quote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is ook wel wat overdreven om dan de man zijn leven te verpesten omdat hij een stijve kreeg.
Eerlijk, het zou mij ook wel eens overkomen als gymleraar, al die pubermeisjes. Ik ben geen pedo, maar met die strakke gymkleren enzo. Jammer dat je op de uni geen gym meer hebtquote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is ook wel wat overdreven om dan de man zijn leven te verpesten omdat hij een stijve kreeg.
Het duurde wat maandjes idd.quote:Op maandag 19 september 2011 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was dat een gevalletje van easy come, easy go?
nee?! Hoezo?quote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar wel grappig. Zeg angel-joy was je deze vakantie in Frankrijk?
Ik neem wel wat leipe energie shots mee naar de meet. 15 van die dingen en je bent dood (daar zijn 200 koppen koffie (achter elkaar) voor nodig) en in 1 zo'n ding zit 25 mlquote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef minibeer het volgende:
[..]Ik heb het ook zo druk, ik heb het helemaal gemist... Het spijt me schatje.
Ik had van 9 tot 5, veel koffie gezopen, dus ik zat een soort van strak op de cafeïne me te vervelen.
Vind je het gek als je met je kont tegen hem aan staat te rijenquote:Op maandag 19 september 2011 22:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]een natuurlijke reactie denk ik, ook al heeft hij het erg vaak
Een gast van mijn school had ook een zakje pure cafeïne. Dat is eigenlijk gewoon pep, waarbij je iets eerder last van je hart krijgt enzoquote:Op maandag 19 september 2011 22:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik neem wel wat leipe energie shots mee naar de meet. 15 van die dingen en je bent dood (daar zijn 200 koppen koffie (achter elkaar) voor nodig) en in 1 zo'n ding zit 25 ml
Nee, is gewoon 'n walgelijke vent. Al zou het 'n vrouw zijn geweest. Ik was 15/16, nare tijd met die man gehad.quote:Op maandag 19 september 2011 21:57 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dan zou ik er ook niet zo'n prettig gevoel bij hebben. Ben ik nu homofoob?
LOLquote:Op maandag 19 september 2011 22:02 schreef minibeer het volgende:
[..]
Een gast van mijn school had ook een zakje pure cafeïne. Dat is eigenlijk gewoon pep, waarbij je iets eerder last van je hart krijgt enzo
quote:Op maandag 19 september 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je het gek als je met je kont tegen hem aan staat te rijen
nee dus, volgend keer beterquote:Op maandag 19 september 2011 22:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Anders kende ik je misschien irl. Maar niet dus
Ik heb daar nog nooit een stijve gekregen maar goed.quote:Op maandag 19 september 2011 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vind je het gek als je met je kont tegen hem aan staat te rijen
Gewoon geen strakke kleren meer aan naar de gym. Of zeggen dat je ongesteld bent en niet kan gymenquote:
Doe maar, wil ik ook wel eens proberenquote:Op maandag 19 september 2011 22:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik neem wel wat leipe energie shots mee naar de meet. 15 van die dingen en je bent dood (daar zijn 200 koppen koffie (achter elkaar) voor nodig) en in 1 zo'n ding zit 25 ml
Elke weekquote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon geen strakke kleren meer aan naar de gym. Of zeggen dat je ongesteld bent en niet kan gymen
Geen idee nog nooit gebeurd bij mijquote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit een stijve gekregen maar goed.
Dat kan gebeuren denk ik.
Anders heb je een blessurequote:
Regel fanta die dingen zijn ranzig. Maar wil je ook mee blowen of niet?quote:Op maandag 19 september 2011 22:05 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Doe maar, wil ik ook wel eens proberen
zo vaak ben ik niet ongesteldquote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon geen strakke kleren meer aan naar de gym. Of zeggen dat je ongesteld bent en niet kan gymen
Vroegah, toen ik schuren nog hip vond ik discos enzo, schaamde me ik altijd als ik een harde kreeg, dus ging ik het helemaal proberen te onderdrukken enzoquote:Op maandag 19 september 2011 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit een stijve gekregen maar goed.
Dat kan gebeuren denk ik.
wrm? Vinden meisjes geil hoorquote:Op maandag 19 september 2011 22:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Vroegah, toen ik schuren nog hip vond ik discos enzo, schaamde me ik altijd als ik een harde kreeg, dus ging ik het helemaal proberen te onderdrukken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |