe de fuck kan je (echt, geen puberliefde) verliefd op iemand worden doormiddel van het internet zonder elkaar nooit fysiek te hebben gezien/aangeraakt?
Voor liefde is lichamelijk contact geen vereiste, ik ben al vaak genoeg verliefd geweest zonder lichamelijk contact...
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102152434
quote:
Omdat verliefdheid iets is wat niet uit te leggen is.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102152498
Flepke, heb jij een vriendin op het moment?
pi_102152503
quote:
Ik word snel verliefd. Ik vind het helemaal niet erg.

Was ook verliefd op Boris van idols. :') Maar dat valt wel onder puberliefde I guess.
pi_102152515
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:14 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

Voor liefde is lichamelijk contact geen vereiste, ik ben al vaak genoeg verliefd geweest zonder lichamelijk contact...
Maar elkaar zien, non-verbale communicatie, iemands lach etc heb je toch wel nodig.

FAPFAPFAP wall of tekst
  maandag 19 september 2011 @ 20:16:40 #283
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102152526
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 17:44 schreef Flepke het volgende:

Douchen is fijn, kleren zijn praktisch, haar doen; nah

Het is niet zo dat ik elke dag iets in me haar de, petje draad ik ook vaak in het weekend.
op me werk vinden ze dat niet zo fijn als ik een petje op heb :D En tja zonder iets in me haar is het net een dode cavia :P

quote:
Ik heb een soort van "publieke functie" en moet me dus wel druk maken over personal branding / aanspreken van doelgroep qua uiterlijk, bepaalde dingen uitstralen etc.

In welke richting qua werk moet ik denken dan?

quote:
Kijk, dat zijn de meest positieve & interessante mensen ^O^
Ik denk altijd in oplossingen, nooit in problemen.

Ik heb zo iets van, Parijs leuk? Top pak je tas en we gaan morgen naar Parijs hoppa. Juist de onverwachte dingen maken het leven leuk. IPV denken van nee kan niet dit dat zus zo.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 19 september 2011 @ 20:17:13 #284
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102152551
quote:
17s.gif Op maandag 19 september 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik word snel verliefd. Ik vind het helemaal niet erg.

Was ook verliefd op Boris van idols. :')
Verliefd op mensen van TV.
He we hebben wat gemeen, gezellig. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102152578
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 20:16 schreef Flepke het volgende:

[..]

Maar elkaar zien, non-verbale communicatie, iemands lach etc heb je toch wel nodig.

FAPFAPFAP wall of tekst
Dus ik ben niet oppervlakkig. Cool.

Oh ja, we webcamden wel hoor. En spraken met elkaar.
pi_102152579
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het is niet zo dat ik elke dag iets in me haar de, petje draad ik ook vaak in het weekend.
op me werk vinden ze dat niet zo fijn als ik een petje op heb :D En tja zonder iets in me haar is het net een dode cavia :P

[..]

In welke richting qua werk moet ik denken dan?

[..]

Ik denk altijd in oplossingen, nooit in problemen.

Ik heb zo iets van, Parijs leuk? Top pak je tas en we gaan morgen naar Parijs hoppa. Juist de onverwachte dingen maken het leven leuk. IPV denken van nee kan niet dit dat zus zo.
Zo ben ik ook, ik doe waar ik zin in heb. Nice.
pi_102152586
Ik zou het pas echt wanhopig vinden als de een de ander stiekem op zou zoeken en vervolgens zou gaan stalken als de ander dan ook de boot af probeert te houden.
pi_102152608
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik zou het pas echt wanhopig vinden als de een de ander stiekem op zou zoeken en vervolgens zou gaan stalken als de ander dan ook de boot af probeert te houden.
:D
  maandag 19 september 2011 @ 20:18:48 #289
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102152656
quote:
Ik snap dat ook niet, maar goed iedereen is anders.
C'est la vie
pi_102152671
quote:
7s.gif Op maandag 19 september 2011 20:03 schreef Mpj het volgende:
Ik dacht dat je dat al wel begreep?

Edit: zo vreemd is 't niet, gebeurt wel vaker zo'n situatie. Is 'n beetje scharrelen/bijna relatie.
Nee, ik snap je niet. Ga het lekker nog meer verpesten door nu anderen proberen te versieren. Ben je dom?
pi_102152688
Onbeantwoorde liefde is pas erg
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_102152775
Ik vind het nogal stompzinnig om af te geven op mensen die online op elkaar verliefd worden.
Kijk, ik weet niet of ik het zou kunnen, zo zonder foto's en stemgeluid en "echt" contact maar hey, als mensen dat wel lukt, ze elkaar leuk vinden en samen gelukkig zijn, then who gives a fuck? :)
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
Bedoel je het niet weten of de andere je leuk vindt? Mee eens, dan kun je nog 10x beter bruut afgewezen worden dan jarenlang in stilte mijmeren...
pi_102152981
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik vind het nogal stompzinnig om af te geven op mensen die online op elkaar verliefd worden.
Kijk, ik weet niet of ik het zou kunnen, zo zonder foto's en stemgeluid en "echt" contact maar hey, als mensen dat wel lukt, ze elkaar leuk vinden en samen gelukkig zijn, then who gives a fuck? :)

[..]

Bedoel je het niet weten of de andere je leuk vindt? Mee eens, dan kun je nog 10x beter bruut afgewezen worden dan jarenlang in stilte mijmeren...
Af worden gewezen is erg gelukkig gaat dat wel over.
14 SHADES OF GREY
  maandag 19 september 2011 @ 20:24:12 #294
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102152987
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 19:18 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik zou liever in een doodstille ruimte met 100000 man om me heen een topmodel benaderen dan in een doodstille ruimte waar al mijn vrienden, familie, kennissen, collega's etc zitten.
Juist omdat het onbekende zijn geef ik er geen fuck om, net zoals je zelf al zei, je zal ze nooit meer zien.

Ik heb met beiden geen probleem. zelfde dat ik geen probleem heb als ik op me bek ga waar iedereen bij is. Dat is toch alleen maar humor. Je neemt een drankje en je lult er nog een keer over. En wie weet die week er na ook, prima toch.

Ik doe toch al de gekste dingen in me leven, dus waarom ergens voor schamen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 19 september 2011 @ 20:24:18 #295
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102152996
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:19 schreef tijnbrein het volgende:
Och ik ben niks anders gewend, het went.
C'est la vie
pi_102153114
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 20:24 schreef heloef het volgende:

[..]

Och ik ben niks anders gewend, het went.
Ik ook :{ ik heb al zo vaak een blauwtje gelopen dat ik een smurf ben geworden onderhand
14 SHADES OF GREY
  maandag 19 september 2011 @ 20:26:47 #297
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_102153164
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ook :{ ik heb al zo vaak een blauwtje gelopen dat ik een smurf ben geworden onderhand
nou en, je moet er om kunnen lachen.
  maandag 19 september 2011 @ 20:26:56 #298
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102153176
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Oh dat heb ik dan weer niet, de dames ik kwestie hebben het nooit geweten.
C'est la vie
pi_102153245
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nou en, je moet er om kunnen lachen.
Ja als een boer met kiespijn :P

quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 20:26 schreef heloef het volgende:

[..]

Oh dat heb ik dan weer niet, de dames ik kwestie hebben het nooit geweten.
Oh dat heb ik ook. Eeuwig zonde dat ik soms niets durfde
14 SHADES OF GREY
pi_102153350
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:17 schreef moneyfornothing het volgende:
Sowieso mee eens en ik schaam me d'r ook niet meer voor, naar boven komt 't toch wel. Moet je je nu voorstellen dat ik dagelijks contact met haar heb en morgen wat met haar ga drinken in de stad. Situaties en mensen kunnen drastisch veranderen, gelukkig maar. Heb ik het ergens tóch nog goed gedaan, of niet?

quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, ik snap je niet. Ga het lekker nog meer verpesten door nu anderen proberen te versieren. Ben je dom?
Ze komt d'r toch niet achter MAAR ik heb 't niet eens gedaan. IMO kan flirten (oogcontact, praatje maken) in een relatie ook wel trouwens. Aanraken niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')