Hoe moet ik dat nu weten als manquote:Op maandag 19 september 2011 22:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
zo vaak ben ik niet ongesteld
ja, wat dan? Een boerka?
Niet zoveel, ik heb ook nooit echt meisjes proberen te versieren, (faalquote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef Flepke het volgende:
Oke tijd om weer richting versieren te gaan.
Wat is de naarste ervaring die jullie hebben gehad in een versier situatie?
Ik heb wel eens geschuurd en gedaggerd maar daar werd ie echt niet hard van.quote:Op maandag 19 september 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee nog nooit gebeurd bij mij
Ben het niet gewend te roken, dat wordt een n catastrofequote:Op maandag 19 september 2011 22:06 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Regel fanta die dingen zijn ranzig. Maar wil je ook mee blowen of niet?
Mehquote:
Dat kanquote:Op maandag 19 september 2011 22:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geschuurd en gedaggerd maar daar werd ie echt niet hard van.
Ik zag eens een hele leuke jongen staan, normaal durf ik niet op iemand af te stappen en stappen zij op mij af, dus ik dacht: dit keer doe ik het wel ff.quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef Flepke het volgende:
Oeps, nu ik ook.quote:Op maandag 19 september 2011 22:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb nu een stijve.
Ben je nu geil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
quote:Op maandag 19 september 2011 22:08 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik heb nu een stijve.
Ben je nu geil?
Toen ik werd afgewezen toen ik 10 was.quote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef Flepke het volgende:
Maakt niet uit we delen m gewoon anders is het zonde als je 'm niet oprookt.quote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ben het niet gewend te roken, dat wordt een n catastrofe
Maar misschien...
Damn jij durft tenminste nog op iemand af te stappenquote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zag eens een hele leuke jongen staan, normaal durf ik niet op iemand af te stappen en stappen zij op mij af, dus ik dacht: dit keer doe ik het wel ff.
Dus daar heen gelopen&ff een leuke praatje gemaakt, vraag ik zijn nummer: ja srry, ik wil je mijn nummer wel geven, maar dan als vrienden.
Dus ik: Oké, ik ben jouw type zeker niet?
Hij: uh, als je een jongen was geweest wel
focking awkward
stap ik eindelijk op iemand af, is hij gay
Aww, had op hem ingepraat: altijd open staan voor nieuwe ervaringen, bla bla blaquote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zag eens een hele leuke jongen staan, normaal durf ik niet op iemand af te stappen en stappen zij op mij af, dus ik dacht: dit keer doe ik het wel ff.
Dus daar heen gelopen&ff een leuke praatje gemaakt, vraag ik zijn nummer: ja srry, ik wil je mijn nummer wel geven, maar dan als vrienden.
Dus ik: Oké, ik ben jouw type zeker niet?
Hij: uh, als je een jongen was geweest wel
focking awkward
stap ik eindelijk op iemand af, is hij gay
Ik vroeg om het ergste wat je hebt meegemaakt.quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik werd afgewezen toen ik 10 was.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Oeps, nu ik ook.Lol waaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijne is trouwens slap hoor.
Hem nog even bekeren ook.quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Aww, had op hem ingepraat: altijd open staan voor nieuwe ervaringen, bla bla bla
Waarschijnlijk wel ja, tenminste bij mij wel de eerste keer dat ik blowde. Maar ik had ook nog nooit gerooktquote:Op maandag 19 september 2011 22:10 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ben het niet gewend te roken, dat wordt een n catastrofe
Maar misschien...
Wat ben jij allemaal van planquote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maakt niet uit we delen m gewoon anders is het zonde als je 'm niet oprookt.
Dat was het ergste.quote:Op maandag 19 september 2011 22:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik vroeg om het ergste wat je hebt meegemaakt.
Waarom heb je sinds toen geen actie ondernomen?quote:Op maandag 19 september 2011 22:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was het ergste.
Verder is er niks gebeurd namelijk.
Mijnes ook, ik loog eigenlijkquote:Op maandag 19 september 2011 22:12 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Lol waarom![]()
Mijne is trouwens slap hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |