Weet ik.quote:
Ja allebei.quote:Op maandag 19 september 2011 20:49 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
allebei?
uhm, misschien moet je eens meer stapmaatjes zoeken
of gewoon is keertje een van die huismus meeslepen, andere mensen leren kennen zodat je de volgend keer met hun mee kan
Volgende maand en als ik bij jou kan blijven pitten.quote:
Kloptquote:
Deal!quote:Op maandag 19 september 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Ja allebei.
Of nou eigenlijk is er nog 1 maar die begint steeds vreemder gedrag te vertonen en zie ik niet meer zo vaak.
[..]
Volgende maand en als ik bij jou kan blijven pitten.
Kom jij ook nog naar de meet trouwens?quote:
haha goeiequote:Op maandag 19 september 2011 20:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ah, dan kan je zeggen; op een oude fiets moet je het leren
Voorlopig wel volgens mij.quote:Op maandag 19 september 2011 21:03 schreef Mpj het volgende:
Edarrawen is het enige meisje op de meet? En ze laat FOK!kers bij haar slapen?
Ik vind haar best leuk ja.quote:
Ik moet even kijken hoe alles uitkomtquote:Op maandag 19 september 2011 21:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Kom jij ook nog naar de meet trouwens?
leeftijd is maar een getal!quote:
Zou ik ook zeggen als ik oud was.quote:
Ja dat gebeurt wel vaker op een meet.quote:Op maandag 19 september 2011 21:07 schreef Mpj het volgende:
Is dat ooit eerder voorgekomen; dat een vrouwelijke FOK!ker mensen die ze nog nooit heeft gezien bij zich laat overnachten?
Hoe denk je anders dat sommige fokkers ooit seks hebben?quote:Op maandag 19 september 2011 21:07 schreef Mpj het volgende:
Is dat ooit eerder voorgekomen; dat een vrouwelijke FOK!ker mensen die ze nog nooit heeft gezien bij zich laat overnachten?
30 is oud, 28 nog niet. Hij heeft twee jaar te gaan. Ik nog elf.quote:Op maandag 19 september 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik oud was.
Serieus? Zo zie je maar weer hoe wereldvreemd ik ben als het op internet meets aankomt.quote:Op maandag 19 september 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt wel vaker op een meet.
Wrijf het er maar inquote:Op maandag 19 september 2011 21:09 schreef Mpj het volgende:
[..]
30 is oud, 28 nog niet. Hij heeft twee jaar te gaan. Ik nog elf.
[..]
Serieus? Zo zie je maar weer hoe wereldvreemd ik ben als het op internet meets aankomt.
Het is ook een grap he, let op de PI.quote:Op maandag 19 september 2011 21:09 schreef Mpj het volgende:
[..]
30 is oud, 28 nog niet. Hij heeft twee jaar te gaan. Ik nog elf.
Ik schrok er eerst ook wel van.quote:[..]
Serieus? Zo zie je maar weer hoe wereldvreemd ik ben als het op internet meets aankomt.
ik ook nietquote:Op maandag 19 september 2011 21:10 schreef geenvetzak het volgende:
ik kan me nou echt helemaal niks voorstellen bij zo'n meet, iemand al ervaring?
Hmm, misschien is het te vergelijken met meisjes die verliefd worden op een personage uit een boek, zoals Twilight. Niet helemaal een goede vergelijking, omdat je in een boek helemaal geen interactie met elkaar hebt, maar je wordt wel net als met een chat verliefd op basis van grotendeels tekst.quote:Op maandag 19 september 2011 20:20 schreef HappyGirl91 het volgende:
Ik vind het nogal stompzinnig om af te geven op mensen die online op elkaar verliefd worden.
Kijk, ik weet niet of ik het zou kunnen, zo zonder foto's en stemgeluid en "echt" contact maar hey, als mensen dat wel lukt, ze elkaar leuk vinden en samen gelukkig zijn, then who gives a fuck?
Ik vind 30 echt een beetje oud..quote:Op maandag 19 september 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook een grap he, let op de PI.
[..]
Ik schrok er eerst ook wel van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |