schat, dit is geen dating sitequote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Even serieus: hallo![]()
Iets nuttigs gedaan vandaag?
Tja ik kan begrijpen dat andere mensen daar heel anders over denken.quote:Op maandag 19 september 2011 21:34 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nee
we wonen in een rijtjeshuis hoor
gewoon echte liefde
Tja hoe vaak komt het niet voor dat een man met geld een 30 jarig jongere meisje neemt?quote:
Stiekem wel.quote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
schat, dit is geen dating site
Niet?quote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Schat, waarom mag ik niet geïnteresseerd zijnquote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
dit is live versieren, we kunnen hem nu sturenquote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
zou kunnen, maar ik doe bijna nooit make upquote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andere kleren en make-up doen een hoop
Tip 1, stop met schat. Of ben je een marokaan en doe je psst hey pssst meisje hey ?quote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Schat, waarom mag ik niet geïnteresseerd zijn![]()
Tevens wil ik je niet palen.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dit is live versieren, we kunnen hem nu sturen![]()
Jammer dat het doel ook de tips kan lezen whehe
Welles...quote:Op maandag 19 september 2011 21:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stiekem wel.quote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tip 1, stop met schat. Of ben je een marokaan en doe je psst hey pssst meisje hey ?
Ach je wordt vanzelf oud genoeg voor de kroegquote:Op maandag 19 september 2011 21:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
zou kunnen, maar ik doe bijna nooit make up
daar heb je gelijk inquote:Op maandag 19 september 2011 21:41 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Schat, waarom mag ik niet geïnteresseerd zijn![]()
Tevens wil ik je niet palen.
Hoe belangrijk?quote:Op maandag 19 september 2011 21:44 schreef heloef het volgende:
Ik vind leeftijd wel een heel belangrijk getal trouwens.
Zo belangrijk dat ik een enorm leuk 24 jarig meisje laat lopen.quote:
Ik moest 100 x: de volgende keer zorg ik dat ik mijn spullen voor wiskunde bij me heb want dan kan ik goed al mijn sommen bij elkaar maken en bewaren.quote:Op maandag 19 september 2011 21:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in
mijn dag was Oké, hoe was jouw dag?
Ik studeer wiskunde dat is pas kutquote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik moest 100 x: de volgende keer zorg ik dat ik mijn spullen voor wiskunde bij me heb want dan kan ik goed al mijn sommen bij elkaar maken en bewaren.
Hoe denk je dat mijn dag was
Dat was geen verliefdheid, dat was een stalkerige obsessie. Daarom niet vergelijkbaar.quote:Op maandag 19 september 2011 21:39 schreef Mpj het volgende:
[..]
Om serieus op jouw post in te gaan: ten eerste spreek ik wel uit ervaring. Kijk eens naar mijn debiele, trieste gedrag en mijn verliefdheid naar dat meisje toe (waar ik nog steeds van baal dat ik zoiets heb gedaan).
Strafregels schrijven terwijl je 16 bent is pas kut. Het is je eigen keuze die studie.quote:Op maandag 19 september 2011 21:46 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik studeer wiskunde dat is pas kut
uh leuk?quote:Op maandag 19 september 2011 21:45 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik moest 100 x: de volgende keer zorg ik dat ik mijn spullen voor wiskunde bij me heb want dan kan ik goed al mijn sommen bij elkaar maken en bewaren.
Hoe denk je dat mijn dag was
Heb ik ook een keer moeten doen. In drie kleuren. Ja middelbare school was echt een hel, doe mij maar studerenquote:Op maandag 19 september 2011 21:47 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Strafregels schrijven terwijl je 16 bent is pas kut. Het is je eigen keuze die studie.
Ik hoefde nooit te komen bij wiskundequote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
uh leuk?
hey, ik had mijn boeken voor wiskunde ook niet mee vandaag(geen getroll) maar ik hoefde niks te doen, want de wiskunde leraar mag me
(Oké, hij is een beetje pedo
)
Tip: inkijk. Maar misschien ken ik jou eigenlijk serieusquote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
uh leuk?
hey, ik had mijn boeken voor wiskunde ook niet mee vandaag(geen getroll) maar ik hoefde niks te doen, want de wiskunde leraar mag me
)
uhm, we hebben nooit wat gehad?quote:Op maandag 19 september 2011 21:43 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Stiekem wel.
Ik heb het btw al uitgemaakt met angel-joy
Serieus, volgens mij zijn pedo leraren de one and only reason dat meiden het beter doen op schoolquote:Op maandag 19 september 2011 21:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
uh leuk?
)
Chillie. Hoe was jou dag eigenlijk?quote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik hoefde nooit te komen bij wiskunde
De leraar mocht me niet... En zonder hem slaagde ik ook wel, allebei voordeel!
haha, ik heb morgen een so, en ik snap er niks van, ipv leren zit ik nu op FOK! Ik weet het, zielig, maar dat wordt dus afkijkenquote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik hoefde nooit te komen bij wiskunde
De leraar mocht me niet... En zonder hem slaagde ik ook wel, allebei voordeel!
Dit.quote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Serieus, volgens mij zijn pedo leraren de one and only reason dat meiden het beter doen op school
nope, het schijnt dat jongens qua leercapaciteit dik 2 jaar op meiden achterlopen!quote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Serieus, volgens mij zijn pedo leraren de one and only reason dat meiden het beter doen op school
Een fokker die ik ken hield een soort van houswarming, 1 meisje kwam eropaf, binnen een kwartier na binnenkomst lagen ze te vozen en de volgende dag was ze zijn vriendinquote:Op maandag 19 september 2011 21:07 schreef Mpj het volgende:
Is dat ooit eerder voorgekomen; dat een vrouwelijke FOK!ker mensen die ze nog nooit heeft gezien bij zich laat overnachten?
Beter doe je wiskunde a. Ik hoef niet eens te leren.quote:Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
haha, ik heb morgen een so, en ik snap er niks van, ipv leren zit ik nu op FOK! Ik weet het, zielig, maar dat wordt dus afkijken
En daarom doen ze het ook nog beter op de uni?quote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zat bij een jongen achterop de fiets en ben toen bijna verongeluktquote:Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Chillie. Hoe was jou dag eigenlijk?
uhm, nou, dat niet perse, want er zijn ook nog leraressenquote:Op maandag 19 september 2011 21:49 schreef minibeer het volgende:
[..]
Was dat een gevalletje van easy come, easy go?quote:Op maandag 19 september 2011 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een fokker die ik ken hield een soort van houswarming, 1 meisje kwam eropaf, binnen een kwartier na binnenkomst lagen ze te vozen en de volgende dag was ze zijn vriendin
Moet ik iets uitleggenquote:Op maandag 19 september 2011 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
haha, ik heb morgen een so, en ik snap er niks van, ipv leren zit ik nu op FOK! Ik weet het, zielig, maar dat wordt dus afkijken
Flink geknuffeld? Nice!quote:Op maandag 19 september 2011 21:52 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik zat bij een jongen achterop de fiets en ben toen bijna verongelukt
Maar het was wel leuk!
Ook goed. Denk jij dan serieus dat mensen die gewoon 'n leuk en sociaal leven hebben en blij met zichzelf zijn, serieus verliefd worden via internet?quote:Op maandag 19 september 2011 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was geen verliefdheid, dat was een stalkerige obsessie. Daarom niet vergelijkbaar.
Ik zou dat echt nooit zo snel doen.quote:Op maandag 19 september 2011 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een fokker die ik ken hield een soort van houswarming, 1 meisje kwam eropaf, binnen een kwartier na binnenkomst lagen ze te vozen en de volgende dag was ze zijn vriendin
Lol. Ik heb een gymleraar die aan je zit terwijl je aan de ringen hangt. Gelukkig krijg ik die niet.quote:Op maandag 19 september 2011 21:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
uhm, nou, dat niet perse, want er zijn ook nog leraressen![]()
mijn gymleraar is ook pedo
hij heeft heel vaak een stijve, en die zie je dan overduidelijk door zijn trainingsbroek&hij geeft mij altijd een 8 als ik een korte broek aanheb, zo niet: een 7(ja, ik let daar op)
Ja, zelfde principe alleen zijn de leraren dan geen pedo's meer. Als vrouwen echt aan het werk moeten, falen ze.quote:Op maandag 19 september 2011 21:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En daarom doen ze het ook nog beter op de uni?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Dus 't was gewoon een slet of zo?quote:Op maandag 19 september 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zou dat echt nooit zo snel doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |